تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۳۰۲۳۵
در استان فارس؛

رفتار غیر انسانی با معتادان در مرکز ترک اعتیاد؛ از فحاشی تا کتک زدن با لباس خیس / تعطیلی مرکز ترک اعتیاد

۲
۱۲
رفتار غیر انسانی با معتادان در مرکز ترک اعتیاد؛ از فحاشی تا کتک زدن با لباس خیس + فیلم
کبنا ؛روز جمعه ۱۰ بهمن به دنبال انتشار فیلمی از شکنجه و آزار افراد تحت درمان در یک مرکز ترک اعتیاد، بهزیستی اعلام کرد که مرکز را تعطیل و عوامل رفتار غیرانسانی را دستگیر کرده است.  
 به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، به دنبال انتشار یک فیلم در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر رفتار غیر انسانی با افراد تحت درمان در مرکز ترک اعتیاد در شیراز، مرکز تعطیل و کارکنان آن دستگیر شدند. در فیلم یاد شده بیماران را پس از آنکه با لباس مجبور می‌کردند وارد یک استخر کثیف شوند، به شدت با چوب مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند.
به کار بردن الفاظی رکیک و تهدید افراد تحت درمان در این مرکز، بخشی از رفتار غیرانسانی و وحشیانه کارکنان این مرکز درمان اعتیادست که فیلم منتشر شده، بخشی از آن را نشان می‌دهد.
انتشار این فیلم در شبکه‌های مجازی واکنش‌های کاربران بسیاری را در پی داشته و منجر به اقدام بهزیستی شیراز و تعطیلی این مرکز شده است.
پیگیری قضایی مرگ مشکوک یک معتاد تحت درمان
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از تشکیل پرونده قضایی در خصوص آنچه فوت مشکوک یک معتاد تحت درمان در کمپ ترک اعتیاد عنوان کرد، خبر داد.
سید مصصفی بحرینی با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه پرونده در شعبه ویژه قتل استان مفتوح و تحقیقات در این خصوص آغاز شده است، گفت: در همین راستا ۵ نفر از مسئولان کمپ یاد شده بازداشت شدند.
بحرینی گفت: کمپ مورد نظر با دستور قضایی پلمب شده و هرگونه اظهار نظر نهایی منوط به اعلام نظر پزشکی فانونی در خصوص علت تامه فوت فرد یاد شده است.
براساس این گزارش، روز گذشته (جمعه دهم بهمن) خبر فوت یکی از معتادان بستری در کمپ ترک اعتیاد رسانه‌ای شد که با ورود دستگاه قضایی شیراز تحقیقات در این خصوص آغاز شد.
    
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
/ اگر که نگیرین و مجازات نکنین که اینها مریض رو اینجوری دارنجانشو میگیرن/ چکارها نمیکنن با مریض وچه بلاهایی نمیارن بخدا اگر مریض دارین شده تو خونه یا جایی که خودتون باشید ببندین و زندانی کنید تا ترک کنه ولی مریضتونو دست کم ها ندین همش به خاطر پوله هیچی براشون مهم نیست اخر سر هم برا شما میشن قهرمان مچکه مثلا ترک دادن یا درملن کردن معلوم نیست چند مفر ناقص کردن یا کشتن هبچی ندارا
Iran, Islamic Republic of
😔
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1