تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۴۲۷۱۴۲

بیانیه بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 13 آبان

۰
بیانیه بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 13 آبان
کبنا ؛بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 13 آبان روز استکبار ستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است:

سیزده آبان ۱۳۹۹ سالروز سه رخداد مهم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی یعنی تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۳ به تركيه، شهادت دانش آموزان بصیر و فهیم ایرانی به دست رژیم پهلوی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 است. بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد همراه وهمگام با سایر اقشارملت همیشه در صحنه ایران این روز پرشکوه راکه یاد آور درهم شکستن ابرقدرت های پوشالی ود رراس آن آمریکای جنایتکار به دست جوانان انقلابی ایران است را گرامی می دارد.
13 آبان امسال مصادف با چند واقعه تاریخی و رخداد سیاسی است:
نخست اینکه با هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) که به نام هفته وحدت نامگذاری شده است توأم گشته است. این نامگذاری و تقارن آن با یوم الله 13 آبان ضرورت حفظ وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان و نیز خنثی سازی توطئه‌های دشمنان برای تفرقه افکنی در جهان اسلام را دو چندان می‌سازد. بویژه اینکه شاهد آن هستیم که یکی از دولت‌های مدعی آزادی و دموکراسی جسارت و گستاخی را به حدی رسانده که توهین به مقدسات و پیامبر رحمت و مهربانی را پیشه خود ساخته و هر از چندی به بهانه آزادی بیان و قلم اجازه هر گونه توهین به مقدسات اسلامی را صادر می‌کند. بسیج اساتید ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف و زشت بر ضرورت هوشیاری بیشتر امت اسلام و به ویژه ملت مسلمان و آزاده ایران تأکید کرده و 13 آبان امسال را میعادگاه عاشقان پیامبر مهربانی‌ها برای اعلام همبستگی امت اسلامی و محکومیت این اقدام گستاخانه می‌داند.
دوم اینکه؛ یوم الله 13 آبان امسال همزمان با برگزاری روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده است. انتخاباتی که برخی به غلط آن را سرنوشت ساز مسائل اقتصادی خوانده و از اکنون منتظر تعیین نتیجه انتخابات و برنامه ریزی برای آینده اقتصادی کشور هستند. بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این نکته که راه توسعه و پیشرفت در گرو خوداتکایی، اعتماد به نفس، توکل بر خدا، دشمن شناسی، همدلی و وحدت، اقتصاد مقاومتی و تبعیت از ولایت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است، بر ضرورت استکبارستیزی تأکید نموده و خاطرنشان می‌سازد راه و سیاست آمریکا دشمنی و عناد با جمهوری اسلامی بوده و هست و تغییر رؤسای جمهور آمریکا در آن تغییری ایجاد نخواهد کرد. لذا لازم است مسئولان توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را سرلوحه خود ساخته و نگاه به داخل را در پیشه خود سازند.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1397/04/01/1397040115113179514524344.jpg

سوم اینکه؛ جهان اسلام این روزها شاهد خیانت برخی از سران کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا به آرمان ملت فلسطین و دست آشتی دادن به رژیم غاصب صهیونیستی است. خیانتی که ملت فلسطین و محور مقاومت اسلامی را نا امید نساخته و همچنان بر گزینه ایستادگی در برابر ظلم تا احقاق حق از ملت مظلوم فلسطین تأکید می نمایند. بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد این اقدام سازشکارانه را محکوم نموده و بر همراهی و حمایت از آرمان ملت فلسطین که مورد تأکید امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای بوده و هست تأکید دارد.
در پایان نام و یاد و خاطره سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و اعلام می‌نماییم ایران سلیمانی‌های بسیار دارد که حاضرند از جان و مال خود برای دفاع از میهن اسلامی بگذرند و تحریم‌های ظالمانه، غیرقانونی و نامشروع آمریکا ذره‌ای خلل در این اراده‌های استوار ایجاد نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
فایل های مرتبط
1