تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۲۸۱۷۷
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مسابقه کتابخوانی مجازی چله در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۰
مسابقه کتابخوانی مجازی چله در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کبنا ؛مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه مجازی کتابخوانی چله با موضوعات سواد رسانه، سبک زندگی، چهل سالگی دفاع مقدس و تشکیل بسیج خبر داد.
 به گزارش کبنا، فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: این مسابقه با مشارکت بسیج رسانه و معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان برگزار می‌شود و هدف از آن ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه در میان مردم استان و آشنایی بهتر با موضوعات مسابقه به خصوص در ایام قرنطینه می‌باشد.
 رضایی با بیان این که، هلال احمر، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، مرکز حفظ آثار شهدای سپاه فتح و ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح نیز در تأمین و اهدای جوایز این مسابقه نقش دارند افزود: به بهانه چهل سالگی دفاع مقدس و تشکیل بسیج، تعداد ۴۰ جایزه به برگزیدگان این مسابقه اهدا می‌شود.
 وی در پایان با اشاره به این که موضوعات این مسابقه شامل سواد رسانه، سبک زندگی و دفاع مقدس می‌شود، بیان کرد: جزوه این مسابقه به صورت فایل PDF و با حجم بسیار کمی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد و در زمان ۴۰ دقیقه قابل مطالعه است.

                https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428177-2.jpg

 رضایی گفت: علاقه مندان می‌توانند تا یک روز قبل از سالروز حماسه نهم دی سال ۱۳۹۹ با مراجعه به لینک زیر فایل جزوه و سؤالات چهارگزینه‌ای را دریافت نموده و پاسخ درست سؤالات و مشخصات خود را از طریق پیام رسان‌های ایتا، سروش یا واتساپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ ارسال نمایند.
 مسوول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم چنین علاقه مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی چله می‌توانند برای دریافت فایل جزوه از طریق پیام رسان ایتا، سروش و یا واتساپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ درخواست دریافت جزوه را ارسال نمایند.
مسوول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: 40 نفر برگزیده این مسابقه از بین کسانی که دارای بیشترین نمره باشند به قید قرعه انتخاب می‌شوند و اسامی آنها یک روز پس از فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی از طریق رسانه‌های استان اعلام می‌گردد.
 لینک دریافت جزوه و سؤالات مسابقه: https://b2n.ir/703483
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
فایل های مرتبط
1