کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت هفته نیروی انتظامی

13 مهر 1399 ساعت 9:44

رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.


رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، در پیام دلشادیان آمده است؛
زندگی در سایه آرامش و امنیت اجتماعی جاریست. شهر به شهر، کوچه به کوچه با دوری از هرگونه التهاب به پیشرفت و آبادانی اجتماع و کشور دست به دست هم برای تعالی ارزش‌ها و اقتدار کشورمان قدم بر می‌داریم.
 خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی، لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ی معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخرند.
 بدون تردید آرامش مردم و امنیت مال و جان آنان ودیعه‌ای الهی است که مجاهدت‌های شبانه روزی شما عزیزان آن را به ارمغان می‌آورد و زمینه پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار را فراهم می‌کند.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای نیروی انتظامی، از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر فرمانده انتظامی، کارکنان و پرسنل انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تدبیر شایسته با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت این خطه از کشورمان را در زمینه امنیت، آرامش، پیشگیری و کاهش جرائم تأمین می‌نمایند تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه بیش از پیش موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

رضا دلشادیان
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 426216

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426216/پیام-تبریک-رئیس-شورای-اسلامی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-بمناسبت-هفته-نیروی-انتظامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1