تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۳۰۷۷۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

تبدیل 1500 کیلومتر شبکه های سیمی برق به کابلی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
تبدیل 1500 کیلومتر شبکه های سیمی برق به کابلی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تبدیل هزار و 500 کیلومتر شبکه های سیمی برق به کابلی در سال آینده خبرداد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جمال معتمدی زاده روز یکشنبه (26 بهمن ماه) در حاشیه بازدید از یک پروژه برقرسانی در یاسوج گفت: باتوجه به شرایط خاص شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین جلوگیری از نوسانات، ناپایداری و سرقت شبکه های برق در این استان باید در سال آینده هزار و 500 کیلومتر شبکه های برق فشار ضعیف را تبدیل به شبکه های کابلی کنیم.
وی از مشارکت گروه های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان و بهره گیری از ظرفیت پیمانکاران برای عملی شدن این پروژه مهم و حیاتی هم سخن گفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی ها با نظارت مستقیم یکی از مدیران ستادی جهت سرعت بخشی و رفع مشکلات احتمالی در ادامه اجرای پروژه انجام می گیرد.
معتمدی زاده، مشارکت مدیران نواحی و پرسنل زیرمجموعه آنها در اجرای پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابلی در استان کهگیلویه و بویراحمد را یک ضرورت ویژه خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد کاهش نرخ تلفات انرژی در شبکه های برق این استان باشیم.
وی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود سه هزار و 800 کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق وجود دارد که با تبدیل هزار و 500 کیلومتر از این شبکه ها به کابلی می توان گفت تمام شبکه های فشار ضعیف کابلی شده اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شبکه های کابلی می تواند در پایداری برق و رضایتمندی مشترکین بسیار موثر باشد، یادآورشد: کار تبدیل شبکه های سیمی به کابلی ابتدا از حوزه شهری بدلیل تراکم جمعیتی و شبکه ای شروع و سپس در روستاها عملیاتی می شود.
معتمدی زاده از مشترکین برق در این استان خواست در زمان اجرای پروژه سیمی به کابلی شبکه های برق همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق و پیمانکاران داشته باشند.
به گزارش کبنا نیوز، بیش از 270 هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین و بی کیفیت ترین برق در استان و بالاخص در شهرستان دنا و بویراحمد سفلی وجو دارد و سبب خسارات جدی شده است. در حوزه برق و جاده و مخابرات و اینترنت و زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات استان به شدت دچار کمبود و نارسایی و خلا هست.استان ما کماکان محروم ترین استان هست و بودجه و اعتبار کافی به استان و شهرستانهای محروم استان مثل دنا و جدیدا مارگون و بویراحمد اختصاص نمی یابد.حتی در استان تبعیض علیه شهرستان های دنا و بویراحمد و مارگون وجود دارد.
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1