تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۳۲۰۰۸
رئیس دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با کبنا:

کارکنان دانشگاه یاسوج مطالبات قانونی خود را دریافت کرده‌اند / برگشت 8 میلیارد تومان دانشگاه صحت ندارد / هیچ دانشگاهی به اندازه ما به کارکنانش نرسیده است

۱
۰
کارکنان دانشگاه یاسوج مطالبات قانونی خود را دریافت کرده‌اند / برگشت 8 میلیارد تومان دانشگاه صحت ندارد / هیچ دانشگاهی به اندازه ما به کارکنانش نرسیده است
کبنا ؛رئیس دانشگاه یاسوج گفت: برگشت 8 میلیارد تومان پول دانشگاه یاسوج صحت ندارد. کارکنان مطالبات قانونی خود را دریافت کرده‌اند.
احمد عریان در گفت و گو با کبنا نیوز در خصوص تجمع اعتراضی کارکنان دانشگاه یاسوج، اظهار داشت: در خصوص ارتقاء شغلی و تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان، می‌توانم بگویم که جزء محدود دانشگاه‌هایی بودیم که تمام مدارک را بررسی کردیم و آن چیزی که واجد شرایط بود را ارتقا و تبدیل وضعیت کردیم.
وی بابیان اینکه تبدیل وضعیت‌ها را قانونمند کردیم، گفت: آن چیزی که قانون به ما اجازه بدهد، را انجام می‌دهیم. ممکن است، کاری که خلاف قانون بوده را انجام نداده باشیم.
عریان در ادامه افزود: همسان سازی را هئیت دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر می‌کند، از محدود روسای دانشگاه‌ها بودیم که بارها مکاتبه کردیم که این حق کارکنان دانشگاه یاسوج است و آن‌ها حق دارند و درست می‌گویند و باید هم پیگیری شود. از سال 98 حتی قبل از اینکه این بند قانون تصویب شود، هئیت امنا درخواست کردند، اما تصویب نشد. خود همکاران و کارمندان دانشگاه می‌دانند که بنده دنبال این موضوع بودم. در خصوص همسان سازی هم به شدت دنبال آن هستم و امیدوارم اجرا شود.
وی ادامه داد: حقوق، اضافه کاری و مأموریت حتی از سال‌های قبل تا کنون، یک ریال بدهکار نیستیم. آن چیزی که قانون تعیین کرده را پرداخت می‌کنیم. بنا بر این کارکنان طبق قانون، مطالبات قانونی خود را  دریافت کردند.
عریان افزود: مسئله‌ای که کارکنان مطرح می‌کنند، پاداش هست، امسال در مجموع، پاداشی که پرداخت کردیم، حدود 2 میلیون و صد هزار تومان بوده و فکر نمی‌کنم، هیچ دانشگاهی، این اندازه به کارکنان پرداخت کرده باشد. ما خودمان را با دانشگاه‌ها مقایسه می‌کنیم و نمی‌توانیم خودمان را با اداره راه و شهرسازی یا تعاون و... مقایسه کنیم. چون سیستم به این شکل هست، فکر نمی‌کنم، هیچ دانشگاهی در کشور، همچون دانشگاه یاسوج به کارکنانش رسیده باشد.
رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص حرف و حدیث‌های پیرامون برگشت حدود 8 میلیارد تومان دانشگاه یاسوج، بیان داشت: این موضوع صحت ندارد. اسناد خزانه اسلامی که به تازگی اعلام کردند که این مبلغ تمامی دانشگاه‌های کشور قرار هست، برگردد؛ از سال 65 که دانشگاه‌ها هئیت امنای شدند، هیچوقت، هیچ پولی از دانشگاه بر نمی‌گردد. و پول برای سال بعد می‌رود.
وی افزود: حدود 5 میلیارد و 600 میلیون تومان از تمامی دانشگاه‌های کشور به خزانه اسلامی برگردانند. حدود 4 میلیارد و 600 میلیون تومان این مبلغ از وزارت به دانشگاه پرداخت شد. و مابقی آن را سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت کرد. بنا بر این هیچ ریالی از دانشگاه برگردانده نشد. مبالغی که خزانه اسلامی از دانشگاه‌ها برداشت کرد، به دانشگاه‌ها پرداخت شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ش پ
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا آرایشگاه نمیره
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1