تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۴۳۰۲۱۶
جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

دهراب‌پور: دولت اصلاح‌طلبان چه بلایی بر سر واژه مظلوم اصلاحات آورد / چپ و راست جعلی احمدی‌نژاد را به انحراف بردند / دولت سازندگی دولت بازندگی بود / آقای رضایی شما به وحدت برسید ما در خدمت شما هستیم/ گدایی زنان در این کشور زیبنده این نظام و انقلاب نیست

۲۲
۴
دهراب‌پور: دولت اصلاح‌طلبان چه بلایی بر سر واژه مظلوم اصلاحات آورد / چپ و راست جعلی احمدی‌نژاد را به انحراف بردند / دولت سازندگی دولت بازندگی بود / آقای رضایی شما به وحدت برسید ما در خدمت شما هستیم/ گدایی زنان در این کشور زیبنده این نظام و انقلاب نیست
کبنا ؛جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه جمعه (10 بهمن ماه 99) جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این نشست چهره‌های شاخص اصولگریان از جمله حجت الاسلام سید محمد علی بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، حجت الاسلام پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، دهراب پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، علی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، حجت الاسلام خاضع و... نیز حضور داشت.
محمدرحیم دهراب‌پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این نشست ضمن خیر مقدم به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: «محسن رضایی به عنوان فرزندی از دیار زاگرس، فرزند عشایر غیور لر ایران زمین در زمان جنگ از دست مبارک امام فرماندهی جنگ را به عهده گرفتید.»
وی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته پیروزی کاندیدای مورد نظر مهم بود، افزود: برای ما آنچه مهم است این است که رئیس جمهور بعدی چه کاری می‌خواد بکند که مردم را از این وضعیت نجات بدهد، مهم نیست فرد چه کسی باشد مهم عملکرد افراد است. ما همیشه از این مسئله غفلت می‌کنم.
 دهراب‌پور گفت: فقط به دهه اول انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم، دولت سازندگی دولت بازندگی بود. در دولت اصلاحات، چه بلایی بر سر این واژه مظلوم اصلاحات آوردند. 
وی افزود: دولت تدبیر و امید، دولت نفوذ است و اعتقاد ما این است که در افکار برخی براندازی وجود دارد. این دولت با استفاده از مشاوره‌های غلط مردم را به افسردگی و فقر برده است.


 دهراب‌پور گفت: وضعیت اقتصاد مملکت چرا به اینجا رسید. تیم اقتصادی رئیس جمهور اقتصاد ایران را فلج و به بن بست رساندند. این مردم چرا افسرده هستند. جزو تبعیض و غفلت از احوال مردم این کار صورت نمی‌گرفت. چرا با وجود این همه نعمت ناشکری وجود دارد. 
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: بعد از دولت اول هیچ دولتی در این کشور موفق نبوده است، دولت احمدی‌نژاد، دولت عدالت محوری بود که در این دولت که بهترین فرصت بود درست استفاده نشد، و خودی‌ها دفع و مخالفان جذب شدند.
وی خاطرنشان کرد: چرا ما باید به جایی رسیده باشیم که زنان ما در حال گدایی باشند، این وضعیت زیبنده و شایسته این نظام و انقلاب نیست.
 رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: این مملکت باید یک پرچمدار بلند شود و زیر پرچم ولایت در این وضعیت تغییر ایجاد کند، این جامعه تحول می‌خواهد و باید اصلاح شود.
 دهراب‌پور گفت: پیروزی انقلاب جز لطف خدا، رهبری امام و حضور مردم نبوده، الان در این ادارات مردم دست به دامان کسانی می‌شوند که همه امور قبل از انقلاب در دست آنها بود.

