تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۳۰۱۹۷
سفر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص نظام به کهگیلویه و بویراحمد؛

محسن رضایی در یاسوج: ماه‌های حساسی در پیش داریم، آماده باشید

۱۴۷
۲۵
محسن رضایی در یاسوج: ماه‌های حساسی در پیش داریم، آماده باشید
کبنا ؛محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام در نامه‌ای خطاب به من و شما توصیه کرده در تمام صحنه‌های انقلاب و سپاه باید آماده باشید ماه‌ها و سال‌های حساسی پیش‌رو داریم.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز ( جمعه 10 بهمن ماه 99) به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس دیدار و قرار است عصر امروز ساعت 15، در یادواره شهدای نفت سخنرانی کند. سخنرانی در برنامه دهه فجر شهرهای دهدشت و لیکک و دیدار با برخی از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های محسن رضایی است.
به گزارش کبنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای که به دلایل نامعلوم بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، به نامه‌ای از امام خمینی(ره) که خطاب به او نوشته بود، اشاره کرد و اظهار داشت: «امام در نامه‌ای خطاب به من و شما توصیه کرده در تمام صحنه‌های انقلاب و سپاه باید آماده باشید، ماه‌ها و سال‌های حساسی پیش‌رو داریم.»
محسن رضایی تلویحاً به انتخابات حساس ریاست جمهوری 1400 و سایر موضوعات کشور و جهان اشاره کرده و خواستار حضور همه در صحنه شده است. رضایی اخیراً به عنوان یکی از کاندیدای ریاست جمهوری 1400 از سوی اصولگرایان معرفی شده و احتمال دارد، او در سفر سه روزه‌اش به استان کهگیلویه و بویراحمد این مسئله را مدنظر قرار بدهد.

بیشتر بخوانید:

( فیلم ) سفر محسن رضایی / قدردانی رضایی از مردم کهگیلویه و بویراحمد / سخنرانی در یادواره شهدای نفت + زمان و مکان


محسن رضایی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد ( + تصاویر )

به گزارش کبنا، متن صحبت‌های محسن رضایی که در یک گروه واتس‌آپی به اشتراک گذاشته شد، به شرح زیر است؛
سرلشکر محسن رضایی ظهر امروز در جمع یادگاران دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد که در کنگره شهدای شهر یاسوج برگزار شد، با اشاره به نامه حضرت امام (ره) مدتی پس از قطعنامه خطاب به پاسداران گفت: سپاه پاسداران به یک نهاد پرآوازه تبدیل شده و امروزه کمتر کسی در دنیا است که از سپاه خبری نشنیده باشد. نه تنها در جهان اسلام حتی در آمریکا و آلمان همه می‌دانند در جمهوری اسلامی ایران نهادی به‌نام سپاه وجود دارد. بعد از شهادت شهید سلیمانی بسیاری از کشورهای غربی که سپاه را نمی‌شناختند امروزه می‌شناسند.

    

 دبیر مجتمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروزه سپاه پاسداران را نه به واسطه موشک‌های نقطه‌زن بلکه به واسطه عظمتی که این نهاد ایجاد کرده می‌شناسند، افزود: این سپاه عظیم را چه کسانی غیر از شما پیشکسوتان ایجاد کردند. سپاه بر روی شانه‌ها و بازوهای شما به آسمان عروج پیدا کرد و اگر شما نبودید این عظمت به وجود نمی‌آمد. هر موفقیتی که سپاه به دست می‌آورد سهمی از آن متعلق به شما است.
 وی با اشاره به اینکه سپاه به اولین و آخرین سنگر انقلاب تبدیل شده گفت: سنگر اول به این دلیل که سپاه بسیاری از خطرات را در همان آغاز در نطفه خفه می‌کند و سنگر آخر به این جهت که اگر خطری از همه دیوارهای نظام عبور کرد به سپاه که رسید دفع خواهد شد.
 فرمانده اسبق دفاع مقدس با طرح این سؤال که چه نهادی را سراغ دارید که اینگونه باشد، ادامه داد: این عظمت متعلق به شما پیشکسوتان جنگ است اما می‌خواهم بپرسم آیا ما پاسداران انقلاب که بازنشسته شده‌ایم باید دست روی دست بگذاریم؟.
 سرلشکر رضایی عنوان کرد: این حرف غلط و نامرتبطی است، ما برای حقوق و دستمزد به سپاه نیامدیم همه ما و شما برای شهادت و شهید شدن آمده بودیم اگر توفیق شهادت پیدا نکردیم به این معنا نیست که منتظر شهادت، جهاد و خدمت نیستیم.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود در جمع پیشکسوتان جنگ تحمیلی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بازنشستگی در بین ما معنایی ندارد ما فرزند انقلاب و سپاه پاسداران هستیم. چرا روز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نام‌گذاری شد خواستیم با این نام‌گذاری بگویم ما حسینی زندگی می‌کنیم و با وجود اینکه امام حسین حکومتی در دست نداشت اما تا آخرین لحظه‌های عمرشان جهادی زندگی کردند و به شهادت رسیدند و زن و مرد در دشت کربلا از اسلام دفاع کردند.
 وی خطاب به همه پیشکسوتان جنگ تحمیلی گفت: امروز از آن روزهایی است که به فریاد مردم و انقلاب برسیم. بچه پاسدارهای دیروز انقلاب به میدان بیایند. اقتصاد روی زمین است و معیشت مردم دچار مشکل است.
 سرلشکر رضایی ادامه داد: اسرائیل در امارات، بحرین و قفقاز نیرو پیاده کرده و پایگاه می‌سازد در چنین شرایطی پیشکسوتان سپاه و انقلاب نباید احساس بازنشستگی کرده و خیال کنند کاری از دست آنها بر نمی‌آید رایحه شهادت برادران شهیدتان هنوز در کنار شما است.

