تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۴۲۵۸۹۴
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر راه / پیگیری مصوبات سفر وزیر + قول اسلامی

۲
۱
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر راه / پیگیری مصوبات سفر وزیر + قول اسلامی
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: وزیرمحترم راه و شهرسازی برای رفع مشکلات اعتباری حوزه حمل و نقل جاده ای و هوایی استان قول مساعدت ویژه دادند.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد
وی گفت: این دیدار پیرو بازدید دو هفته پیش وزیر راه و شهرسازی از استان و  به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های حمل و نقل جاده ای و هوایی استان انجام شد.
استاندار در این دیدار به تامین اعتبار پروژه مهم پاتاوه_ دهدشت اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه های مهم ، ماندگار در استان میباشد و امیدواریم باجدیت وحساسیتی که وزیرمحترم دارنددرتاریخ پیش بینی شده به بهره برداری برسد .
 وی در خصوص افزیش پروازها به فرودگاه یاسوج خواستار اقدام فوری ودستورقاطع وزیر محترم راه و شهرسازی  شد.
نماینده عالی دولت در استان بیان کرد:  در خصوص  مشکلات و مسائل پروژه های جاده ای استان  و اقدام ملی مسکن و مسکن مهرمهندس اسلامی باتاکید دستورلازم را صادرکرده اند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425894-2.jpg
اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار از سفر اخیر خود به استان و فعال بودن پروژه ها اظهار رضایت کرد و افزود: اعتبارات ملی بیشتری  به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص می یابد.
وی گفت برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به سازمان هواپیمایی وایران ایرتاکیدنموده ام تاایجادشرایط لازم راهرچه سریعترمهیا کنندوحتما عملیاتی خواهدشد.
وزیرراه وشهرسازی اظهارامیدواری کردباتصمیمات گرفته شده توسعه و تکمیل راههای استان ورونق تولید مسکن دراستان باشتاب بیشتری همراه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
United States
جاده پاتاوه دهدشت هیچ توجیح اقتصادی برای استان ندارد نفعش برای استانهای دیگر است اگر جاده دهدشت یاسوج که از سپیدار می گذرد چهار بانده می شد ماشینهایی که از یاسوج می گذشتند بنزین می زدند روغن عوض می کردند غذا می خوردند هدیه ای می گرفتند نفعی برای مردم استان داشت
علی
United States
آقای استاندار جاده پاتاوه دهدشت که از یک گوشه استان می گذرد چه نفعی برای مردم این استان دارد به فکر سه راهی مهریان باش که هر ماهه تصادفات زیادی در این سه راهی صورت می گیرد اگر تدبیری باشد جاده یاسوج به اقلید ویزد توجیح اقتصادی بیشتری دارد چون از طریق بوشهر خوزستان واز جاده های خوزستان گچساران یاسوج به استان یزد واز طرف بوشهر نورآباد بابامیدان یاسوج به یزد وهمچنین از طرف خوزستان پاتاوه یاسوج به یزد به اکثراستانهای کشور وصل می شویم استان می شود چهار راه اقتصادی کشور پس لطفا چون حضرتعالی انسانی باتدبیر مردم دار هستید به فکر جاده یاسوج به اقلید باشید تا یادگاری از جنابعالی در این استان به یادگار بماند پیروز موفق ورستگار باشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1