تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۴۳۱۶۴۳
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری ضارب سابقه دار در یاسوج

۰
دستگیری ضارب سابقه دار در یاسوج
کبنا ؛اسماعیل مسعودی کوشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یکی از اراذل اوباش و برخورد با مرتکبین جرائم خشن خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد،  اسماعیل مسعودی کِوِشک اظهار داشت: با توجه به تاکیدات ریاست معزز قوه‌ی قضائیه و رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، برخورد قاطع و قانونی با مرتکبین جرائم خشن و مخلان نظم عمومی از اهمّ امور بوده و امنیت عمومی و اجتماعی شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است.
 وی در ادامه افزود: در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن، شخصی در یکی از پمپ بنزین‌های شهر یاسوج با سلاح سرد قمه، و در زیر دوربین مدار بسته ضربات متعددی به سر و بدن یکی از شهروندان وارد و متواری شده است.

   

مسعودی کِوِشک بیان داشت: با صدور دستورات قضایی دستگیری ضارب و برخورد قانونی و قضایی با این فرد در دستور کار قرار گرفت.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، ضارب که از متهمان سابقه دار بوده و دارای پرونده‌های متعدد کیفری می‌باشد دستگیر و با صدور قرار تأمین مناسب بازداشت گردید.

   
 
مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به این که دستگاه قضایی با قاطعیت با مرتکبین چنین جرائمی برخود خواهد کرد، به کسانی که اقدام به انتشار فیلم‌های خشن در فضای مجازی می‌نمایند هشدار داد و تصریح گرد: افرادی که اقدام به انتشار چنین فیلم‌های خشنی در فضای مجازی می‌کنند و امنیت روانی شهروندان را مخدوش می‌نمایند، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

مسجدی با ۹۹ گنبد در شهر ماکاسار مرکز استان سولاوسی جنوبی اندونزی واقع شده است که با طراحی ...
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
1