   

 وی با اشاره به نامه حضرت امام خطاب به پاسداران گفت: امام در نامه‌ای خطاب به من و شما توصیه کرده در تمام صحنه‌های انقلاب و سپاه باید آماده باشید ماه‌ها و سال‌های حساسی پیش‌رو داریم.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز نیاز به کمک پیشکسوتان جنگ بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، افزود: بعد از جنگ انحرافی در اداره کشور به وجود آمد ۳ میلیون جوان جنگ دیده و امتحان پس داده را کنار گذاشتند به این حرف و بهانه که شما مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتر ندارید. شما باید یا در پادگان‌ها یا در خانه‌هایتان بماند تا ما سراغتان بیایم که این کار خطرناکی بود.
 این فرمانده اسبق جنگ ادامه داد: نمی‌گویم کسانی که جای این عزیزان آمدند ضد انقلاب هستند هیچ وقت نگفته و نمی‌گویم اما حرف ما این است که ریل عوض شده است این ۳ میلیون جوان آب دیده اگر امروز در اداره کشور بودند شاهد فساد و تبعیض نبودیم و استان‌هایی که زحمت زیادی برای انقلاب کشیدند محروم نبودند.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ریل در اقتصاد عوض شده است شرایط کنونی امروز محصول این انحراف بزرگ است. یعنی وضع فعلی یک شبه ایجاد نشده است. ۴۰ سال است توریم، تحریم، بیکاری و کاهش ارزش پول ملی را شاهد هستیم.
 وی با اشاره به دلارهایی که از قِبل فروش نفت به امارات و ترکیه و قفقاز رفت، گفت: امروز کشور نیاز به یک تحول، تصمیم و اقدام جدی دارد اگر کمک نکنیم که نسل سوم و چهارم جنگ ساخته شوند ۱۰ سال دیگر خطرات جدی کشور را تهدید می‌کند و دیگر نمی‌توانیم خودسازی گذشته را داشته باشیم.

   

 سرلشکر رضایی عنوان کرد: برای این کشور آبرویمان را بگذاریم آبرو دادن کمتر از جان دادن نیست شهادت با جان عزیز است اما شهادت با آبرو شهامت است پیشکسوتان به کمک رهبر و انقلاب بیایند.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که پس از شهادت سردار سلیمانی فرمودند؛ «اگر شهید سلیمانی ۱۰ سال دیگر بودند باز هم از ایشان استفاده می‌کردم» بیان کرد: این حرف رهبری کنایه به من و شما است نباید احساس پیری و بازنشستگی کنیم امروز روز کمک به مردم، انقلاب و شکستن این پادگان‌هایی است که اسرائیل در بحرین و ترکیه و امارات ایجاد کرده است، امروز روز یا زهرا یا علی گفتن است چه کسانی بهتر و تواناتر از شما می‌تواند پرچم گام دوم انقلاب را بلند کند.
 سرلشکر رضایی با بیان اینکه شرایط کنونی درشان ملت ایران نیست، عنوان کرد: درشان ملت ما نیست این مشکلات را داشته باشیم بعد امارات و ترکیه بگویند در ایران فقر و فساد وجود دارد ما که صاحب قدرت عظیم دفاعی هستیم باید چنین علامتی به سمت بیاید؟.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان برادر شما می‌گویم به صحنه بیاید اگر نتوانستیم جانمان را تقدیم کنیم آبرویمان را می‌دهیم. آبرویمان را در کف دست می‌گذاریم و به میدان می‌آیم دنبال ریاست نیستیم بلکه جهاد دیگری باید در کشور رخ دهد.

   
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
United States
ملا محسن هم شروع که . ایخوا اقتصاد مملکت را با گرفتن اسیر و تعویض انها با دلار ، سر و سامان دهد . عامل همه ی بدبختیهای کشور ما همین سردارانی است که پابیلی مقام گرفتن و دریغ از یک جو تفکر
تا بوده همین بوده
Iran, Islamic Republic of
دقیقا با نظرت موافقم . بد بختی این مملکته...
آیا فایل صوتی. رو گوش دادین که بی بی سی افشاش کرد؟
توی اون فایل کاملا واضح واستون مشخص میشه .مثل الان باعث شیوع بیشتر کرونا مشوند واستفاده میکنند.بیشتر از ۴۰۰۰۰۰ جوان و پیر ، دختر و پسر ... و در حال مهره چینی و پرونده سازی برای افرادی بود
Iran, Islamic Republic of
احسنت.کسی به اینها رای نمی دهد.محسن جان خود را خسته نکن.
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله که رئیس جمهور بشه...اگر میشد این اتفاقت نمیفتاد...او دکترای اقتصاد داره و دانا هم هست...یکبار هم شده به اون اطمینان کنیم...به یک مرد اقتصادی....او تا حالا در مقامی نبوده که بخواهد تصمیم بگیرد و اجرا کند...اجرا با دولت بوده که فاتحه خوند....
Iran, Islamic Republic of
لطفاً سوابق و دستاورد های مدیریتی و سازمان دهی ایشون رو بررسی کنید
شهاب
Iran, Islamic Republic of
😃😃😃
Iran, Islamic Republic of
ان وقت که تو خواب بودی ایشون فرماندهی جنگ را داشت.
زنبور
ضمن خوش آمد گویی به آقای محسن رضایی! اولا وظیفه ذاتی سپاه مشخص هست وهمه پاسداران وارتشیان وبسیجیان در همه صحنه های انقلاب حضور هوشیارانه دارند ومردم هم همیشه جلوتر از مسئولان بوده وهستند اما در آستانه انتخابات رییس جمهوری نظارت میدانی وسفرهای استانی در همان راستا هست ، مسئولیت شرعی وقانونی این مسافرتها هم بر عهده حضرات خواهد بود
Germany
این امت هستندکه درهمه صحنه هاهستندملت چندین سال هس که نابودشدندبخاطرزیادی خواهیهای بیجا
دکترای مدیریت
Iran, Islamic Republic of
حنای شماها دیگر رنگی ندارد ما شرکت کردیم چی شد که حالا بخواهیم شرکت کنیم
پرستار
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم جناب سرلشکر رضایی جهت جمع اوری رای به این استان سفر نکرده باشن ، چرا که ما رای قبیله ای و لر تباری نخواهیم داد . جناب محسن رضایی خوب میدونن که نقش بچه های استان ک ب در جنگ ۸ ساله چقد موثر بوده اما متاسفانه بعد از جنگ اولین کسی که پشت بچه های استان ما را خالی کردن خود ایشون بودند .
