تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۳۲۳۳۹
معاون اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

لغو مجوز دفاتر خدمات مسافرتی متخلف در کهگیلویه وبویراحمد/برپایی چادر در پارک های استان ممنوع

۱
۰
لغو مجوز دفاتر خدمات مسافرتی متخلف در کهگیلویه وبویراحمد/برپایی چادر در پارک های استان ممنوع
کبنا ؛
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اولویت سلامت برای مسئولان گفت: مجوز دفاتر مسافرتی متخلف در استان لغو می شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمد حسین زاده روز سه شنبه (3 فروردین 1400) اظهار کرد:تاکنون برای پنج دفتر خدمات‌ مسافرتی در کهگیلویه وبویراحمد به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تذکر کتبی صادر شده است.
وی بیان کرد:۲۳ دفتر خدمات مسافرتی در استان وجود دارد که به صورت روزانه از طریق تیم های میراث فرهنگی ارزیابی می شوند.
وی عنوان کرد:این اداره ‌کل با مشارکت نیروی انتظامی و سازمان حج و زیارت استان به‌منظور کنترل و بازرسی فروش بسته‌های سفر نوروزی و تضمین هرچه بیشتر کیفیت خدمات، اقدام به بازدید و نظارت‌های مستمر و تلفیقی از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرده است.
حسین زاده ابراز داشت:در این بازدیدها خدمات ارائه‌شده از سوی دفاتر خدمات مسافرتی همچون جزئیات اجرای ضوابط قانونی بسته‌های سفر نوروزی، رعایت ‌پروتکل‌های بهداشتی، نحوه فعالیت و وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، اعتبار پروانه بهره‌برداری، فعالیت مدیران فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد:هشت تیم نظارت بر مکان های گردشگری نظیر هتل ها،هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های بومگردی در استان تشکیل و در حال رصد نحوه تحقق مراقبت های بهداشتی در زیرساخت هایی چون هتل ها،هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های بومگردی استان هستند.
وی بیان کرد: تیم های نظارتی مذکور در روزهای بیست و هشتم اسفند امسال تا شانزدهم فروردین سال ۱۴۰۰ فعالیت خواهند داشت و با خاطیان به شدت برخورد خواهند کرد.
حسین زاده تاکید کرد:پذیرش حداقلی در هتل‌ها و مراکز اقامتی که تأییدیه بهداشت و درمان را دارند، در شهرهای زرد و آبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:هفت اقامتگاه بومگردی متشکل از ۴۰ اتاق و ۱۵۰ تخت،سه هتل آپارتمان متشکل از ۵۶ اتاق و ۱۶۰ تخت و پنج مهمان پذیر متشکل از ۹۹ اتاق و۳۱۷ تخت در استان وجود دارد.
بنا به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اسکان در مدارس، خانه‌های استیجاری، مهمانسراها، مراکز دولتی، کمپ‌های نوروزی و برپایی چادر در پارک ها و بوستان های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.
کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰جاذبه طبیعی،۷۷۰ منطقه تاریخی و جلوه های مردم شناسی در دوران پیش از انتشار ویروس کرونا سالیانه میزبان سه میلیون نفر گردشگر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای حسین زاده
لطفا برای جولان ماشینها مسافران شهرستانی در سطح شهر هم بیانیه ای صادر کنید اگر کرونا راسته
برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1