تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۲۶۱۵۱
امام جمعه یاسوج:

مناظره انتخاباتی آمریکا یک افتضاح جهانی بود

۰
مناظره انتخاباتی آمریکا یک افتضاح جهانی بود
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: آبادانی روستاها باعث کاهش مهاجرت مردم به شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و انتظار می‌رود که خدمات رسانی مطلوب‌تری به این دو قشر انجام شود.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به 13 مهرماه روز نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: برای تامین نظم و آرامش جامعه تلاش و خدمت می‌کنند و اگر امنیت نباشد زندگی مختل شده و مشکلات زیادی به وجود می‌آید باید قدردان امنیت حاکم بر کشور و استان بود.
امام جمعه یاسوج گفت: این نیرو با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند که قابل تقدیر است.
خطیب جمعه یاسوج به 15 مهرماه روز روستا و عشایر اشاره کرد و گفت: قشر پرتلاش و زحمت‌کشی هستند که بار تولید را بر دوش دارند قشر مولد جامعه هستند و انواع محصول را تامین می‌کنند و دولت باید توجه بیشتری به این دو قشر داشته باشد تاکنون اقدامات خوب و ارزشمندی از سوی دولت برای تامین زیرساخت‌ها در مناطق روستایی و عشایری استان انجام شده که لازم است تداوم داشته باشد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426151-2.jpg
وی گفت: آبادانی روستاها باعث کاهش مهاجرت مردم به شهرهای استان می‌شود و انتظار می‌رود که خدمات رسانی مطلوب‌تری به این دو قشر انجام شود.
آیت‌الله حسینی به 6 تا 12 مهرماه هفته گردشگری اشاره کرد و گفت: گردشگری از ظرفیت‌های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و موجب ایجاد اشتغال و درآمدزایی می‌شود و علاوه بر آن فرهنگ و تاریخ و تمدن استان را معرفی کرده و ترویج می‌دهد.
وی به مناظره انتخاباتی در آمریکا اشاره کرد که همراه با خشونت و گستاخی و بی‌ادبی و بی‌منطقی بود و هویت درونی آمریکا را روشن کرد و به همه دنیا نشان داد که در مناظره انتخاباتی آمریکا در حالی حرف‌ها زده شد و توهین کردند که آمریکا مدعی دموکراسی و صلح و دوستی در دنیاست.
امام جمعه یاسوج گفت: یک افتضاح جهانی بود و رسانه‌های دنیا به آن پرداختند و مایه آبروریزی آمریکا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1