تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۴۳۱۴۰۹
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

رکوردی بی سابقه از کرونا؛ فوت 5 کهگیلویه و بویراحمدی طی شبانه روز گذشته

۲
رکوردی بی سابقه از کرونا؛ فوت 5 کهگیلویه و بویراحمدی طی شبانه روز گذشته
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 5 بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان استان به 447 نفر رسیده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پرویز یزدانپناه امروز شنبه (9 اسفندماه) در این خصوص افزود: هم اکنون 152 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 46 نفر مبتلای قطعی و 10 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
 تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 24828 مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از 555 نمونه نمونه دریافت شده كه حدود ٦ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه، بويراحمد، دنا و لنده و بقيه در سایر شهرستان های استان هستند.
دکتر یزدان پناه بیان کرد: اگر همراهی مردم و مسئولان در جدی گرفتن کرونا ادامه پیدا نکند شاهد خیز مبتلایان و ایجاد خسارت جبران‌ناپذیری خواهیم شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برپایی مجالس شادی و عزا در استان گفت: هرگونه اجتماع شرایط را برای انتشار بیماری کرونا در استان تسهیل می‌کند. از این نظر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل هاي بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعايت فاصله گذاري، رعايت بهداشت فردي و عدم حضور در تجمعات مورد تأکید است.

وي افزود: با توجه به وقوع زلزله در شهر سي سخت و ورود امدادگران و بازديد نيروهاي دولتي و امكان ايجاد تجمعات لذا در ورودي هاي اين شهر تست سريع كرونا انجام مي شود و در صورت منفي بودن فرد مي تواند وارد شهر شود.همچنين از افراد بومي شهر سي سخت تست هاي كرونا انجام ميشود تا از سلامت آنها اطمينان حاصل شود .
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1