کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اینستاگرام نوشت

واکنش روشنفکر نماینده مجلس به توهین به دختران ‌لر‌ توسط بهاره رهنما

16 آذر 1399 ساعت 21:13

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیج اینستاگرام خود به توهین بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر واکنش نشان داد.


مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا در پیج اینستاگرام خود به توهین بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر واکنش نشان داد و نوشت: « پس خواهری که فردا روزی در اثر تهاجم بیگانه‌ای، برای آرامش و آسایش ایشان، مجدد باید دوشادوش دیگر اقوام و نژادها با وحدت و همدلی جان داد و هزاران آرزو را قربانی کرد، باید اشتباهش را به قلم‌ها و زبان، نه!! بلکه به قلب‌های بزرگ و بخشنده قوم لر سپرد.»

(فیلم) توهین بهاره رهنما به قوم لر + پاسخ دختر لر

به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیام اینستاگرامی خود آورده است، «اگر امروز تاریخ، زبان به تحسین قوم لر می‌گشاید به این دلیل است که مردمان این قوم، آرزوهایشان را آگاهانه در طول تاریخ، بدون توجه به نژادها و زبان‌ها و کوچکترین چشم‌داشتی قربانی کرده‌اند تا ارزوهای بهاره‌ها و بهار این سرزمین تداوم داشته باشد. پس خواهری که فردا روزی در اثر تهاجم بیگانه‌ای، برای آرامش و آسایش ایشان، مجدد باید دوشادوش دیگر اقوام و نژادها با وحدت و همدلی جان داد و هزاران آرزو را قربانی کرد، باید اشتباهش را به قلم‌ها و زبان، نه!! بلکه به قلب‌های بزرگ و بخشنده قوم لر سپرد.»

بیشتر بخوانید:

(فیلم) توهین بهاره رهنما به قوم لر + پاسخ دختر لر
 


کد مطلب: 428280

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428280/واکنش-روشنفکر-نماینده-مجلس-توهین-دختران-لر-توسط-بهاره-رهنما

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1