تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۴۳۳۶۷۲
به مناسبت روز کارگر؛

بازدید مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه بهنوش واحد یاسوج

۰
بازدید مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه بهنوش واحد یاسوج
کبنا ؛مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز کار و کارگر از کارخانه‌ی بهنوش ایران واحد آبعلی یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبناف پروانه نیک‌مرام ضمن تقدیر و تشکر ویژه از کارکنان این مجموعه، اظهار داشت: نیروی محرکه‌ی مجموعه‌ها و کارخانجات کارکنان پر تلاش و پر انگیزه‌ی آن هستند که شرکت بهنوش واحد یاسوج طبق اطلاعات کسب شده، به حق و حقوق کارگر اهمیت زیادی قائل است.
وی افزود: حفظ کار و نیروی کار در شرایط کرونایی به شدت دشوار است که الحمدلله بهنوش توانسته به جز آن، افرایش تقریباً دو برابری نیرو داشته باشد که خود جای تأمل و تشکر دارد.

مدیریت کارخانه بهنوش یاسوج ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: وظیفه‌ی اصلی بنیاد مستضعفان احترام به قشر کارگر و همچنین توجه جدی به جایگاه و شانیت آن است که در این دو ساله اتفاقات خوبی در حوزه‌ی حقوق و مزایا افتاده است که در نوع خود کم نظیر است.
سید سعید هاشمی در مورد پرداخت به موقع حقوق و بیمه اذعان کرد: تا حال موردی در باب دیرکرد پرداخت‌ها و بیمه‌های تأمین اجتماعی نداشتیم و این امر موجب شده که نیروهای کارخانه از شور و انرژی بیشتری برخوردا شوند و با قوت به کار خود ادامه دهند.
بنا بر این گزارش، در پایان پروانه نیک مرام لوح تقدیری را با هدف یادبود از طرف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به کارکنان کارخانه بهنوش واحد آبعلی یاسوج اهدا کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1