تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۲۸۸۰۱
کارشناس هواشناسی استان خبر داد؛

باران در راه ایران

۰
ورود سامانه بارشی به کشور و کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛فردا چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد، از ورود سامانه بارشی به جو استان خبر داد و گفت: این سامانه از اواخر وقت چهارشنبه وارد استان شده و بارندگی‌ها در مناطق مختلف آغاز می‌شود.
ولی بهره مند با بیان اینکه این سامانه در روزهای پنجشنبه و جمعه تقویت می‌شود، اظهار داشت: این سامانه از اواخر وقت چهارشنبه وارد استان شده و بارندگی‌ها در مناطق مختلف آغاز می‌شود.
ولی بهره مند بیان کرد: دمای حداقل ایستگاه‌های هواشناسی استان شهر یاسوج را به عنوان سردترین ایستگاه در صبح سه شنبه با منفی ۴ درجه سانتیگراد نشان داد.
به گزارش کبنا، کارشناس سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان ها از ورود سامانه بارشی از غرب به کشور خبر داد.
کبری رفیعی گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت اما فردا چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد.
وی افزود: استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، تهران، البرز، گیلان، غرب مازندران و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش خواهند داشت؛ که در مناطق مرتفع و سردسیر بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.
       
این کارشناس ادامه داد: روز پنجشنبه گستره بارش‌ها نیمه غربی کشور و همین طور بخش‌هایی از شرق، شمال شرق و مرکز را در بر می‌گیرد. بارش‌هایی که در مناطق جنوبی داریم به ویژه در استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و شمال خلیج فارس همراه با رعد و برق هم خواهد بود.
وی ادامه داد: روز پنجشنبه بارش‌ها در سواحل خزر شدت پیدا می‌کند و علاوه بر آن در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان، غرب اصفهان، جنوب لرستان و شمال آذربایجان شرقی و همینطور اردبیل و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، تهران، البرز و زنجان بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت.
به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی روز جمعه بیشتر مناطق به جز جنوب شرق کشور بارش خواهند داشت که تمرکز بارش‌ها در روز جمعه در استان‌های ساحلی و شمال شرق و شرق کشور خواهد بود مثل گیلان، مازندران، گلستان، بخش‌هایی از خراسان رضوی و خراسان شمالی که بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت.
رفیعی گفت: امروز هم در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش پیدا می‌کند و غبار محلی را انتظار داریم. از نظر شرایط دمایی از جمعه تا یکشنبه کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد و روز شنبه کاهش محسوس دما را برای نیمه شرقی کشور انتظار داریم. امروز خلیج فارس و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.
.
  
نام شما

آدرس ايميل شما

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1