کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی صورت گرفت

نماینده کهگیلویه "روز کارگر و معلم"را تبریک گفت

12 ارديبهشت 1400 ساعت 1:14

نماینده شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده با صدور پیام های جداگانه ای روز کارگر و معلم را تبریک گفت.


نماینده شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده با صدور پیام های جداگانه ای روز کارگر و معلم را تبریک گفت.
به گزارش کبنا متن پیام ها به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
"لیس للانسان الا ما سعی"روز کارگر را به همه زحمتکشان عرصه کار و تولید و تلاش تبریک عرض می کنم.
بدون تردید حیات، پویایی و رونق جوامع انسانی مدیون دستهای پینه بسته کارگران عزیز و زحمتکشی است که رنج جسم و روح را با جان خریده اند تاوسعت وفروانی وفزونی نصیب جامعه گرددوکمبود و تنگنا قاطبه ملت رانیازارد. این قشرخدوم وهمترازانِ جهادگر فی سبیل الله، کفایت آن را دارند تا بر دستان نازنین آنان، بوسه احترام زد.
لذا ضمن تکریم شهدای کارگر و بزرگداشت نام ویاد و خاطره این مهاجران فی سبیل الله؛ این روزسترگ را گرامی داشته و امیدواریم در سایه تلاش کارگران عزیز شاهد تحقق شعار مدنظر مقام معظم رهبری وتحقق تولیدباکیفیت وطنی واستغنای بیش ازپیش ایران عزیز باشیم.

    سید محمد موحد
نماینده حوزه انتخابیه لنده،کهگیلویه،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی
_______________________________
بسم الله النور
پیامبر اکرم: «اذْا قالَ المُعلِّمُ‏ لِلصَّبِیِّ بسم اللَّه الرحمن الرحیم (و قالَ الصِّبیُّ بسم اللَّه الرحمن الرحیم) کَتَبَ اللَّه بَرَائَةً لِلصَّبِیِّ وَبَرَائَةً لأَبَوَیْهِ وَ بَرائَةً لِلمُعَلِّم‏؛ هنگامی که معلم‏ به کودک بگوید: بسم اللَّه الرحمن الرحیم (و او تکرار کند) خداوند فرمان آزادی از دوزخ برای کودک و پدر و مادرش و معلّم‏ می ‏نویسد.
 ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استادفقید و شهید ،مرتضی مطهری و روز معلم را ارج می نهیم.
بدون تردید معلم شریان حیات جامعه است. قداست و حرمت معلم، از منظر شریعت اسلامی در بالاترین منزلگاه قرار دارد. لذا ضرورت  تکریم معلم و استاد توصیه ای دینی و اسلامی است.
ضمن تبریک هفته معلم خدمت همه معلمان و اساتید دانشگاه و گرامیداشت یاد همه معلمان و اساتیدفقید به ویژه آنانی که در دفاع از نظام، انقلاب و آرمانهای والای آن به فیض شهادت نائل آمدند، همین جا به عنوان خادم شما فرهنگیان فرهیخته، هم اعلام می کنم که نهایت تلاش  خودرا جهت تصویب لوایح وکلیه طرح هایی که مرتبط با ارتقای شئونات اجتماعی و اقتصادی فرهنگیان شاغل و بازنشسته  باشد ،ازجمله لایحه رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی، به کار خواهم بست و قطعا در این مسیر از مشورت با شما عزیزان صاحب  نظربی نیاز نخواهم بود .سلامتی و توفیق همه دست اندرکاران عرصه تعلیم و تعلّم را از خداوند متعال مسئلت دارم .
------------------------
سید محمد موحد
 


کد مطلب: 433678

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433678/نماینده-کهگیلویه-روز-کارگر-معلم-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1