تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۲۶۹۲۰
چند خبر از ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد؛

احداث 7زمین چمن مصنوعی در لنده / بانوی کهگیلویه وبویراحمدی مسئول کمیته مربیان انجمن موتای بانوان کشور شد / دهدشت میزبان اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال

۰
بانوی کهگیلویه وبویراحمدی مسئول کمیته مربیان انجمن موتای بانوان کشور شد
کبنا ؛
فاضل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از احداث 7 زمین چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان با همکاری بنیاد علوی در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی خبر داد و گفت : این زمینهای ورزشی تاپایان سال به بهره برداری می رسند.
به گزارش کبنا نیوز؛ فاضل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از احداث 7 زمین چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان با همکاری بنیاد علوی در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی خبر داد و گفت : این زمینهای ورزشی تاپایان سال به بهره برداری می رسند.
محمود فاضل ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با اشاره به اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت:توسعه ورزش مهمترین اقدامی است که به عنوان یک راهبرد مهم و اصولی از ابتدای شروع کار در این مسئولیت به عنوان برنامه کاری مد نظر بوده است.
فاضل ،رئیس اداره ورزش و جوانان لنده ادمه داد: فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی علاوه بر تعالی و پویایی ورزش در شهرستان می تواند عاملی برای ارتقای سطح کمی و کیفی رشته های مختلف ورزشی شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده افزود: اقدامات خوبی در سه سال گذشته صورت گرفته است که بحث راه اندازی پیست دوومیدانی، ایجاد سکوهای ورزشی استاندارد در اطراف زمین چمن ورزشی، ایجاد فنس کشی دور زمین ورزشی، تخصیص اعتبار برای چمن های مصنوعی، تعمیرات سالن های ورزشی و اجرای کف پوش سالن های ورزشی از عمده فعالیت های است که این مدت صورت گرفته است.
وی بیان داشت :هفت زمین چمن مصنوعی در روستاهای ایدنک،ابرزگه و چهارراه با هزینه اداره ورزش و جوانان و چهار زمین چمن قیام،وحدت،مالملا و مالشیخ مشترک با بنیاد علوی احداث می شود.
فاضلی اظهار داشت: زمین چمن روستای ایدنک در هفته دولت افتتاح شد و امیدواریم چهار زمین مشترک با بنیاد به زودی افتتاح ‌شوند ،دو زمین آبرزگه و چهارراه از اعتبارات امسال پول گذاشتیم و به محض تامین اعتبارات لازم از طرف اداره کل این مهم نیز اجرایی می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تصریح کرد: در حوزه ورزشی کمک های مالی خوبی به هیأت‌های ورزشی شده،اکثر تیم های ورزشی در مسابقات استانی شرکت کردند و مقام های زیادی در سطح استان و کشوری یبه دست آوردند ،در رشته کاراته امیرمحمد سعیدی مقام سوم کشوری راکسب کرد،زینب خالقی مقام اول و آناهیتا عزیزی مقام دوم در رشته دفاع شخصی در مسابقات کشوری بدست آوردند.
وی در خصوص وضعیت اماکن ورزشی شهرستان در زمان کرونا گفت :
متاسفانه از بدو شیوع این بیماری اماکن ورزشی برای سلامت ورزشکاران تا تیرماه تعطیل شدند و بعد از آن اماکن باز و هیأت‌های ورزشی طبق پروتکل های بهداشتی شروع به فعالیت کردند.
فاضلی ادامه داد: در این مدت بازگشایی هم بنا به صلاحدید ستاد مبارزه با کرونا چندین بار اماکن تعطیل شدند و تقریبا می توان گفت فقط چند رشته در فضای مجازی فعالیت می کنند.
وی در پایان اظهارکرد: شهرستان لنده دارای استعدادهای مختلف در زمینه های ورزشی است که نیازمند توجه بیشتر خانواده ها به استعدادها و فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی است
                                  
