تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۲۹۷۶۶
با ارسال متنی مطرح شد

واکنش پیمانکار جاده قلعه‌رئیسی به صحبت‌های حجت‌الاسلام صلواتی

۲
۰
واکنش پیمانکار جاده قلعه‌رئیسی به صحبت‌های حجت‌الاسلام صلواتی
کبنا ؛ولی الله شکوهی، پیمانکار پروژه بهسازی بخشی از راه ارتباطی قلعه‌رییسی به دهدشت با ارسال متنی به صحبت‌های امام جمعه چاروسا واکنش نشان داد.
 به گزارش کبنا، شکوهی در این متن گفته است این پروژه بیش از سه سال است که زیر بار ترافیک است.
وی با بیان اینکه صحبت‌های آقای صلواتی بعد از این همه مدت برای من روشن است و یقین دارم مسائل شخصی در میان است، گفت: این پروژه همه آزمایشات رسمی و قانونی را دارد و مثل هر پروژه‌ای ناظر دارد و نباید اینگونه غیرکارشناسی و بخاطر حب و بغض شخصی، حرف‌های غیرکارشناسی را در پشت یک تریبون مقدس زد.
پیمانکار پروژه مسیر چاروسا ادامه داد: آقای صلواتی پروژه براش مهم نیست هر وقت از کسی راضی باشد از ایشان تعریف و تمجید می‌کند و هر وقت هم مسائل باب میلش نیستند، انتقاد می‌کند.
وی گفت: اگر آقای صلواتی غرض شخصی ندارد چرا وقتی گلزار شهید آماده را با هزینه شخصی ساماندهی کردم، وی حاضر نشد برای افتتاح بیاید؟ آیا آنجا هم هزینه بیت‌المال تضییع شد؟
شکوهی با اشاره به زحماتش در این پروژه توضیح داد که این طرح اعتباری نداشت و کمتر پیمانکاری حاضر به انجام آن بود و من از روی دلسوزی و عرق منطقه‌ای آن را به نحو احسن و با پول شخصی انجام دادم و همه صورت وضعیت‌های آن هم طبق قانون و بدون هیچ نفوذی پیگیری شدند.
شکوهی تأکید کرد: راه ارتباطی قلعه‌رئیسی تا پاتاوه با رعایت همه نکات فنی و علمی احداث و تعریض شد و  با قاطعیت می‌گویم که شب‌ها راحت سر بر بالین می‌گذارم.
وی بیان کرد: در روزهایی که من انتظار قدردانی دارم اینگونه مسائل شخصی دخالت داده می‌شوند و به من بدون حساب و کتاب اتهام زده می‌شود که قطعاً در هر دو دنیا باید پاسخگو باشد.
بر خودم سخت می‌دانم که شخصی در این جایگاه ناراحت باشد از اینکه من در جایی از سرکشی و حمایت امام جمعه دیگری قدردانی کنم و بگوید چرا از او تشکر کردی و از من تشکر نکردی؟ اجازه بدهید ادامه ندهم و همه چیز را نگویم.
پیمانکار جاده قلعه‌رئیسی این را هم گفت: اگر هم واقعاً آقای صلواتی کارشناس شده و فکر می‌کند این پروژه مشکل کیفی دارد چرا آن را از مسیر قانونی‌اش پیگیری نمی‌کند؟ مگر این پروژه کارفرما ندارد؟ مگر ناظر مقیم و ناظر استانی ندارد؟ مگر آزمایشگاه خاک آن را تأیید نکرده است؟ مگر این پروژه نزدیک به چهار سال زیر بار لاستیک خودروی شما نیست؟
وی با این توضیح که در یک مقطع خاص توان کمک مالی به برنامه‌های فرهنگی را نداشتم، تصریح کرد: آیا باید بدون دلیل و مدرک به دیگران اتهام خورد و برد زد؟ آیا باید بدون سند مسئولان را متهم به دریافت هدیه و ... کرد؟
شکوهی خطاب به آقای صلواتی ادامه داد که اگر اینجا بیت‌المال تضییع شد چرا برای استقرار هیئت رزمندگان اسلام در چاروسا صرفاً برای مسئولیت من در این هیئت مخالفت کرده‌ای در حالی که این هیئت در همه بخش‌ها و شهرستان‌ها فعال است. آیا مشکل شخصی با من را باید به تریبون امام جمعه بکشانی؟
این پیمانکار همچنین یادآور شد که انتظار دارد آقای صلواتی با دید کارشناسی‌تری مسائل منطقه را بیان کند. تا خدای نکرده این گونه تصور نشود که این تریبون مقدس محل تسویه حساب و حب و بغض شده است.
او اضافه کرد که آقای صلواتی به حرمت حضورتان در این چند سال مسولیتی که در جریان ارزش‌های اسلام و انقلاب ادامه نمی‌دهم و از بیان حرف‌های دیگر که دقیقاً دشمنان این جریان فکری اصیل را خوشحال می‌کند، صرف‌نظر می‌کنم و شما را دعوت می‌کنم به حفظ قداست تریبون نظام و جایگاه رفیعی که در آن قرار گرفته‌اید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سارا
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت را بیامرزد جناب شکوهی
من ایشان را نمیشناسم ولی باید گفت شجاع ترین مرد دهه ۹۰ هست
لوداب
Iran, Islamic Republic of
صلواتی کارشناس راه و شهرسازیه! خخخخخ
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1