 وی افزود: آقای رضایی شما سعی کنید که در مرکز به وحدت برسید و در سایه این وحدت فرصت عبور از این وضعیت را فراهم کنید.
 دهرابپور گفت: در دوران احمدی نژاد در هر دو دور بنده رییس ستاد او بودم، پیشمان نیستم. اما احمدی نژاد خودی‌ها را طرد و مخالفان را جذب کرد، باید از نفوذ مخالفان و معاندان در مدیریت‌ها جلوگیری کنیم. چپ و راست‌های جعلی دور احمدی نژاد را گرفتند.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: باید مملکت را به اهلش سپاریم. این انقلاب وعده خدا است و باید آن را به اهلش سپرد. زاگرس محروم نیست بلکه دارای ظرفیت‌های خیلی خوبی است اما استان‌های زاگرس از محرومترین استان‌ها هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خ
Iran, Islamic Republic of
افرادی امثال جنابعالی این شهر/ حالا ای جور حرف می زنی کسی نیست سوال از خودت بپرسه تو شورا برا این زنان و مردان بد بخت چه کردی بعد درمورد بقیه حرف می زنی
فرزند اصلاحات ایران
Iran, Islamic Republic of
جناب دهرابپور
اول اینکه اینطور که شما میگویید ۳۰ سال در کشور عملاً ..حاکم است و کسانی که این روسای جمهور را تایید و تصویب کردند باید پاسخگوی مردم باشند
دوم اینکه : شما که نسخه ی بازندکی و جاسوسی و خیانت برای همه دولت‌های پس از انقلاب پیحیده آید لطفاً بفرمایید راه کار چیست؟؟؟
حرف زدن و حمله کردن و تاختن را خیلی ها بلدند لطفاً راهکار ارایه دهید
البته همگان عملکرد حضرت مستطاب را در شورای شهر یاسوج دیدند نیاری به افاضه فیض نیست..........
ب. (عاشق موحد و روشنفکر و تاجگردون)
Iran, Islamic Republic of
آقای دهرابپور سلام برشما ، مسئولیتهای این دور اصلاحات دکوری بود واصلاحات این دور فقط دنبال منافع خودبودند و همه ی تصمیم ها رو شما اصولگراها ( نیم درصد جامعه )می گیرید ، اگر تصمیمی خوب از آب درآمد گویید نظر و تصمیم ما بود اگر اقتصاد را فلج کردید گویید دولت، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه بودند ؛ راست احمدی نژاد جعلی نبود بلکه چون احمد نژاد حامی محرومین بود و مطیع امر شماها نبود بایکوتش کردید و حالا شده جعلی ، مگر همین احمدی نژاد گمنام نبود که در انتخابات برنده اعلامش کردید ؛ جناب آقای دهرابپور بخدا به امام زمان در هر انتخاباتی که سالم باشد و مشارکت حد اکثری هم باشد اصولگرا بیش از یک درصد رای ندارد که ندارد که ندارد . به این فکر نکنید که مجلس این دور بیشتر اصولگراست ؛ به این فکر کنید که در اکثریت شهر ها به جز کاندید اصولگرا کسی نبوده یا اینکه مردم اصلا رای ندادن . و یا اینکه شهر های عشایری و ایلی مثل شهر های استان خودمان که اصلا جناحی رای نمی دهیم .
جناب اقای دهرابپور بدترین شورای تاریخ کشور همین شورایی است که شما عضو کوچکی از اصولگرا تشریف دارید و هر روز فقط برا جنگ و دعواهای شخصی تون جلسه می گیرید بعد اصلاحات را خانمان سوز ، کارگزاران را بازندگی و احمدی نژاد را جعلی می دانید .
اصولگرایان یک سوزن به خود بزنند یک جوالدوز به دیگران .
عارف
Iran, Islamic Republic of
همه بدبختی های امروز زير سر احمدی نژاد بود چرا می گوئید در زمان خاتمی مملکت عالی بود و روحانی در بدترین شرایط ممکن با دشمنی ترامپ و لابی های صهیونیستی داخلی مبارزه کرده و تو این شرایط بد نیست بدانید تاریخ روسیاهان رو نشون میده
Iran, Islamic Republic of
درود جناب حاج دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
درود جناب حاج دهراب پور
مسعود
Iran, Islamic Republic of
افتخار ایران دولت اصلاحات بود..
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب دهراب پور حرف زدن هزینه نداره .
تیرتاج
Iran, Islamic Republic of
تو خودت را هم قبول نداری ......مردم هم درمورد خودت اشتباه کردن بهت رای دادن ک
Iran, Islamic Republic of
اینطور ک بنظر میاد ریش سفیدان پیاده اند و اقایان سواره؟؟ انتظار حمایت هم دارند...
چرا برای همه صندلی قرار ندادید؟؟
حال ک امکانش نبود چرا عده ای سواره باشند و عامه پیاده بر زمین نشسته؟؟؟
ب عشق رهبرم خواهم آمد ولی قطعا ب شما رای نمیدهم!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور یم رئالیست اسلامیست. واقعیات را بدون مسامحه بیان می کند
Iran, Islamic Republic of
تنها با این قسمت صحبت دهراب پور موافقم که الانم خوانین و کدخدایان دوباره حاکم شدند. /هم مهره دست پیمانکاران شده متاسفانه.
Iran, Islamic Republic of
سیاستمدار شجاع و صادق
حاج محمدرحیم دهراب پور
حسرت
Iran, Islamic Republic of
حرفهاش خیلی خوب بود ولی خدا وکیلی درشورای یاسوج چه خبره جنگ فقط جایگاه ریاست شهرداری و؟؟؟؟؟؟
جانباز گمنام
Iran, Islamic Republic of
یک پیشنهاد منصفانه به جناب دهراب پور وهمه اصولگرایان بزرگ کوچک احمدی نزاد عیر احمدی نزادی
🇮🇷 ملت حاضر است رسماً دست از همه ی دولتها ی قابلِ تصور مطلوبِ خود بشوید و فقط به آن یک نفر منجی ِ مدعیِ معجزه اعتماد کند و دولت مستور را بر دولت منتخب ترجیح دهد تا هر چه آن خسرو می فرماید؛ به دست جنود مورد وثوقش انجام شود تا قصور و تقصیرهای دولت ها در به سرانجام رساندن منویاتش برای رشد و پیشرفت ایران؛ جبران شده و ادعایشان مبنی بر اینکه اگر به منویاتش توجه شود؛ ایران بهشت می شود، عملی شود!!! اما به شرطی و شروطها:

