تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : ۴۳۲۶۸۶
امروز؛

دیدار دستیار وزیر ارتباطات با مدیر فرودگاه یاسوج

۰
دیدار دستیار وزیر ارتباطات با مدیر فرودگاه یاسوج
کبنا ؛دستیار وزیر ارتباطات با مدیر فرودگاه شهر یاسوج دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز یکشنبه (15 فروردین 1400) در دیدار سیدفرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مدیر فرودگاه شهر یاسوج در خصوص اهمیت زیرساخت های ارتباطی، خدمات فرودگاهی و جذابیت آن برای سرمایه گزاران گفت و گو شد.
مدیر فرودگاه یاسوج در این دیدار بر توجه به باربری هوایی و صنعت توریسم، گردشگری و راه اندازی خطوط جدید هوایی با اضافه کردن دو ایرلاین معراج و پارس تاکید کرد.
عنایت انصاری فرد گفت: ‌‌‌‌زیرساخت ارتباطی خصوصا هوایی یکی از آیتم های مهم در توسعه محسوب می شود، که برای سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی اظهار کرد: برای ارتقاء و توسعه خدمات فرودگاهی راه اندازی خطوط جدید هوایی - با اضافه کردن دو ایرلاین معراج و پارس - به یازده پرواز در هفته را در برنامه داریم.
وی گفت: در راستای جذب گردشگران و تورهای هوایی سیاحتی زیارتی به مشهد و  راه اندازی پرواز عتبات و همچنین اتصال استان به تاکسی هوایی فارس توسط شرکت ماهان می‌تواند نقطه عطفی برای بحث صنعت توریسم خصوصا سلامت باشد.
انصاری فرد افزود: در راستای عدالت ارتباطی پوشش ارتباطی و اینترنت فرودگاه بعنوان یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه استان ارتقاء و بهینه سازی خواهد شد.

انصاری فرد بیان کرد: ‌‌در کوتاه مدت احداث نیوسایت همراه اول در بله زار - پیش بینی شده در برنامه فاز ۸ مخابرات ایران - با هدف کم کردن ترافیک دیتا در این منطقه پرجمعیت اقدام جدی در پوشش ارتباطی و پهن باند (اینترنت) به حساب خواهد آمد.
انصاری فرد گفت: ‌‌نظر به برنامه توسعه‌ای فرودگاه و نیاز به بستر فیبر نوری اختصاصي، هماهنگی لازم از طریق شبکه فیبر نوري شرکت ارتباطات زیرساخت (یاسوج-مالخليفه) انجام خواهد پذیرفت.
‌‌‌‌
 
نام شما

آدرس ايميل شما

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
1