تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۴۳۳۶۵۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

انتخاب ۲۴۳ مدیر و معلم نمونه در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
انتخاب ۲۴۳ مدیر و معلم نمونه در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس شاخص‌های ارزیابی ۲۴۳ مدیر و معلم نمونه استان انتخاب شدند که در هفته معلم از این افراد نمونه تجلیل می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (11 اردیبهشت 1400) هادی زارع پور اظهار کرد: در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم ۲۴۳ معلم و مدیر نمونه شامل ۲۱ نمونه استانی، ۱۷۳ نمونه شهرستانی و منطقه‌ای و بقیه نیز ارائه جلوه‌های ویژه معلمی بر اساس شاخص‌های ارزیابی انتخاب شدند.
زارع پور به شاخص‌های انتخاب معلمان نمونه اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از روش‌های نوین تدریس، فعالیت‌های ویژه آموزشی دوران کرونا، تولید محتوا، عضویت در انجمن علمی، آموزش‌های توانمندسازی و جلوه‌های ویژه معلمی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب معلمان نمونه است.
وی با بیان اینکه انتخاب این افراد از سطح مدرسه –منطقه واستانی و بخشی از آن نیز بصورت خود ارزیابی انجام شد اضافه کرد: طرح انتخاب معلم نمونه شامل مدیر، معلم، راهبر، دبیر و مربی است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود گفت: با توجه به شرایط ویژه و محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های محدود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از معلمان نمونه هر منطقه تجلیل می‌شود.
هادی زارع پور گفت: تقدیر از خانواده شهدای فرهنگی، تجلیل از جلوه‌های ویژه معلمان، بازنشستگان فرهنگی، معلمان ایثارگر و خلاق، تهیه نشریه، اجرای برنامه‌های معرفی معلمان  و برگزاری مسابقه در صدا و سیما از مهمترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در کهگیلویه و بویراحمد است
نام شما

آدرس ايميل شما

بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت معلمان غاز می چراندیم بهتر بود
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1