تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۲۸۹۷۵
در گفتگو با پایگاه خبری ایلاف؛

اعتراف سخنگوی ارتش اسرائیل درباره ایران

۰
اعتراف سخنگوی ارتش اسرائیل درباره ایران
کبنا ؛سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به قدرت نظامی ایران به ویژه توان نظامی کشورمان گفت: اسرائیل از نزدیک‌ تحرکات ایران در منطقه را رصد می‌کند.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری‌آنلاین، ‌هیدای زیلبرمان، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با پایگاه خبری ایلاف تاکید کرد که ایران از خاک عراق و یا یمن به اسرائیل حمله خواهد کرد.
او گفت: ما اطلاعاتی در دست داریم که نشان می دهد ایران پهپادها و موشکهای هوشمندی ساخته است که می توانند به اسرائیل برسند.
وی گفت: اسرائیل از نزدیک تحرکات ایران در منطقه را رصد می کند.
زیلبرمان خاطرنشان کرد: زمانی که آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل نسبت به حمله از خاک ''کشورهای حلقه دوم'' به اسرائیل هشدار دارد منظورش از کشورهای حلقه دوم عراق و یمن است و کشورهای حلقه اول همان لبنان و سوریه هستند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران در سال ۲۰۱۹ از یمن و عراق و همچنین از خاک خود پالایشگاه آرامکو عربستان را با ده‌ها پهپاد و موشک هدایت شونده هدف قرار داد بدون اینکه یکی از آنها شناسایی شود و این نشان دهنده قدرت بسیار ایران در این زمینه است.
 وی در رابطه با ادعای عبور زیر دریایی اسرائیلی از کانال سوئز و حرکت به سوی دریای سرخ و یا خلیج فارس گفت: من این مساله را نه تایید و نه تکذیب می کنم زیرا نیروی دریایی اسرائیل در همه جا فعالیت دارد. زیر دریایی های اسرائیل به آرامی به سوی مکان های مختلف دور و نزدیک حرکت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1