تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۳۱۹۰۹
در بیست و یکمین روز از وقوع زلزله سی سخت؛

سفر استاندار به سی‌سخت در روز عید مبعث

۰
سفر استاندار به سی‌سخت در روز عید مبعث
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بیست و یکمین روز از وقوع زلزله سی سخت و در روز عید مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) به این شهر سفر کرد تا عید را در کنار این مردم آسیب دیده بگذراند.
به گزارش کبنا، کلانتری ابتدا در نشستی در فرمانداری شهرستان دنا عید سعید مبعث را به مردم استان و به ویژه مردم آسیب دیده و زلزله زده شهرستان دنا تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با همدلی ،پشتکار، حمایت های بی دریغ دولت و همه نهادها و سازمانها و همچنین پشتیبانی مردم شهر سیسخت زیباتر و مقاومتر از پیش ساخته خواهد شد.
استاندار تسریع در روند بازسازی و آواربرداری را خواستار شد و افزود: باید بر اساس برنامه زمانبندی پیش برویم و با برنامه ریزی دقیق و منسجم نسبت به ساخت و سازها اقدامات لازم صورت گیرد.
کلانتری رعایت اصول مهندسی و مقاوم سازی و نظارت دقیق بر روند ساخت و سازها را خواستار شد.
حسین کلانتری روند آواربرداری ها ،امداد رسانی ها و اقدامات انجام شده از سوی همه دستگاهها و نهادها را مطلوب و خوب ارزیابی کرد و گفت: امروز شهر آسیب دیده سی سخت و روستاهای اطراف شاهد فعالیت، تلاش، کوشش و همدلی و همکاری همگان است.
استاندار به سفر دو روز پیش خود به تهران و دیدار با معاونین رییس جمهور اشاره کرد و گفت: در این دیدارها، تامین و جذب اعتبار برای بازسازی، مقاوم سازی و رسیدگی به مشکلات و نیازمندی های مردم این شهرستان آسیب دیده از مهمترین دغدغه ها و اولویت ها بود.
وی افزود: هم معاون اول رییس جمهور و هم رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اطمینان خاطر دادند با توجه به تاکید رییس جمهور محترم، در کنار مردم سی سخت هستند و کمک ها و اعتبارات متناسبی برای بازسازی، تکمیل و احداث منازل مسکونی هم در شهرها و هم روستاها اختصاص خواهد یافت.
استاندار در این سفر چند ساعته و گفتگوی صمیمانه و حضور در کنار مردم سی سخت پای صحبت ها و مطالبات و بیان نیازمندی های آنان نشست و خاطرنشان کرد تا پایان کنار این مردم آسیب دیده خواهد بود و از هیچ کمک و رایزنی برای حل مشکلات شهرستان دریغ نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1