تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۲۸۹۹۹
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی شهرستان بهمئی درنظر گرفته شد

۱
۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی شهرستان بهمئی درنظر گرفته شد
کبنا ؛
سید حشمت اله صمیمی دوست در جلسه هماهنگی بررسی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان بهمئی به عنوان پایلویت محرومیت زدایی گفت: ۳۶ میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف امسال برای شهرستان بهمئی در نظر گرفته شده است.
به گزارش کبنا نیوز، صمیمی دوست روز یکشنبه 7 دی ماه در این خصوص افزود: در این جلسه آخرین وضعیت پروژه ها و طرح های این شهرستان بررسی شد و آنهایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و تاثیر گذار در حوزه عمرانی، توسعه اقتصادی و اشتغالزایی می باشند در اولویت قرار گرفتند.
معاون اقتصادی استانداری ابراز داشت: به سد ایلی آباد بهمئی ۱۱ میلیارد تومان اعتبار داده شد تا در اجرای آن تسریع به عمل آورده شود.
صمیمی دوست گفت: سد ایلی آباد بهمئی ۴۰۰ هکتار زمین دیم را به آبی تبدیل می کند و زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۸۰۰ نفر را فراهم می سازد.
وی یاداور شد: به دلیل پایلویت بودن شهرستان بهمئی اعتبارات ملی، استانی و کمک های فنی و اعتباری خوبی اختصاص داده شده و همچنین از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و تفاهم نامه هایی با برخی از نهادها و وزارتخانه های کشور برای توسعه و آبادانی این شهرستان در نظر گرفته شده است.
معاون اقتصادی استانداری افزود: در حوزه نفت و گاز، گردشگری و انرژی، بخش های کشاورزی، صنعت و معدن و در حوزه کشاورزی و فرآوری براساس برنامه آمایش و محرومیت زدایی در شهرستان بهمئی برنامه هایی خوبی در دست اجرا و یا مطالعه می باشد.
صمیمی دوست تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی استان با توجه به طرح پایلوت بهمئی پای کار هستند.
به گفته معاون امور اقتصادی استانداری، پروژه های بیمارستان بهمئی، مجتمع گلخانه ای ۳۰ هکتاری، مجتمع دامپروری ۱۰ هزار راسی، آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای اقماری و طرح های مطالعاتی سدها در این شهرستان و معظلات اجتماعی از دیگر طرح های مورد توجه می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1