تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۲۷۱۴۶
نایب رئیس هیات کونگفو و هنرهای رزمی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

درخشش دختران کونگ‌فو کار کهگیلویه و بویراحمد در کشور

۰
درخشش دختران کونگ‌فو کار کهگیلویه و بویراحمد در  کشور
کبنا ؛پرآور، نایب رئیس هیات کونگفو و هنرهای رزمی استان کهگیلویه وبویراحمد از درخشش دختران نونهال و نوجوانان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، معصومه پرآور، نایب رئیس هیات کونگفو و هنرهای رزمی استان کهگیلویه وبویراحمد از درخشش دختران نونهالان و نوجوانان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر داد.
معصومه پراور، نایب رئیس هیات کونگفو و هنرهای رزمی کهیگلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور فدراسیون کونگفو و هنرهای رزمی در بخش اوسیما (سلاح سرد) برگزار شد.
پراور، نایب رئیس هیات کونگفو و هنرهای رزمی استان از شرکت 13 استان کشور در این رقابتها خبر و بیان داشت: این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و بصورت فضای مجازی برگزار شد.
نایب رئیس هیات کونگفو و هنرهای رزمی کهگیلویه وبویراحمد از درخشش دختران نونهال و نوجوانان استان در این رقابتها خبر و افزود: دختران استان موفق به کسب چهارم مقام اولی، دو مقام دومی و یک مقام چهارمی این مسابقات شدند.
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/468231/16043092768166i5terng9qfnrm392ranvh7iu1.jpg
این مقام مسئول درهیات کونگفو استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص مقام‌های کسب شده بانوان استان در این مسابقات اظهار داشت: دراین مسابقات ودر رده سنی نونهالان، نجمه جانی پور در حرکات نمایشی به مقام چهارم رسید. آریانا عسکر نژاد در بخش فرم ابداعی به مقام دوم رسید، آتنا احمدی در بخش نانچیکو اول شد، محدثه یوسفی در بخش دوچوب به مقام چهارم رسید.
پرآور، نایب رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد در خصوص نتایج بانوان رزمی کار نوجوانان استان گفت: در این مسابقات در بخش حرکات نمایشی نازنین الوندی به مقام اول دست یافت، زهرا الوندی در بخش فرم ابداعی به مقام دوم رسید، در بخش نانچیکو سیده آیدا فدایی اول شد و نگاز جانی پور در بخش دو چوب به مقام اول دست یافت.
نایب رئیس هیات کونگفو استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اول تیمی این مسابقات توسط تیم دختران استان در رده سنی نوجوانان خبر و تصریح کرد: در این رقابتها تیم دختران کهگیلویه وبویراحمد با کسب 25 امتیاز به مقام اول رسید، فارس با 13 امتیاز دوم شد و خراسان رضوی با 12 امیتاز مقام سوم را کسب کرد. ضمن اینکه در رده سنی نونهالان تیم دختران استان با کسب 15 امتیاز بعد از فارس عنوان دومی تیمی این رقابتها را کسب کرد واستان البرز با 12 امتیاز سوم شد.
شادی موسوی بعنوان مربی تیم را در این مسابقات همراهی کرد.
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/468231/16043092768206i5terng9qfnrm392ranvh7iu1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1