تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۳۴۳۴۱
بصورت مجازی برگزار شد:

دوره آموزشی ویژه قضات حقوقی در استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
دوره آموزشی ویژه قضات حقوقی در استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه اظهار کرد: این دوره آموزشی ویژه قضات حقوقی محاکم دادگستری، شورای حل اختلاف و تجدیدنظر بصورت مجازی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز چهارشنبه (29 اردیبهشت 1400) محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه اظهار کرد: این دوره ی آموزشی با تدریس دکتر کریم صادقی (رئیس شعبه ششم دادگاه تجدیدنظر استان چهار محال و بختیاری) با رعایت پروتکل های بهداشتی، بصورت  مجازی برگزار شد.
صالحی در ادامه گفت: در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی تحت عناوین: بررسی تاریخچه اصلاحات ارضی، تحلیل مواد قانونی مرتبط، املاک عشایری، نسق زراعی و مالکیت و سایر مسائل حقوقی مربوط به آن تدریس شد.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: قضات دادگستری استان های کهگیلویه و بویراحمد ، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری در این برنامه آموزشی حضور داشتند و هر یک از شرکت کنندگان از امتیاز آموزشی بهره‌مند می‌شوند.
صالحی در پایان اظهار کرد: معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارد که دوره های آموزشی را با مشارکت سایر دادگستری های کشور برگزار نماید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1