کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین مدیر بانوی شهرستان چرام در گفت و گو با کبنا مطرح کرد

با راه‌اندازی فیبرنوری مسیر باشت مشکل اینترنت چرام برای همیشه برطرف می‌شود

19 خرداد 1400 ساعت 2:29

مدیر شرکت مخابرات شهرستان چرام به عنوان اولین مدیر خانم در این شهرستان در مدت مسئولیت خود توانسته است در جهت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان چرام گام‌های اساسی بردارد.


مدیر شرکت مخابرات شهرستان چرام به عنوان اولین مدیر خانم در این شهرستان در مدت مسئولیت خود توانسته است در جهت توسعه  زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان چرام گام‌های اساسی بردارد.
 به گزارش کبنا، «فاطمه آدره» مدیر شرکت مخابرات چرام در گفت وگو با کبنا با اشاره به اینکه من و همکارانم یک تیم هستیم که همه تلاشمان را می‌کنیم که اگر ارتباطی قطع شد در کمترین زمان ممکن وصل شود بیان کرد:
اما در این مسیر مشکلات و چالش‌هایی داریم یکی از بیشترین مشکلات ما سرقت کابل‌ها و تجهیزات ارتباطی به طوری که متاسفانه هفته‌ای سه الی چهار بار ما گزارش سرقت داریم.
آدره افزود: مورد بعدی عدم پرداخت بدهی مشترکین هست و ما با وصولی بالا مجبوریم که قطع کنیم و مغازه دارانی که از قطعی و کندی اینترنت گلایه دارند ممکن است به دلیل اینکه اشتراکی چند مغازه از یک خط تلفن استفاده می‌کنند و اگر بجز این دلایل هست به شرکت مخابرات اطلاع دهند و با بررسی کارشناسان ما اگر مشکل از ما باشد آن را رفع می‌کنیم.
 مدیر شرکت مخابرات شهرستان چرام با اشاره به خطوط adsl در این شهرستان اظهار داشت: خطوط adsl چرام در بهترین حالت است و به صورت لحظه‌ای از تهران رصد می‌شود و برای رفاه حال همشهریان خودم داخل اداره صفر تا صد همکاری را با مشترکین دارم از چک کردن خط؛ تست سرعت؛ چک کردن مودم مشترک در هر ساعت از شبانه روز و هر موقع هرکس مشکلی داشته باشد چه به صورت تلفنی و حضوری مشکلات را بررسی و حل می‌کنیم.
 آدره در مورد همراه اول بیان کرد: منتظر تجهیزات خریداری شده هستیم تا پهنای باند چرام را ارتقا بدهیم.
 وی افزود: از ادارات شهرستان و همشهریان مغازه داران خواهشمندیم بدهی تلفن ثابت خودشون را پرداخت کنند تا ما مجبور به قطع ارتباط نشویم.
اولین مدیر بانوی چرامی بیان کرد: با توجه به پایین بودن نرخ تماس تلفن ثابت و پایین بودن قیمت adsl و پایین بودن درآمد همشهریان از تلفن‌های ثابت برای تماس استفاده کنند و از ADSL استفاده کنند تا به جای هزینه بسته‌های اینترنتی و خودشون نتیجه این تغییر را در سبد مصرف خانوارشان و به صرفه بودنش را ببینند.
رئیس اداره مخابرات شهرستان چرام اعلام کرد: مرکز چرام ۵۰۰۰ شماره‌ای هست که در حال حاضر ۲۶۰۰ مشترک فعال داریم
دربخش دیتا ۹۵۰ مشترک تجاری و خانگی adsl داریم.
خانم آدره در خصوص توسعه فیبر نوری چرام بیان کرد: در مورد فیبرنوری از باشت به سمت چرام ۷_۸ کیلومتری اداره راه مجوز حفاری نداد که مجبور شدیم به طریق دیگری اقدام کنیم همین زمان بر شد اما به امید خدا بعد از راه اندازی مسیر باشت دیگر مشکل قطعی برای همیشه حل خواهد شد.
وی در خصوص توسعه فیبرنوری سرفاریاب گفت: همین مسیر حال حاضر دهدشت هست که ارتباطمان روی همین مسیر میاد و یک مسیره هست ولی بعد از زیربار رفتن مسیر باشت برای همیشه مشکل حل می‌شود.
آدره در پایان این گفت و گو با تشکر از مدیران شهرستانی و استانی که در مدت مسئولیت خود با وی همکاری داشتند  تصریح کرد: امیدوارم که بتوانم رضایت همشهریانم را داشته باشم و وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام بدهم چون رضایت بندگان خدا همان رضایت خداوند است.
 وی افزود: اینترنت جز لازم و جدایی ناپذیر زندگی همه ما هست و کیفیت مطلوب آن باعث رضایت و چه بسا شکوفایی کسب و کارهای نوپای اینترنتی جوانان و تحصیلکردگان و کسب درآمد مطلوب آنان بشود.


کد مطلب: 435253

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435253/راه-اندازی-فیبرنوری-مسیر-باشت-مشکل-اینترنت-چرام-همیشه-برطرف-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1