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
داداش محسن جمع میکنی
Iran, Islamic Republic of
اقای محسن رضایی اون دور که دراستان درانتخابات اول شدی به خاطر لر بودن وحمایت تاجگردون بود ولی اینبار به خاطر عدم حمایت شما ازتاجگردون درمقابل پرونده سازان گچساران وباشت به شما رای نمیدن
جانباز گمنام
Iran, Islamic Republic of
فضا را آماده میکنند برای آوردن رئیس جمهوری از جنس خودشان . همان طور که بعد از خاتمی عزیز آن بلا و شر را به مدت 8 سال سر مردم آوردند . روحانی یکی از رئیس جمهوران موفق است اگر کمبودهایی مشاهده میشود در اثر عدم همکاری و کارشکنی های سایر ارگانهاست
United States
انگار خبر نداری عمو حسن جونت چه بلایی سر کشور عزیزمون آورده اگه وزارت خانه ها هم مثل نیروهای مسلح از جان دل تلاش میکردن ۸۰درصد مشکلات تاحالا حل شده بود
محسن
Iran, Islamic Republic of
🤥🤥🤥🤥
Iran, Islamic Republic of
معلوم هست از قببل روحانی حسابی . گرانی اثری روی زندگی تو نداره... کمی فکر کن چرخی تو محلهای شهرت بزن..از این واضح تر..
Iran, Islamic Republic of
از کجا میگیری؟!
Iran, Islamic Republic of
الان که رفیق گرمابه و گلستان خاتمی بر سر کار هستند..دیگه چرا حرف بی منطق میزنی
روزبه
Iran, Islamic Republic of
جناب جانباز گمنام.. اجر جهاد و جانبازی ات را با قضاوتهای بیجا ضایع نکن.. هیچ رئیس جمهوری به اندازه روحانی قدرت و اختیارات نداشت.. چرا نمیگی بی عرضگی روحانی و تیم ضعیفش روزگار مردم را سیاه کرده .. چرا فکر میکنی که در این کشور ادم توانمند وجود نداره.. چرا توقع دارین که برای رضایت خاطر شماو چند صباحی ارامش کاذب باید به اجنبی اعتماد کرد و تمام داشته های نسلهای اینده این کشور را دو دستی تقدیم امریکا و متحدانش کرد.. نه خاتمی و نه روحانی توان رفع مشکلات کشور را ندارند ...
میلاو
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی روحانی چه کار موفقی کرده
سجاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
برو
Iran, Islamic Republic of
بااحترامی که برای شما به خاطر لربودن
قائل هستم
میشه بفرمایید چرافقط درآستانه وایام انتخابات
به یاد استان ما می افتید وتشریف می آورید.
توصیه میکنم وصیت امام ره را مبنی برعدم
ورود نطامیان به سیاست راسرلوحه کار خود
قرار دهید.
لباس پاسداری لباس مقدس وپاکی میباشد
نباید آلوده به مسائل سیاسی شود.
همانطور که سردار دلها شهید سلیمانی
به این وادی ورود پیدانکرد
وحقیقتا دردل ها وقلب ها
ماندگار ماند.وهمه درغم فراقش
خون گریستند.
Iran, Islamic Republic of
سلام انگارنشنیده ای سیاست ماعین دیانت ماست ودیانت ماعین سیاست ما آیت الاه سیدحسن مدرس فرموده اند
Iran, Islamic Republic of
احسنت👍
Iran, Islamic Republic of
این همه سال دبیر شورای مصحلت نظام بودی برای یکبار به این استان محروم نیامدی تا دردها و رنج های مردمانش را بشنوی و درد هایشان را بر سر مسئولین و دوستانت فریاد بزنی؟؟؟
حال چشده که یاد فقیر فقرا کردی؟؟ برو باباجان این حنا دگر رنگی ندارد!!
❌❌❌❌به تو عمرا رای دهیم!!!!!!!❌❌❌❌
✅✔ بصیرت..
عععع
Iran, Islamic Republic of
این رضایی باز شروع کرد به پیغمبر تا دوهزار سال ثبت نام بکنه رئیس جمهور نیابو بابا ول کن
احسان
Iran, Islamic Republic of
😀😀😀😀😀😀😀
ن
Iran, Islamic Republic of
تمام رای هوایی که در این چند سال آورده جمع کنی به یک پنجم آرا لازم برای ریاست جمهوری نمیشه
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
ه چطو ما خبردار نشدیم
Iran, Islamic Republic of
صندوق آرا
گچ
Iran, Islamic Republic of
آماده ایم ، هیچ جا هم نمی ریم چون کرونا از چپ، فشار اقتصادی از راست حمله کردن در خانه ها گوشه نشین مان کردن ؛ در ضمن تا وضو هست تیمم باطله ، تا اصلاحات است اصولگراها معطله.
احمد
Germany
اصلاح طلبان ؟؟؟؟
احمد
Germany
افساد طلبان؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان خیلی با وجدان تر از اصولگرایان هستند
Iran, Islamic Republic of
صدرحمت به اصول گرا!
