تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۴۲۹۲۷۶

قطعی اینترنت بهمئی در شرایط کرونایی و آموزش از راه دور / رئیس مخابرات عذرخواهی کرد

۰
قطعی اینترنت بهمئی در شرایط کرونایی و آموزش از راه دور / رئیس مخابرات عذرخواهی کرد
کبنا ؛
سیاوش جهانیان رئیس مخابرات شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، در مورد قطعی خطوط امروز  گفت:با عذرخواهی از محضر مشترکین گرامی مخابرات شهرستان بهمئی به دلیل قطعی اخیر سیستم مخابراتی شهرستان، تلاش می کنیم که این اشکال تکرار نشود.
وی تصریح کرد: رعایت نکردن حریم های حفاری توسط پیمانکاران شرکت ها با وجود تذکرات مکرر، عامل اصلی قطعی فیبر نوری بعنوان سرمایه ملی است.
جهانیان افزود: مشکل پیش آمده در سیستم مخابراتی شهرستان بهمئی نتیجه وقوع یکی از همین کم توجهی هاست.
وی خاطرنشان کرد: در طول یک دهه اخیر ده ها مورد قطعی فیبر نوری توسط پیمانکاران را داشتیم که این مسیرها مَفصَل خوردند و همین عاملی در کاهش کیفیت ارتباطات در دو حوزه دیتا و صوت شده است.
رئیس اداره مخابرات بهمئی تصریح کرد:به طور قطع با موارد حفاری های بدون مجوز، برخورد قانونی و حقوقی می شود.
جهانیان گفت: قطع ارتباطات شهر لیکک به علت اختلال در فیبر زیرساخت در حوالی یک کیلومتری شهر بهبهان رخ داده است. این بواسطه عدم پایش و نگهبانی فیبر اصلی و مادر توسط شرکت زیرساخت است که وظیفه ذاتی انها حراست از این سرمایه ملی است
جهانیان بیان کرد: سریعا کلیه موارد احتمالی را از شهر لیکک تا مسیر بهبهان را چک کرده و مراتب جهت تعجیل به مبادی ذی ربط اطلاع داده شده است. درست نیست در این وضعیت و فضای کرونایی و آموزش از راه دور ارتباطات قطع شوند. ما تلاش خود را جهت تثبیت این شرایط مضاعف می کنیم.
جهانیان عنوان کرد: در ضمن خبر مسرت بخش در هفته جاری ظرفیت و پهنای باند سیستمهای همراه اعم از همراه اول و ایرانسل و ... در شهر لیکک ارتقا داده شده اند.
وی افزود: پیشتر قطعی و اختلالات گذشته در حوزه شهرستان گچساران رخ می داد اما قطعی اخیر مربوط به اشکال در شرکت زیرساخت شهرستان بهبهان به گچساران– لیکک بود.
جهانیان ادامه داد: با تلاش مضاعف و کار طاقت‌فرسای نیروهای مخابرات شهرستان از ساعت ۴ عصر الی ۶ عصر امروز، موفق شدیم مشکل را شناسایی و برطرف کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1