تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۲۵۷۹۰
با همراهی مسئولان استانی صورت گرفت؛

بازدید نماينده ولی فقیه سازمان تحقیقات آموزش کشاورزي و منابع طبیعی کشور از هنرستان کشاورزی استان

۰
کبنا ؛حجت الاسلام حسین سعیدیان نماينده ولی فقیه سازمان تحقیقات آموزش کشاورزي و منابع طبیعی کشور در بازدید از هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی یاسوج گفت: راه اندازی  و حمایت از هنرستانهای کشاورزي از  مهمترین برنامه  های مرکز  تحقيقات کشاورزی جهت تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی است.
به گزارش کبنا نیوز؛ وی با بیان اینکه کشاورزی در دنیای امروز از مسیر علم و دانش می گذرد  اظهار داشت: کشاورزان ما امروز  کم سواد و یا متوسط به پایین هستند که هنرستانهای کشاورزی فرصت‌ مناسبی برای تربیت  نیروی انساني است تا کشاورزان آینده  با علم و دانش روز  برای ارتقا بهره وری  و استقاده مناسب از آب وخاک  برای تولید بهتر استفاده نمایند.
نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات ، آموزش‌ کشاورزي و منابع طبیعی کشور افزود: آموزش و پژوهش  امروز در هم آمیخته است که باید اساتید هنرجویان را به سمت کارهای علمی و پژوهشی و توجه خاص به مهارتهای آموزشی  سوق دهند تا از رهگذر چالشهای پژوهشی توانمند علمی  پیدا کنند.
حجت السلام سعیدیان با تقدیر و تشکر از مدیر هنرستان کشاورزی حضرت  آیت  الله ملک حسبنی گفت :با توجه به‌ محدودیت‌ها و مشکلات این هنرستان خوشبختانه تلاشهای علمی ، آموزشی، فرهنگی و مهارتی  خوبی صورت گرفته است که نشان  از توانمندی واشراف مدیریت این مجموعه است.
وی توجه  خاص  به مهارت آموزی  هنرجویان را یادآور شد و از مدیر و هنرآموزان  هنرستان کشاورزي  حضرت  آيت‌الله ملک حسینی خواست به این مهم  توجه خاصی شود.
حجت الاسلام سعیدیان ارتباط معنوی با پرودگار و تلاش برای ترویج سیره نبوی را به همه هنرآموزان و هنرجویان هنرستان کشاورزی  توصیه کرد و اظهار امید واری کرد با تلاشهای ارزنده و خوب مدیر و مجموعه هنرستان کشاورزي شاهد رشد و پویایی این هنرستان در خدمت به دانش آموزان باشيم.
رئیس  مرکز تحقيقات و آموزش  کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز در این بازدید گفت:  با توجه‌  به‌ ظرفیتهای استان تاسیس هنرستان کشاورزی از اقدامات خوب و ماندگاری  بود که با همکاری اداره کل آموزش  و پرورش  و مرکز تحقيقات  کشاوری انجام گرفت.
کاووس کشاورز  افزود: رونق و ارتقا  این هنرستان از اولویت‌های مرکز تحقیقات است که با توجه به شبانه روزی بودن این مجموعه‌ علمی  توجه به مسائل  آموزشی  ومهارتی  و توسعه و تجهیز آن‌  را در دستور کار قرار داده ایم.
وی مدیر هنرستان کشاورزی حضرت  آیت الله ملک حسینی را از مدیران توانمند و خوب آموزش وپرورش  عنوان کرد وگفت: در سایه مدیریت توانمند و علمی این هنرستان و با تعامل و همکاری خوبی که ایشان با مجامع علمی ، فرهنگی و مسؤلان  استان دارد شاهد رشد وبالندگی  هنرستان کشاورزی هستیم.
مدیر هنرستان کشاورزی حضرت  آیت الله ملک حسینی در این بازدید با ابراز خرسندی و خوش آمد گويي از توجه نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات کشاورزی به هنرستانهای کشاورزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: با وجود نوپا بودن هنرستان کشاورزي حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی و محدودیت‌های مکاني در یک سال گذشته تلاش کردیم  خدشه ای در تربیت علمی  و آموزشی  دانش انوزان به وجود نیاید و از همه توان و ظرفیتها برای انجام فعالیت‌های  آموزشی  و تربیتی استفاده کردیم.
سید ولی موسوی افزود: ما می خواهیم مدرسه ای داشته باشیم که نه تنها  دانش آموزان علم و دانش می آموزند  بلکه درکنار بلوغ علمی ، بلوغ  اجتماعی و معنوی و شخصیتی  پیدا کنند که در این راستا نشست‌های  علمی و فرهنگی مختلفی در طول سه  سال گذشته‌ با مسئولان  مختلف استانی و شهرستانی  انجام  داده ایم.
وی کمبود و مشترک بودن فضا در سالهای گذشته  را از مهمترین  مشکلات  برای اداره و توسعه رشته ای هنرستان کشاورزی  عنوان  کرد و گفت: خوشبختانه  با رویکرد تعاملی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و همکاری خوب مرکز تحقيقات  کشاورزی استان و پیگیریهای اداره کل آموزش وپرورش  استان در شورای آموزش  و پرکرش استان  مشکل فضا در چند روز گدشته برطرف شد و بستر برای توسعه رشته ای این  هنرستان فراهم شد.
موسوی یکی از مهمترین اهداف رشته های فنی وحرفه ای و کار و دانش را توجه به مهارت آموزی  دانست و گفت: فعالیتهای اموزشی و عملی رشته کشت گیاهان دارویی در ایستگاه چم خانی مختار و پرورش  ماهیان سردآبی این هنرستان در مرکز تحقيقات  واصلاح نژد ماهیان  سردابی شهید مطهری دشت روم  انجام می شود.
مدیر هنرستان کشاورزی حضرت ایت الله ملک حسینی تعامل آموزش وپرورش با مركز تحقیقات کشاورزي  استان را در کشور بی نظیر دانست  و گفت: امروز هنرستان  کشاورزی هم در زمینه کادر اجرایی و هم اساتید از توانمندترین نیروهای انسانی برخوردار است که برای تعالی وپیشرفت  دانش آموزان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
وی به موفقیتهای  این هنرستان‌  اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته  هنرستان‌  کشاورزی حضرت  ایت الله ملک حسینی در زمینه جذب دانش آموز  رتبه اول کشوری را کسب کرد و دانش اموزان این هنرستان در جشنواره ثامن الائمه  هنرستانهای  کشاورزی در مشهد مقدس  نیز خوش درخشیدند و چهار رتبه برتر کسب کردند.
در پایان  حجت الاسلام  ابراهیمی  نماینده ولی فقیه در مرکز تحقیقات  و آموزش  کشاورزي  و منابع طبیعی استان کهگیلویه  وبویراحمد از تلاشهای دلسوزانه مدیر هنرستان کشاورزی حضرت آیت اللّه ملک حسینی یاسوج  برای آموزش دانش آموزان  ورفع مشکلات این هنرستان تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1