Iran, Islamic Republic of
سودای ریاست داری سردار دوباره دم انتخابات شد و به یاد معیشت مردم افتادین
Iran, Islamic Republic of
این مملکت با دکترین فعلی هر روز عقب مانده تر از دیروز خواهد بود وبا این شعار های شما اقای رضایی چیزی درست نخواهد شد
United Kingdom
اگر درون نظام از مسعولین کسی دانشمند بوده وهست و راه اصولی وپیشرفت را می شناخت اگر تا کنون پیشناد نداده خیانت کرده اگر دادن کسی گوش نکرده مجلس عقب مانده بوده وهست نیازی نیست که حتماً رئیس جمهور باشد مجلس است که راه روش کشور را مشخص می کند رئیس نه رئیس جمهور
Iran, Islamic Republic of
دیگه‌باور‌کن‌جونی برای‌مردم نمانده
اکبری بهاره
Iran, Islamic Republic of
تا قطره ای خون در رگ داریم از نظام انقلاب رهبری حمایت میکنیم ..
Germany
برپاکردن کاخ برای خودشون
Iran, Islamic Republic of
آره
هادی
Ukraine
تنها چیزی که به فکرش نیستید مردم فقیر و زجر کشیده هستن ..
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
فرمانده ،،حرف ما حرف ولایت است ،وضوی بی ولایت آب بازیست ،،ما ازپیشکسوتان برای مجلس انتخاب کردیم .اما الان توی منطقه خودمان را هدف گرفتند ،بچه رزمنده هارا،،،پالایشگاهی در کنار بهبهان احداث شد 70درصد نیروی آن رانتی وپارتی و رابطه ای و سهمیه مدیران شهرشد ..فرزندان رزمندگان که درآزمونشان هم قبول شدند خانه نشین ومنتظر کمک یک نفر خداشناسند ..دربهمئی که اومد بپرس ؟تا بهت بگن ،،
شاعر
Iran, Islamic Republic of
فرمانده، خوشحالی که حج میروی،غافل از آنی که کج میروی،
مهدی
Iran, Islamic Republic of
باز هم سناریویی دیگر برای تبلیغ.درست مثل روحانی.چرا وقتی دم انتخابات میشود رسانه ها به فکر اشخاص مشخصی می افتند .من هر چه قدر نام محسن رضائی را بلاک میکنم .باز گوگل این نام را میاور.بخاطر این که خیلی نام اسن شخص در رسانه ها اورده و تبلیغ میشود.بعد میگویید در انتخابات ما تقلب جایی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
طرح بازنشستگی پیش ازموعد کارکنان دولت رابخاطراشتغال ۵میلیون بیکارکه سه میلیون ازانهاجوانان فارغ التحصل بیکارند وبااشتغال این قشرعظیم قطعا اقدام به ازدواج هم می کنندوموجب زادوولدوافزایش جمعیت میشودنیاز به تصویب فوری درمجمع دارد امیداست که این مجمع درگامی سریع واستواراین طرح راتصویب نمایند.
دیگه خسته شدم
United States
آقا محسن فرمودند چهل ساله تورم وبیکاری وکاهش ارزش پول ملی!!! آخه مرد حسابی چهل ساله جنابعالی وامثال تو بانی این وضع هستند حالا که خودتون اعتراف می کنید یه لطفی به این مردم بیچاره بی روغن بکنید محترمانه برید کنار وزمام امور را به اهلش بسپارید. دراین اوضاع کرونایی سفر انتخاباتی نکیند گرچه شما اگه پنج دوره دیگه هم بیاید 5میلیون رای بیشتر ندارید. جنابتان بفرمایید دراین چند سالی که در مسند قدرت هستید چه خدمتی به حوزه زاگرس کردین. آب از خلیج فارس آوردین یا کارخانه خودرو زدید مثل کرمانی ها یا زاینده‌رود را احیا کردین مثل دریاچه ارومیه
شاعر
Iran, Islamic Republic of
فرمانده:خوشحالی که حج میروی،غافل از آنی که کج میرویم. اوردنگی دومی در راه هست.
Iran, Islamic Republic of
با سلام.برادران و خواهران حرف آقای رضائی کاملادرست است و ما باید در حفظ نظام اسلامی و وطن عزیزمان متحد و هوشیار باشیم اما کار و عمل ایشان را تایید نمیکنم.هرگز.برقرار باد وطن اسلامی مان
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شما حاج محسن رضای بزرگوار امیدوارم همیشه سلامت باشی
Iran, Islamic Republic of
سلام. بنظر من خیلی از ما واقعا شناخت درستی از آقا محسن نداریم ولی آنهایی که مخالف پیشرفت اقتصادی این کشور هستن ایشان را خوب می شناسم و جوسازی می کنن. بنابر این دعوت می کنم بیشتر حواسمان را جمع کنیم.
Iran, Islamic Republic of
نکنه میخاهی کاندیدا بشی ....کی رای میده .فقط زمان انتخابات پیدات میشه سربار
نادر
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی میشه بگید در این ۴۲ سال کام زمان برای شما حساس نبوده باشه فقط هم برای مردم
Iran, Islamic Republic of

هر وقت نزدیک انتخابات میشه همتون میشید دلسوزمردم وادامه دهنده ی راه شهداو هزارو یک دیگه.
آقای محسن رضایی میرقائد، هشت سال جنگ سخت ووحشتناک ارمغان وجود خودشما وامثال شماست.اگه نه صدام بعدازاولین شکستش در سال ۶۱تسلیم شد،اما تصمیمات نادرست شما وامثال باعث هشت سال خون دادن وجون دادن شد.تصمیمات ماجراجویانه ی شماوهمفکرانتان این وضع رو به وجودآورده.هنوزهم نمی خواین دست ازسر ما مردم بردارید،؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی،دیرشده،سردار،ولی،ماهی،روهروقت،ازآب،بگیرم،تازه،هست،ایول،خواستن،توانستنه،فقط،اقتصادودیگرهیچ،توانایی،تجربه،چیزخوبیه،سردار
Ireland
ماباهمه مشکل داریم
A
Iran, Islamic Republic of
اگه نماینده ات بزرگواری و....همین الان خودت بدنام انتخابات نکنی بهتره سردار
Iran, Islamic Republic of
بنده می خواستم به سردار حسین دهقان رای بدهم اما محسن جان به دادم رسید که هرگز به یک نظامی رای نده. زیرا حضرت امام نظرشان این بود که به هیچ وجه نظامیان در امر سیاست دخالت نکنند.
