تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۴۳۱۸۷۴
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

مخلان نظم و تحریک کنندگان فضای مجازی ایام عید نوروز در زندان خواهند بود

۰
مخلان نظم و تحریک کنندگان فضای مجازی ایام عید نوروز در زندان خواهند بود
کبنا ؛مخلین نظم و امنیت، تحریک کنندگان در فضای مجازی و کسانی که با رفتارهای نامتعارف آسایش عمومی را سلب نمایند، ایام تعطیلات، عید را در زندان، سپری خواهند کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی امروز چهارشنبه (۲۰ اسفند ماه 99) با حضور در شورای تأمین شهرستان چرام پس از استماع گزارش اعضای شورای تأمین این شهرستان، ضمن تشکر از اقدامات خوب قضایی، انتظامی و امنیتی صورت گرفته اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ الهی، نعمت امنیت و آرامش است که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نیل به امنیت پایدار، هزینه‌های زیادی را متحمل شده که از این جمله می‌توان به تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده در عمر چهل و اندی ساله انقلاب اشاره نمود.
ملک حسینی در ادامه افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار قدرتمندتر از اوایل انقلاب است و اجازه ایجاد ناامنی را به هیچ شخص یا گروهی نخواهد داد.
 دادستان مرکز استان با اشاره به حوادث اخیر در شهرستان چرام، اظهار کرد: طرح امنیتی در روزهای پایانی سال تدوین و با حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی اجرا خواهد شد.
وی گفت: در این طرح کلیه موتورسیکلت‌ها و خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و نامتعارف توقیف و حاملین سلاح‌های سرد و گرم نیز بازداشت خواهند شد.
این مقام قضایی با هشدار به مخلان فضای مجازی اظهار داشت: کسانی که در فضای مجازی به هر نحوی، اقدام به تحریک احساسات یا تشویش اذهان عمومی نمایند، در صورت بازداشت، ایام تعطیلات عید را در زندان به سر خواهند برد و احکام سنگین در انتظار آنان خواهد بود.
ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: بنا به دستور رئیس کل دادگستری استان، شعب ویژه جهت تسریع در رسیدگی و صدور احکام قاطع در دادسراها و محاکم تعیین شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1