تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۴۲۷۴۳۷
رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید:

تصادف مرگبار در محور یاسوج به اصفهان / 5 کشته و زخمی / علت تصادف چه بود

۰
تصادف مرگبار در محور یاسوج به اصفهان / 5 کشته و زخمی
کبنا ؛رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به ایرنا گفت: تصادف یک دستگاه سمند با خودروی پژو ۴۰۵ در جاده یاسوج به اصفهان ۳ کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.
 به گزارش کبنا، محسن جلیل اظهار داشت: این تصادف در جاده یاسوج به اصفهان، حوالی روستای میمند روی داد.
 وی افزود: با توجه به شدت برخورد خودروها در این سانحه، سه نفر قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.
 رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
 جلیل تاکید کرد: دو نفر از سرنشینان خودروهای مذکور به محض رسیدن نیروهای اورژانس پس از انجام مراقبت‌های درمانی اولیه به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427437-2.jpg
 وی تاکید کرد: زمان برخورد این خودروها ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه گزارش شد.

علت تصادف چه بود؟

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در باره این تصادف خونین توضیحات داد و گفت: بعد از پاتاوه نیز هر قسمتی را که دست بگذارید نقطه حادثه خیز است و به عبارتی نقطه به نقطه جاده بعد از پاتاوه به سمت اصفهان نقطه حادثه خیز است.
در همین خصوص سرهنگ بهنام ویسی‌پور رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دلایل حادثه اظهار کرد: این تصادف در جاده یاسوج- اصفهان و در محدوده روستای لما اتفاق افتاد و به دلیل این که راننده سمند نتوانست به دلیل لغزنده بودن جاده بر اثر بارندگی در پیچ، خودرو را کنترل کند بر اثر انحراف به چپ با خودروی پژو 405 برخورد کرده و بر اثر شدت برخورد رخ به رخ متاسفانه در این حادثه راننده سمند و دو نفر از سرنشینان پژو جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که وضعیت محور یاسوج اصفهان را چگونه ارزیابی می کنید و چه میزان نقطه حادثه خیز در این جاده وجود دارد اظهار کرد: قسمتی از جاده که دو بانده شده اما هنوز جدا کننده برای آن تعبیه نشده است.
این مسوول گفت: بعد از پاتاوه نیز هر قسمتی را که دست بگذارید نقطه حادثه خیز است و به عبارتی نقطه به نقطه جاده بعد از پاتاوه به سمت اصفهان نقطه حادثه خیز است و پلیس هم به وظیفه خود که همانا نظارت بر جاده بوده و همچنین توصیه به مسوولان برای رفع مشکلات است عمل کرده و تا هنگامی که وضعیت این گونه باشد شاهد تصادفات خونبار خواهیم بود.

 بنا بر این گزارش، افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.  این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است. استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
فایل های مرتبط
1