Iran, Islamic Republic of
گناه داره طفلی. بگذارید برای یک بار هم که شده رئیس جمهور بشه
رضایی
Iran, Islamic Republic of
تو برو کربلای ۴ جمع کن با اون فرماندهی
هموطن
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این حرف
واقعا گل فرمودی
چند تا جوان این کشور شهید شدند که خودش اعتراف کرد
محمد
Russian Federation
سلام، به قول رحمت و ارسطوی پایتخت ولکم ملت رو آقای دکتر
محمد سیفی
United Kingdom
معلوم نیست این آقا دنبال چیست که ادعا می کنه امام با او نامه نوشته
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار اگر روزی که حساس نباشه را در کشور پیدا کنی خبر مهمیه هر روز از زندگی مردم با ترسو وحشته
ارش
Iran, Islamic Republic of
جناب رضایی بیا دم درب فروشگاه رفاه دهدشت همون گروهی که بدنبال ربع کیلو روغن هستند اگه رای بهت بدند ان شالا رای تو کشور اوله
Iran, Islamic Republic of
ماپشت ولایتیم وبس،اصلاحات هرگز،نابودکنندگان ملت هرگز.
علی
Iran, Islamic Republic of
اقا زحمت بکشد دو تا کار انجام دهدیکی روحانیت ‌و دیگری نظامیان را به حوزه و پادگان بر گرداند، پسدر اوج اقتصاد به مردم نه،لیبرالهایی مثل فرزندان آقازاده واگذارید،بقیه کارها خود به خود درست می شود.خلخالی هویدا را کشت بعد پشیمان شد،چون زود قضاوت کرد.خراب کردن آسان است،ساختن هنر می خواهد.
حمزه رضایی فام
Iran, Islamic Republic of
محسن رضايى زحمتهاي زيادى کشیده برای این کشور خدا حلال کنه سردار رضایی غزیز ملت ایران هست💖
حمزه
Iran, Islamic Republic of
.و بزودی قحطی وبیماری در سراسر کشور ،سردمداران در ناز ونعمت با خانواده هایشان،مردم در فقر و بدبختی در ثروتمندترین کشور ..
Germany
آقای رضایی ، همین که قبول کردید ۴۰ سال در کشور داری موفق نبودید خوب است به شرط اینکه این قدر شجاع و با شرافت باشید و حکومت داری و امور اداره کشور را به خبرگان و اهل فن و دوستداران و میهن پرستان واقعی بسپارید و قبل از اینکه دلار در چمدان فلسطینیان جا سازی کنید شکم هم میهنان خودتان را سیر و آنان را از فقر و تهیدستی نجات بدهید .
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
یعنی این آقابه غیرازآماده باش وجنگ،
چیزی ازسیاست ودیپلماسی نیست!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای حاج محسن دوباره سودای ریاست زده بسرتون واقعا دیگه روتون میشه خودتون رو محک بزنین مردم مدیریت جنابعالی رو در کریلای ۴ و خیبر و والفجر مقدماتی....... دیدند بازهم میاین از خون شهدا مایه میذارین که چه؟شماها دیگه کی از اسب قدرت پیاده میشین؟ پاسدار واقعی شهید سلیمانی بودند که با اینکه تمام مردم ایران عاشقش بودند و اگه برای ریاست جمهوری ثبت نام مزکرد صد در صد پیروز میشد اما به هیچ عنوان لباس پاسداری از تن در نیاورد تا روزیکه اون لباس غرق به خون کفنش شد نه امثال شما و قالیباف که برای رسیدن به ریاست جمهوری....
Iran, Islamic Republic of
تقصیر ایشان نبود..‌..او فرد بسیار گلی بود....شما نمی فهمید کربالای چهار تقصیر رفسنجانی بود....من خودم همرز بودم‌‌‌‌....باور کنید محسن مخالف بود..اما اجرا و عملیات رو فقط رفسنجانی دستور داد و به حرف هیچکس و هیچ فرمانده ای گوش نکرد.....مردم اشتباه نکنید..محسن رضایی گناهکار نبود
Iran, Islamic Republic of
هروقت مثل سلیمانی بیا جلو
Iran, Islamic Republic of
الل
Iran, Islamic Republic of
حاج محسن رضایی چی شده که دم انتخابات ریاست جمهوری یادی از از مردم پاکدل وبی ریای بهمئی کردی تورو خدا دیگه بسه این مردم رو اینقدر ساده فرض نکنید چون مردم زاگرس نشین خودشون خوب میدونن که چهل ساله باعث وبانی این عقب افتادگی استانشان ک وب همین شماها سردارهای کت وشلواری هستین
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا خواب زیاد میبینه..
بی نشان
Iran, Islamic Republic of
باسلام. اگه بدونیم می تونیم که خوبها را بشناسیم وبعد بیاریم توکار آموزش وپرورش ما رو باید براساس توانایی افراد ودانش آموزان طراحی کنند وحتی مدرسه ویژه برای استعدادهاشون ساخته بشه آقای رضایی بانک ها به زیادبودن نیست پول مردم باید درون یک بانک کلی قراربگیره وآن پول درچرخه تولید حرکت بکنه وبعد برگرده سودش به جیب مردم دومرتبه ناوگان حمل ونقل باید تمام برقی بشه وتاکسی های خطی فقط حق استفاده ازجابه جایی مسافررا داشته باشند مثل اسنپ و تاکسی هایی که درمکان خاصی توقف کنند چون وقتی آموزش درست باشه همه چیز درست میشه روابط خارجی ما باید اصلاح بشه به جز اون چند کشوری که دشمنی می کنند مابقی دوستانمون را برای خودمون حفظ کنیم گردشگری باید اصلاح بشه واون چیزی که باب پسند گردشگران هست اجرا بشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
امام از دست تو قطعنامه رو پذیرفت
Iran, Islamic Republic of
ای خدا تورو لعنت کنه که تحریف میکنی تاریخ رو...رفسنجانی به امام فشار اورد
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا دراوج خیالپردازیه . سر سوزنی از اوضاع اجتماعی واقتصادی این ممکت حبر نداره. .خدا به ما رحم کنه که این میخواد رئبس جمهور بشه .