بانوی کهگیلویه وبویراحمدی مسئول کمیته مربیان انجمن موتای بانوان کشور شد
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :طی حکمی به امضای جواد نصیری رئیس انجمن موتای ایران ،ژاله بلواسی از مربیان موتای استان از شهرستان بهمئی بعنوان مسئول کمیته مربیان بانوان انجمن موتای کشور انتخاب شد .
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :طی حکمی به امضای جواد نصیری رئیس انجمن موتای ایران ،ژاله بلواسی از مربیان موتای استان از شهرستان بهمئی بعنوان مسئول کمیته مربیان بانوان انجمن موتای کشور انتخاب شد .
آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک این انتصاب افزود:
در حکم انتصاب ژاله بلواسی بعنوان مسئول کمیته مربیان بانوان انجمن موتای کشور به امضای جواد نصیری آمده است :
بسمه تعالی
سرکار خانم ژاله بلواسی
با سلام
احتراما با توجه به سوابق و تجربیات جنابعالی در عرصه ورزش ،به موجب این ابلاغ بعنوان "مسئول کمیته مربیان بانوان انجمن موتای منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و بکارگیری کلیه نیروهای علاقمند در جهت رشد و توسعه این رشته ورزشی با هماهنگی انجمن موتای کشور در انجام امور محوله موفق و موید باشید .
جواد نصیری
رئیس انجمن موتای ایران
                        
دهدشت میزبان اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور
افتخار سرپرست هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد گفت :شهر دهدشت میزبان دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور است .
افتخار سرپرست هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد گفت :شهر دهدشت میزبان دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور است .
محمد افتخار ،سرپرست هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبردرگفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت :از سوی فدراسیون هندبال کشور،شهر دهدشت میزبان دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور انتخاب شده است.
افتخار ،سرپرست هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور جهت شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان از 7 لغایت 18 آبانماه به میزبانی شهر دهدشت برگزار می شود.
سرپرست هیات هندبال استان ضمن تشکر از فدراسیون هندبال کشور ادامه داد:در این اردو 34بازیکن و کادر اجرایی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور حضور دارند .
افتخار ،از حضور پنج بازیکن هندبال نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بنام های ،حسین بهادری ،شایان فرشته نژاد ،مهرشاد دانشی ،علیرضا رضوانی و محمد امین امینی پور بعنوان بازیکن در این اردو خبر و اظهار امیدواری کرد شهر دهدشت میزبان شایسته ای برای ملی پوشان باشد.
سرپرست هیات هندبال استان تصریح کرد:ملی پوشان می بایست روز چهارشنبه 7 آبانماه با در دست داشتن مدارک لازم و تست پزشکی خود را به سرپرست اردو معرفی کنند.
                                    
انتصاب سرپرست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کهگیلویه وبویراحمد
طی ابلاغی به امضای مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور ،علی محمد زاده بعنوان سرپرست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.
در حکم علی محمد زاده بعنوان سرپرست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کهیگلویه وبویراحمد آمده است:
جناب آقای علی محمد زاده
سلام علیکم
با احترام، با توجه به نامه شماره 7533/3/219 مورخ 28/7/1399 و پیشنهاد مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،موافقت فدراسیون و با استناد تبصره ۳ ماده آیین نامه هیئت های ورزشی ، به موجب این ابلاغ جنابعالی از تاریخ ۲۹ /7/1399 به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.
مقتضی است ضمن انجام وظایف محوله، اقدامات لازم را برابر اساسنامه هیئت های ورزشی تحت نظارت این فدراسیون و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان جهت برگزاری مجمع عمومی انتخابات رئیس هیات در مدت ۳ ماه معمول نمایید.
سلامتی و توفیق آن ارجمند فرهیخته و دیگر خادمین ورزش با آیین مقدس پهلوانی ایران زمین را در سایه حیدر کرار الگوی فرهنگ ومرام پهلوانی از پروردگار متعال خواستارم
مجتبی جوهری
رئیس فدراسیون

              
برترینهای رقابتهای تنیس هفته ی تربیت بدنی و ورزش مشخص شدند
کشاورز مسئول روابط عمومی هیات تنیس استان گفت : مسابقات تنیس آقایان گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
کشاورز،مسئول روابط عمومی هیات تنیس استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود : مسابقات تنیس آزاد آقایان جام هفته ی تربیت بدنی و ورزش در یاسوج برگزار شد.
مسئول روابط عمومی هیات تنیس استان ادامه داد: در این دوره از مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی و از تاریخ ۱ لغایت ۳ آبان با شرکت ۳۰ شرکت کننده به صورت تک حذفی برگزار شد ، احسان بهرامی به مقام نخست رسید ، محمود رستمی دوم شد و علی عبدالله پور ومحمود طالبیان مشترکا سوم شدند.
در پایان به نفرات برتر لوح قهرمانی و هدایایی از طرف هیات تنیس استان اهدا شد .
نام شما

آدرس ايميل شما

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1