تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۳۴۶۲۵
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام عنوان کرد

اجرای ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان در دست اجرا دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج به نقل از ایرنا، امروز چهارشنبه (5 خرداد 1400) شایان نادری افزود: ۴۰ طرح آبرسانی، ۲ باب کتابخانه و پنج مرکز بهداشت و خانه سلامت و ۱۷ طرح راهسازی از مهمترین این طرح هاست.
وی بیان کرد: آبرسانی به ۱۷۲ روستای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان از سوی  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در  این استان دست اجراست.
نادری اظهار داشت: آبرسانی به این روستاها در قالب بیش از ۴۰ پروژه بزرگ در دست اجراست که با بهره برداری از این طرح ها مشکل آب آشامیدنی ۱۷۲ روستای این استان برطرف خواهد شد.
نادری گفت: برای اجرای این پروژه ها ۲۰۴ کیلومتر لوله گذاری، پنج هزار متر مکعب مخزن آب،  ساخت یک حلقه چاه و بهسازی پنج رشته چشمه انجام شد.
وی تصریح کرد: میانگین پیشرفت این پروژه ها ۹۰ درصد است که برای آبرسانی به این روستاهای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع آبرسانی به پشته زیلایی، دیشموک، باشت  و لوداب از مهمترین طرح های آبرسانی این ستاد است.
نادری ابراز کرد: بیش از ۱۷ پروژه در حوزه راه و شهرسازی در مناطق محروم این استان  با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال در دست اجراست.
وی افزود: این طرح ها در قالب راه روستایی در منطقه دیشموک، زیلایی، مارگون، لوداب، کهگیلویه با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال ساخت است.
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای این تعداد طرح راهسازی بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی و احداث خواهد شد.
وی ساخت ۲ باب کتابخانه در روستاهای مادوان سفلی و دهدشت را از دیگر طرح های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان اعلام کرد.
نادری اظهار داشت: این پروژه های فرهنگی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.
وی ابراز کرد:  همچنین پنج پروژه در بخش بهداشت و درمان از سوی این ستاد با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال در دست اجراست.
نادری گفت: این طرح ها در دیشموک، لوداب، گچساران و باشت با میانگین پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال ساخت است.
وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رسالت های گوناگونی در حوزه های مختلف دارد که توانمند سازی از مهمترین آنهاست.
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سه هزار میلیارد ریال تاکنون در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان دربخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی سرمایه گذاری کرده است.
مدرسه سازی، آبرسانی به روستاها، ساخت خانه بهداشت، واحدهای مسکونی روستایی و راه روستایی از جمله طرح های بنیاد برکت برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف این استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1