مجید
Iran, Islamic Republic of
دیگه شعار دادن بدرد مردم نمیخوره!! اقای روحانی و اقای جهانگیری چقدر قبل انتخابات شعار قشنگ دادند و ۸ سال مملکت رو ببینید چگونه اداره کردن. به خدا مردم از شعار دادن بدون عمل خسته شدند. بسه بسه
آفرینا
United Kingdom
سرلشگر رضایی، خیلی زود شروع کردیتو این اوضاع کرونایی، مردم رو مبتلا نکنی،
من یک جانبازم
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کن دیگه
چقدر رو داری شما
فقط کافی یه نظر به اظهار نظر های قبلی خودت بندازی
میفهمی که کی هستی
شما حرف نزنی سنگینتری اقلا بخاطر هشت سال دفاع مقدس هنوز یه ذره احترام داری
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت هموطنان گرامی
آقای رضایی که اومدین به این شهر مگه برای مردم این ماه چکار کردی
شما که اینهمه دم از سپاه میزنید پس چرا نمیتونه جلو تورم و اختلاس و بگیره
سیاست مدارها مون که همه نماز خواند همه دم از درست کاری میزنند پس چرا وضع مردم اینه//
ایرانی بابصیرت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محسن رضایی اقتصاددان برجسته و مدیر جهادی و ولایی و انقلابی و جهادی و پرکار و مخلص و باغیرت و شجاع و دلاور 8 سال دفاع مقدس و بابصیرت و خوش فکر و جوان گرا بهترین گزینه برای ریاست جمهوری سال 1400
Iran, Islamic Republic of
خودت به خودت میگی بابصیرت یا کسی این اسمو روی تو گذاشته؟😅🤣
ناشناس
Germany
سلام جناب سردار
دیکه دیر شده
تمامی دلسوزان نظام سرکوب کردین به خاطر قدرت
کدام عدالت بی عدالتی تبعیض همه جا را فرا گرفته
حالا می گوید یا زهرا علی بگوید حتی با ابرو اینها هم بازی کردین ضربه سختی زدین
Romania
محسن جون .مردم دارند از گرسنگی می‌میرند.همه شما ها فقط دنبال صندلی خودتون هستید.این وعده و وعید.همین که به صندلی چسبید.همه چیز از یادتون می‌ره.ما اینهمه شهید ندادیم
که الان سفره هامون جمع بشه.وفقر و فساد و فلاکت مملکتمون رو فرا بگیره.صداقت داشتنه باشید مردم هم حمایت میکنند
علی
Iran, Islamic Republic of
بلاخره اقا محسن حرف دل خادمان ملت را زدید ولی متاسفانه خیلی دیر .الان انچنان فساد در کشور نهادینه شده که برای مقابله با ان با یک یا حسین نمیشه صدها یا حسین میخواهد الان گرگها لبسهای میش را پوشیدن و مثل عقرب در همه جای کشور هستند و اینو بهش میگند مافیا ی قدرت و کشور را دارن سوق میدهند به طرفی که دلشان میخواهند / پس کار خیلی سخت هست
Russian Federation
آقای رضایی شما وچند تا پیشکسوتان سپاه جلو بیفتید مشکل گرانی را حل کنید.مردم از سپاه انتظاردارن بعد چهل و سه سال تازه گرانی شده لطفا کمک کنید
Iran, Islamic Republic of
چون خودش کاندیدا شده سالهای دشواری پیش رودارن مردم شماها چه دشواری دارین قندروبه صدتمن میخرین دشواری دارین گوشت روبه صدوپنجا میخرین دشواری دارین روغن روبه صدوپنجا میخرین دشواری دارین تاحالا کجابودین کهحالا بفکر مردم افتادین که بیان پای صندوق اگه بیان مشکلات و دشواری مردم حل میشه ماکه چهل اندی سال اومدیم شماهاهیچ کارنکردین الباقی عمر راهم چن تاصندوق سهم مامیشه میریم ولی جواب این همه سختی روباید درپیش خدا جوابگو باشین هرچن شماهاخداروهم مثل مردم فریب میدین
علی
Iran, Islamic Republic of
همه اش بفکر جنگ هستند .
Iran, Islamic Republic of
آقای میر قائد با چه زبونی بگیم تنها کمکی که می توانی بکنی شما و هم کیشان تون دست از سر این مملکت بردارید شما ها در جامعه منفورید آنوقت انتظار دارید این مردم به شما رای بدن زهی خیال باطل سردار
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی شما تابوت را می بینی ولی ریاست جمهوری را هرگز نمی بینی.
Iran, Islamic Republic of
کشورافتاده دسته یه عده که فکرمیکنن ارثیه پدرشونه باباجم کنیدکاسه کوزتونو
نادر
Iran, Islamic Republic of
دیگه حنای شماها رنگی نداره و دستتون نزد مردم رو شده.
حامد
Iran, Islamic Republic of
کاسبان تحریم که دوست دارند در بازار التهاب ایجاد کنند وارامش رو از بازار بگیرن اخه تا کی میخواهید ملت رو برای قدرت پوشالی خود قربانی کنید. نظام جهانی ایده شما رو قبول ندارد.
