تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۳۳۶۹۶
ابوذر صناعی‌نیا معاون اجتماعی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید

توزیع بسته‌های معیشتی بین پاکبانان شهر یاسوج/ برگزاری رزمایش احسان رمضان

۰
توزیع بسته‌های معیشتی بین پاکبانان شهر یاسوج/ برگزاری رزمایش احسان رمضان
کبنا ؛از زمان شروع به کار ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خدمات بی‌نظیری را در استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم ارائه داد، علاوه بر انجام کارهای اشتغالزایی، حمایتی، اقتصادی و بهداشت و سلامت در ایام تنگناهای اقتصادی و شیوع کرونا با توزیع ده‌ها هزار بسته معیشتی دست افراد نیازمند را گرفت.
ابوذر صناعی‌نیا معاون اجتماعی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه از توزیع ۲۷۳ بسته معیشتی و بهداشتی بین پاکبانان زحمتکش شهرداری شهر یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این عزیزان با توجه به شغلی که دارند در شرایط کرونایی جزء افرادی هستند که در خط مقدم حفاظت از سلامت مردم حضور دارند و با بیشترین خطر مواجه هستند. لذا ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در راستای رسالت‌های خود، این عزیزان را مورد حمایت قرار داد.
صناعی‌نیا گفت: این بسته‌ها طی مراسمی با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد و شهردار شهر یاسوج بین این عزیزان توزیع شد.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: رزمایش احسان رمضان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد که 8000 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
وی افزود: این بسته‌ها شامل؛ برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، لوبیا و عدس هستند.
صناعی‌نیا گفت: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی در فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1