کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

انتقاد جمالی از مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران / آقای یزدان پناه در باره مدیریت شبکه بهداشت تجدید نظر کن

8 آبان 1399 ساعت 12:21

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت کرونا در شهرستان گچساران گفت: در مدیریت بهداشت و درمان گچساران تجدیدنظر شود.


معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت کرونا در شهرستان گچساران گفت: در مدیریت بهداشت و درمان گچساران تجدیدنظر شود.
به گزارش کبنا، نشست ستاد مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور احد جمالی معاون سیاسی استاندار و مدیران عضو این ستاد برگزار شد.
به گزارش کبنا، احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان این‌که وضعیت شهر یاسوج قرمز بلکه فوق قرمز است اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و مسؤولان و ظرفیت‌های مردمی باید پای کار باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه  و بویراحمد با انتقاد شدید از وضعیت کرونا در شهرستان گچساران گفت: شهرستانی که چهار بیمارستان دارد باید چنین وضعیتی داشته باشد.
وی با خطاب قرار دادن یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حتما جای کار اشکال دارد که بهداشت و درمان این شهرستان نتوانسته اوضاع را کنترل کند باید در مورد این مدیریت تجدید نظر شود.
به گزارش کبنا، (سه شنبه 9 اردیبهشت 99) پرویز یزدان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، طی حکمی آرین غلامیان را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب و جایگزین سهراب صیدی کرد.

بیشتر بخوانید:

صیدی: شاید دلیل تغییر من اعتراض به تأخیر نتایج آزمایش‌ها بود / شاید هم دلیل نیروهای خدماتی که فامیل خودم و طرفدار «حاج غلام» بودند / نماینده نباید در کار مسئولان دانشگاه دخالت کند / خیلی چیزها از جمله قراردادها شفاف نیست / آیا سازمان بازرسی نمی‌داند؟

نامه‌ی تاجگردون به صیدی؛ خدمات شما فراموش شدنی نیست



احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: وضعیت کشور و استان در خصوص شیوع کرونا اصلا خوب نیست از مردم و مسوولان انتظار کمک بیشری می‌رود چرا که کار پزشکان و پرستاران مدافع سلامت بسیار سخت شده است.
معاون سیاس امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدافعان سلامت از نظر روحی و جسمانی وضعیت خوبی ندارند و توقع این است که در این برهه اوضاع را بهتر و بیشتر درک کنیم.
جمالی در بخشی دیگر از اظهارات خود در ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی باید شفاف با مردم صحبت کنند افزود: آمارهای دندان اره‌ای یک روز بالا و یک روز پایین می‌روند برای پی بردن به وضعیت کلی باید رک و شفاف با مردم صحبت کنیم.
این مسئول با بیان وضعیت فوق قرمز شهرستان بویراحمد و نیاز به توجه بیشتر تصریح کرد: آمار بیان شده توسط رئیس دانشگاه می‌گوید که 55 درصد تست‌های مثبت مربوط به شهرستان بویراحمد است به عبارتی دو سوم آمار کلی مربوط به مرکز استان است در حالی که باید این آمار در حد 40 درصد باشد.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب اکسیژن در مراکز درمانی و با تاکید به رئیس سازمان صمت استان جهت تامین اکسیژن مورد نیاز از واحد تولیدی اکسیژن استان گفت: اولویت اول با خود استان است و تا نیاز استان برآورده نشده پذیرفتنی نیست اکسیژن به سایر نقاط صادر شود.
جمالی با اشاره به بازدیدی که از بیمارستان جلیل داشته و افت فشار اکسیژن در این بیمارستان و اوضاع نه چندان خوب بیمارانی که نیاز به اکسیژن داشته‌‌اند تصریح کرد: چند بیمار وضعیت بحرانی داشتند باید مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.
این مسوول با اشاره به برگزاری مراسم‌های عروسی و عزار در استان با تاکید به نیروی انتظامی جهت حضور فیزیکی در محل برگزاری این مراسم‌ها تاکید کرد از برگزاری چنین تجمع‌هایی جلوگیری شود.
معاون استاندار افزود: رهبری معظم انقلاب به صورت رسمی اعلام کردند و کار از تکلیف قانونی گذشته و اکنون برای جلوگیری از وضعیت کنونی تکلیف شرعی داریم.
این مسوول با اشاره به نحوه تحویل اجساد متوفیان به خانواده‌ها گفت: شهرداری و پزشکی قانونی با رعایت پروتکل‌ها جنازه‌ها را تحویل دهند و افرادی که زیر تعهد خود بزنند قضایی شوند.


کد مطلب: 427009

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427009/انتقاد-جمالی-مدیریت-شبکه-بهداشت-درمان-گچساران-آقای-یزدان-پناه-باره-تجدید-نظر-کن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1