Iran, Islamic Republic of
موقع انتخابات فکر مردم می افتید مردم عاقلند سردار
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار شما چندین بار نامزد ریاست جمهوری
باز هم هوس ریس جمهور شدن
دارید مردم به شمارای نمیدهند
چنچه یک نظامی ارتشی نامزد میشد صدرصد
رای میاورد به اشتباه خودتان پی ببرید
هموطن
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید محسن کنکوری
Iran, Islamic Republic of
محسن
مملکت
Iran, Islamic Republic of
جناب رضایی بوی قدرت به مشامت خورده؟؟؟؟
صولتی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برادر آقا محسن میخوام حرفا تو باور کنم ولی شما که کم پست و مقامی نداشتی و نداری اگر کاری میخواستی انجام بدی بالاترین مقام مصلحت نظام هستی چرا به فکر رهای ملت از فقر و بدبختی نبودی حالا یادت اومده بعدش اینجا ایران است ملت ایران سابقه نداشته رای به یک نظامی بده که سرانجامش باشه همچون که شما نظامیان باعث تحریمهای مکرر قطعنامه‌ای سازمان ملل بر علیه این ملت شدید هر کشوری که نظامیاش وارد سیاست شده روز خوش نداره خواهشا به فکر آسایش این کشور باشین نه به فکر ریاست
علی
United States
چی میخواد بشه خبری در راه است انشاالله زلزله بیاد راحت شیم
Germany
انشااالله خداریشه این هارابکنه که دنیابخودچنین چیزی ندیده بود
علی حسن بقائی نیکو
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب دکتر محسن رضایی یکی از بهترین گذینه های ریاست جمهوری اسلامی ایران مباشند سرلشکر کارنامه درخشانی دارد از دوران انقلاب تا حالا تو هر عرصه ای وارد شد نتیجه آن پیروزی بود انشالله که تو مسیر ریاست جمهوری هم پیروز باشند که صدرصد با این رویکردفکری و اقتصادی و پشت کار محمکی که دارند با یاری حق و رهبری عزیزمان حتما موفق خواهد شد انشالله
عمر عبدالرحمن
Sweden
کدام رویکرد افتصادی؟؟؟ایشون کجا مسئولیت اقتصادی داشته که کارنامه اقتصادیش رو بررسی میکنید،محسن رضایی فقط برای رای جمع کردن اومده همین.
اسف
Romania
امیدوارم سفر اقامحسن جیب تا ته خالی مردم غیور را طوری پر کند که منبعد شاهد اونا توی تونل های یاسوج بابامیدان نباشیم تا ما هم با خیال اسوده از نوراباد به یاسوج سفر کنیم
Netherlands
دفعه قبل هم در کنار ماشینتان بهتان گفتم حرکت جهادیت را تبیین کن ،اکنون هم میگم بیا منو ببین
متاسفانه از پا وراه رفتن عازم مشکلات کشور گره در چیزی دارد که کسی جرات نمیکند بزبان آورد وعاملش کسانیند که از حسن ظن سوء استفاده کردند / حتی این امکان را میتوانی داشته باشی که با یک تیر صد هدف بزنی وبکلی نظام سرمایه داری را پایان یافته اعلام کنی ونظام جدید اقتصادی -اجتماعی را معرفی کنی ۹۹درصدی ها این را فهمیده اند اما آلترناتیو ندارند شما اقتصاد خوندی میتونم کمکت کنم پنجاه سال است که گفته ام فوکویاما گفته سرمایه داری پایان تاریخ است که اتفاقا چند وقتیست حرف خودش را پس گرفته ما هم ،هم به اسمش رسیده ایم که محورش هم به اسلوپهایش .با این وجود اگر خواستید با همین نظام اقتصادی موضوع را حل کنید باید بجای نئولیبرالیسم به روشهای بپردازید که در اوائل قرن بیستم ورشکستگی های بورس ها واقتصاد غرب را نجات داد
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
آقای محسن رضایی شما که خودت خوب می دانی و شاهد بودی در طی چهل سال با رزمنگان و مدافعان انقلاب چگونه رفتار شد و همیشه به فراموشی سپرده شدند ودر زمان سختی و مشکلات و جنگ و.....به سوی آنها دست دراز میکنید ولی زمانی که راه هموار بود کسی یادی از آنها نکرد پس بهتر است رزمندگان مدافع آزادی استقلال دموکراسی عدالت شفافیت برابری عقلانیت انسانیت نظم و تعلیم و تربیت حقوق انسانی توسعه و ترقی کشور و.......باشند تا شاهد چنین وضعیتی در کشور نباشیم هرگز نباید از فرد وشخص و گروه و......دفاع کرد بلکه مهم و اساس کلیات است کشور و مردم ایران هر چه ضربه خوردند به دلیل حمایت نا اگاهانه از قهرمان پروری شخص و فرد بوده است همه انسانها دارای اندیشه و تفکر و تخصص هستند هر کسی در تخصص و رشته خود باید خدمت کند و باید هر چیزی در زمان و جای خود و وقت خود مورد توجه قرار بگیرد .امروز دنیا علم محوری و عدالت خواه و آزادیخواه و دموکراسی و تخصصی است .
علی اصغر حیدرپور
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی یار غار رفسنجانی و روحانی فکر میکنه مردم بهش رای میدن. والا خیانتی که اصلاح‌طلبان و اصول گراها به ملت ایران کردند بر همگان واضح و روشن هست
ع۷
Iran, Islamic Republic of
این رضایی همون کسی بود که گفت ۱۰۰۰امریکایی رو گروگان میگیریم بعد پول می‌گیریم و آزادشون می‌کنیم ایشون باید خودشو بیشتر از این سبک نکنه فرض بگیریم این دفعه هم ۱میلیون رای بیاره .بعد این آقایونی که قول به رضایی میدن همین ها این دوسه دور که رضایی کاندید شد تو ستاد احمدی‌نژاد و جلیلی و قالیباف بودن آقایون به اصطلاح اصولگرا بس کنید
United Kingdom
این حرف می‌زند؟؟!!
حسام
Iran, Islamic Republic of
40ساله که میگین، ماهای حساسی در پیش رو است، نمیدونم الان در یک پیچ تاریخی هستیم، نمیدونم 6ماه دیگر ورق برمیگرده و تحریم‌ها خود به خود خنثی میشن،
این ماها و سال‌های حساس کی تموم میشن، که تمومی ندارن!!!! بسه دیگه، همش وعده وعید، در عمل ما چیزی رو زمین نمی‌بینیم،
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه دیگه مثل آقای خاتمی نخواهیم دید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
پ اون موقع کجا بودن موقع انتخابات میان مردم ...
