تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۳۰۵۹۵
کبنا گزارش می دهد؛

نخستین خلبان زن استان: با وجود سخنان ناامیدکننده برخی‌ها توانستم به این موفقیت دست پیدا کنم

۱
۱
نخستین خلبان زن استان: با وجود سخنان ناامیدکننده برخی‌ها توانستم به این موفقیت دست پیدا کنم
کبنا ؛
زهرا اسکندری بانوی خلبان هم استانی همراه با خانواده و با حضور انصاری مدیر فرودگاه یاسوج با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز سه شنبه (21 بهمن ماه) در این دیدار همت والا و تلاش خانواده، شهامت و شجاعت این بانوی خلبان را ستودنی بیان کرد و گفت: افتخاری برای استان و در سطح ملی است.
حسین کلانتری با بیان اینکه، نقش پدر و مادر در این موفقیت قابل تقدیر است، گفت: خوشحالیم که خلبان زن به کشور معرفی می کنیم و می تواند نمونه ای برای جوانان باشد.
استاندار با تبریک ایام الله دهه فجر و۲۲ بهمن، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و روز هوانیروز، گفت: شغلی که خانم اسکندری انتخاب کرده است نشان از توانمندی و توانایی زنان در عرصه های مختلف را دارد.
کلانتری ابراز داشت: زنان باید تلاش کنند و به این باور برسند که با خودباوری در شرایط سخت و با همه مشکلات و کمبودها می توانند موفقیت کسب کنند.
استاندار اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی فرصت های زیادی برای ایفای نقش در شغل ها و مسئولیت های مختلف برای زنان مهیا شده است که بتوانند حضور خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات برسانند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هم با تبریک دهه فجر و چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی به مشارکت ارزنده و نقش موثر زنان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی اینکه زنان با پی بردن به ارزش واقعی خویش توانایی های بالقوه خود را در عرصه های مختلف به منصه ظهور رسانند.
آذر صفایی نیا تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با مسئولیت پذیری، نقش مادری و خانه داری بانوان در کنار حفظ و انسجام ارزش های دینی و باورهای ملی، سبب فعالیت و پویایی در جامعه شده است.  
نخستین خلبان زن کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب موفقیت بین مردان و زنان تفاوتی ندارد و با وجود سخنان ناامید کننده از سوی برخی ها توانستم فعل خواستن را صرف کرده و به این موفقیت دست پیدا کنم.
زهرا اسکندری افزود: خلبانی رشته ای پرهزینه بوده و به سختی توانستم هزینه های تحصیل و پروازهای آزمایشی را تامین کنم.
زهرا اسکندری هم از توجه ویژه، دلسوزی و حمایت حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای پیگیری و رفع مشکلات جامعه زنان استان تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد از زهرا اسکندری و خانواده وی تقدیر و تشکر و هدایایی اهدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما که هدف داشتین و استقامت کردین تا به هدفتون رسیدید ، به امید موفقیت بیشتربرا شما .متاسفم برا اونایی که سنگ ناامیدی به سینه ی آدم میزنن. من هم ۵۰سالگی امسال دارم برا کنکور پزشکی می خونم . به امید خدا قبول میشم ،ضمن اینکه خیلیا یا میگن سنت بالاست یا آیه ی یأس می خونن .
هر کس با امید به خدا و پشتکار خودش حتما به اهدافش خواهد رسید فقط باید توکل کرد گام برداشت و ثابت قدم بود .
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1