تاریخ انتشار
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۴۲۶۸۴۲
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

جزئیات درگیری خونین و مسلحانه در بهمئی / دستگیری 6 عامل اصلی / اعتراف به قتل

۱
جزئیات درگیری خونین و مسلحانه در بهمئی / دستگیری 6 عامل اصلی / اعتراف به قتل
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع بهمئی در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: ۲ نفر از این افراد به ارتکاب قتل‌های ناشی از نزاع دسته جمعی اعتراف کردند.
 
به گزارش کبنا، پایگاه خبری پلیس: سرهنگ ستاد" کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی منجر به قتل ۴ نفر در جریان این نزاع بلافاصله اکیب هایی از پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به محل اعزام شدند.
 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان، با هماهنگی و نظارت دادستان محترم شهرستان بهمئی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع شده و از آنان ۴ قبضه اسلحه گرم و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید:

واکنش نماینده ولی فقیه به حادثه تلخ بهمئی / عده‌ای با اسلحه در بهمئی به جان هم افتند این زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست

نزاع مسلحانه در بهمئی / دو نفر کشته شدند

 مصطفایی تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان در بازجویی‌های مقدماتی به ارتکاب قتل‌ها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با نظارت و ارشادات مقام قضائی در حال انجام است.
 فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به این که با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان، امنیت در منطقه برقرار است، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1