💥الف- زمان و محدوده ی انجام تعهدش را تعیین کند و بهانه های دولت ها را که نمی گذارند و نشد و دشمن کارشکنی می کند را مطرح ننماید. ( زیرا انتظار ملت آن است که برنامه اش را با وجود همه ی کارشکنی های دشمن مطرح و اجرا کند،) و نه چون‌الان؛ در پرده و غیر رسمی؛ بلکه از پرده برون آید و رسماً مدیریت بفرمایند!

💥ب- اگر آن‌ منجی به هر دلیل در همان مدتی که خود تعیین کرده؛ نتوانند وعده هایش را عملی کند، لطف بفرمایند ملت را نسبت به تصمیم گیری در مورد آینده خود آزاد بگذارند و دخالتی در اداره امور نداشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تمام اظهارات دهراب پور برعکس هست بهترین دولت دولت اصلاحات بود معلومه که دهراب پور تو دولت اصلاحات مهر باطل می خورد چون افکار امثال دهراب پور یک عمر این ملت را بدبخت کرد دولت روحانی در شرایط تحریم ظالمانه که تفکر دهراب پور آن هستند خوب عمل کرده اینو بدونید محسن رضایی هیچگاه مورد توافق أصول گرایان قرار نمیگیرد متاسفانه ایشان مهره سوخته ای هستند که حتی نتونست به اندازه قالیباف که نیروی محسن رضایی بود ظاهر بشه سه بار کاندیدای ریاست جمهوری شد هرسه بار بارای کم شکست خورد هرسه بار هم دهراب پور در ستاد احمدی‌نژاد و دیگران بوددپس لطفاً به جای مردم تصمیم نگیرید
Iran, Islamic Republic of
خدا نگهدارت باشد جناب حاجی
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات آینده هم محسن رضایی هم دهراب پور مثل همیشه واین دفعه برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
زیر سوال بردی جناب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب اقای دهراپ پورهمه میگوییم حرف رهبری راهنماوراه گشاست رهبری می فرماید میدان به جوانان بدهیدچراشماهرگزحاظربه میدان دادن به جوانان نیستید چرادودستی به این صندلی چسبیده اید وهیچ طرح نوعیده نوبرای پیشرفت وابادانی دیارخودنمی دهیدهرموقع که خبراستان رامیخوانم اعضای شورای هریاسوج سرجنگ دارن باهم یادعواسرریاست شوراست یادعواسرشهرداریاسوج هست که نشسته وهیچ دردی ازمردم دوانمی کند عزیزبزرگواراین دستپخت خودشما ست نه دیگران مردم دیگه اصول گرا اصلاح طلب نمی خواهند کسی رامیخواهند که درد کشیده باشد ازطبقه پایین جامع باشد مردم چشم انتظار یکی همانند شهیدرجایی هستند که بیاید درد مردم رابفهمد کدام مسئول راسراغ دادید که بعدازبه قدرت رسیدن رفتار سبک زندگی اش تغییرنکرده باشد کدام رئیس جمهوریاکدام مسئول راسراغ دارید بعدازشهیدرجایی ناهاررو روزمین ور روی موکت بنشیند نهارسرسفراش تن ماهی باشد جامعه امروز یک رجایی می خواهدکه بارهنمودهای رهبری جامعه اسلامی راوارد چله دوم باقدرت جلوببرد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
// از اول انقلاب با همه بودی که استاندار بشی،وقتی نشدی دوباره میرفتی با یکی دیگه،تو شورای شهر و نمی تونی جمع کنی بعد درباره کلان حرف میزنی،کشور ما چه اصول گرا چه اصلاح طلب تا امثال جنابعالی دل از پست و مقام نکنی همینجوریه،یه روز با احمدی نژاد یه روز با رضایی یه روز با....یه روز با زارع یه روز با هدایتخواه یه روز با روشنفکر و....بابا تو رو خدا بیخیال شو.
Iran, Islamic Republic of
واقعا بین این اصولگران فقط انسان های بسیار مومن و متعهد که هیچ زمان دنبال منفعت واهل کینه و دشمنی با مردم استان نبودند و خواهان و دوستدار همه ملت و پیشرفت بچه های استان بودند آقای دهرابپور و بزرگواری بود آقای هدایت خواه و دار و دسته اش. سرشان را هم بالا می گیرند از این ضربه زدن هایشان از جوانان و مردم استان از اول انقلاب تا کنون
(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب ...
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
1