هموطن
Iran, Islamic Republic of
از کبنا نیوز بسیار تشکر میکنم که نظرات و کامنت ها را طوری تنظیم کرده اند که به راحتی میتوان نظرات کاربران را دید
بازهم ممنون
Iran, Islamic Republic of
کاشکی سپاه وارد جریانات اقتصاد ی نمی شد
رضوان
Iran, Islamic Republic of
بابا کدام دکترا ؟؟کدام اقتصاد ذان؟؟ حیف دکتر و اقتصاددان که نسبت می دهید .
Germany
یک عده همه ناحقی برا خودشان قائل بودند و هر که را که حتی بی مزد و صرفا با قصد خدمت قصد ورود داشتند را به کردند و فساد کردند
محمود
United States
خودت رو خسته نکن نه مردم توانی مونده که صف رای گیری ببندن . یه کاری کردین که مردم به گدایی افتادن اونوقت / چه چیزی گفته که بدرد مردم بخورد؟؟؟!!!
صفری
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید، دقیقا مطالب را خواندم بسیار دلنشین بود. خصوصا آنجاییکه تقاضا کمک کردن به رهبر عزیز، در این برهه زمانی، نباید احساس ضعف کنیم،
باید مثل دوران جنگ کمر همت بست، تا معضل معیشتی مردم عزیز، همیشه یار و پشتیبان انقلاب و جنگ تحمیلی بودن را، سر و سامان داد.
به امید خدا، یا علی!
روزبه
Iran, Islamic Republic of
اقای رضایی از نظر اقتصادی هیچی هم که بلد نباشه از تیم روحانی بهتره.. حداقلش اینه که امریکا و اروپا ازش حساب میبرن و میترسن..از نظر اقتصادی هم نظرات خوب و مفیدی داره..
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
بابا این اصلا تو دولت هیچ کاره س،نمیدونم با چه رویی میخاد بیاد ثبت نام کنه هزار نفر قبولش ندارن،بابا این فامیلای خودش میرن دفترش راشون نمیده میخای معیشت مردم دقه ۹۰ یادش بیاد،هنوز باز شده راجب مردم که دارن چی میکشن بجز این ۸ ماه اخیر که دمه انتخاباته
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چرا دوستان نظر دیگر دارند!
Iran, Islamic Republic of
باز حرفهای صد من یه غاز و انتخاباتی
Iran, Islamic Republic of
مگر شهر خلوت شه شانست بزنه اقای رضایی کسی رای نده شما هم بدونه رای بشی رییس جمهور چون هر بار شرکت کردی که ملت بهت نه گفتن ولی قر بونت رو که نننننننن
محمد غلامی
Iran, Islamic Republic of
بیا جمع کن
محمو
Iran, Islamic Republic of
سلام سردار چیزی کم نداری اسراحت کن بابا اله برکت اله چیزی ماند دست بیاری مثال ما بیکار نیستی اب بریکی حقوق میگری اگر ندی به مردم ضعیف بس خدا شکر برات گرفته این دردسر مبخوا چکار ری میدم بت ببینیم
هموطن
Iran, Islamic Republic of
این آقا ( محسن رضایی ) سالهاست که کاندید ریاست جمهوری میشود و همیشه اظهار می‌کند من نسخه خوبی در جیبم برای اقتصاد دارم اما هیچوقت نسخه را اعلام نکرده و میگه اول به من رای بدهید تا بعداً نسخه ام را رو کنم
چرا فقط نزدیک انتخابات‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر میکند
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
جهاد واقعی بیرون انداختن لیبرالهای اثلاح طلب غربگراست
جناب رضایی ما میگویم نیت شما خدمت صادقانه است ولی با این مجلس که قادر نیست قانون را بروز کند که مورد قبول ده هزار دانشمند کشور باشد چه کار میتوانی بکنی
حسن
Iran, Islamic Republic of
درسته که نیروی کارامدی نیست ولی یه کم فکر کنید هر ریس جمهوری اومد برای زادگاهش چه کار کرده .هاشمی اب را از ما لرهای گرفت برد تا رفسنجان ودیگر خدمات .خاتمی اومد دوباره نصف همون اب را برد تا یزد و دیگر خدمات .روحانی اومد اب را از مازندران دارند میبرند به سمنان و دیگر خدمات .بجز احمدی نژاد پاک دست و بدبخت درک کن .بقیشو نمیتونم بگم .حالا چه عیبی داره ما لرهایی به قول خمون گاله زن دیگرانیم یبار هم شده از هم خون خودمون حمایت کنیم .فقط یکبار گول دیگران را نخوریم بیاین به برادر خودمون رای بدیم جهنم زرر .چون بجز ما لرها و کردها و بلوچها فقیر در این مملکت نیست....ککامو اومه دم حونمو ریشه بگریم ....
Iran, Islamic Republic of
شرایط بحرانی وحساس همیشه فقط مال مردم عادی بوده همش ترسوندید که صدا نکنید...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
اق محسن
خواهش می کنم به امام نبند امام فرمود نظامیان درسیاست دخالت نکنند
رضوانی ،فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
کی قرار ،حساس ،تمام شود ،این چهل سال همش گفتن دوران حساس،برهه حساس،روزهای حساس،ماه های حساس،سالهای حساس،دهه های حساس و فکر کنم صدسال یا منتظر یک قرن حساس باید بمانین
Iran, Islamic Republic of
دوران حساس...
شما دوران غیر حساس را به مردم بگید.
ملت اه ندارند با ناله سودا کنن یه عده دوردور گرفتن تو مملکت...
علی بن
Iran, Islamic Republic of
رای بی رای-اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا
Iran, Islamic Republic of
چی ی ی ی ی ی ی ی ی ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب گم
الناز
Iran, Islamic Republic of
تلاش بی ثمر پاهات تاول میزنه فقط سردار سرِ دار
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران مردمی ساده هستن
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1