تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۲۹۴۲۰
در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

افتتاح قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد / مهدوی: نباید اجازه دهیم فساد شبکه‌ای شود / عذاب الهی در انتظار فساد سیستمی

۴
۰
افتتاح قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مسئول شورای راهبردی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فساد در کشور سیستمی نیست؛ شبکه‌ای شده است.
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی مطلق در مراسم افتتاحیه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر فساد در کشور سیستمی شد عذاب الهی نازل خواهد شد.
وی گفت: اینکه برخی ترویج می‌کنند فساد در کشور سیستمی است. این حرف مفسدان است. چرا که در چنین فضایی آدم‌های فاسد همدیگر را بیشتر پیدا می‌کنند و شبکه می‌شوند و مردم و جوانان فعال را از پیگیری مفاسد ناامید می‌کنند.
این فعال حوزه مبارزه با مفاسد ادامه داد: این عده، مسئولان پاک دست را منفعل و اراده‌های مبارزه با فساد را سست خواهند کرد.
مسئول شورای راهبردی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود گفت: اکنون در مرحله شبکه شدن فساد هستیم نباید اجازه دهیم این شبکه و ویروس‌های فساد وارد سیستم‌ها شده و قوی‌تر شوند.

   

وی افزود: قرارگاه مبارزه با فساد به کمک آنتی ویروس‌های نظام مثل سازمان‌های بازرسی، نظارت‌ها و حراست‌ها و نهایتاً سیستم قضایی و امنیتی خواهد آمد و اگر ناکارآمدی و یا ضعفی باشد با ارائه داده‌های لازم آن‌ها را کارآمد و به روز خواهد کرد.
مهدوی‌مطلق گفت: بر این اساس مسئولان باید از جوانانی که در این راه قدم گذاشته‌اند به جد حمایت کنند و اگر خدای ناکرده فساد سیستمی شد عذاب الهی بر ما نازل خواهد شد و آن موقع تر و خشک باهم خواهیم سوخت زیرا آن‌هایی هم که فساد نداشتند اما وظیفه خود را به خوبی انجام ندادند به عذاب الهی گرفتار خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کلو
United Kingdom
اولین راه اشتباه است. کاملاسیستماتیک است. منتها.....مال همه رو بگید.
فساد مالی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهدوی اعتبار استان خودش ضعیف هست شما هم که باشید باید کل اعتبار و برای نهادهای مبارز هزینه کنند و آخرش پوچ
Iran, Islamic Republic of
کو جمع کن
علی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ نشان می‌دهد . اوضاع را خراب می کنند و سهم خواهی بیشتر می‌شه به‌ قرآن قسم هرکس دنبال منفعت خودش هست فقط دست ها زیاد می‌شه و دردسر ها بیشتر کاش میشد مثل قدیم شرافت رو به مردم برمی‌گرداندند تا ما به‌ ایرانی بودن خود افتخار می کردیم نان را نخواستیم دینمان را خراب نکنید بسیجی ما بودیم که هدفمان عدالت اجتماعی و اقتصادی بود نه سواستفاده و چپاول
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1