تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۳۴۳۱۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

 ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات «مقابله با کرونا» به تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان تخصیص می‌یابد / کلنگ بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت به زودی به زمین زده می‌شود/ تقویت تامین اعتبار بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی سی‌سخت، پاتاوه، لنده، چرام و بهمئی 

۰
 ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات «مقابله با کرونا» به تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان تخصیص می‌یابد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص  ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات «مقابله با کرونا» برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان خبر داد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حميد پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه كشور دیدار و گفتگو کرد.
علی شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را در این دیدار همراهی کرد.
حسین کلانتری، اظهار داشت: در این نشست دستورات لازم توسط پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه كشور برای تامین اعتبار به مبلغ ۹۰ میلیارد تومان جهت دانشگاه علوم پزشکی در راستای تجهیز مراکز درمانی بیمارستان ها و مبارزه با ویروس کرونا صادر شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن کلنگ آن با حضور مسئولان کشوری به زمین زده شود‌.
کلانتری خاطرنشان کرد: در این دیدار تقویت تامین اعتبار جهت بیمارستان های ۳۲ تختخوابی سی سخت، پاتاوه، لنده، چرام و بهمئی نیز با جدیت پیگیری شد.
حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه عملکرد استان در حوزه کرونا قابل تقدیر است، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای پیگیری مشکلات مردم استان در حوزه های مختلف به ویژه بهداشت و درمان به کار می گیریم.
وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از این شایسته خدمت‌رسانی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
1