تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۲۵۶۸۶
اعتراض کارگران کارخانه قند یاسوج؛

اقدام غیر خیرخواهانه بانک تجارت / آقایان مسئول؛ کارخانه قند از چاله به چاه نیفتد

۲
۰
اقدام غیر خیرخواهانه بانک تجارت / آقایان مسئول؛ کارخانه قند از چاله به چاه نیفتد
کبنا ؛طی چند ماه گذشته پیگیری مدیر و مسئولان بر آن بوده که دوباره کارخانه قند احیا شود، و مدیریت کارخانه مشخص شود، ولی گویا قرار است بانک تجارت کارخانه را به بخش خصوصی واگذار کند، چرا بانک تجارت که در استان‌های دیگر کارخانه دارد، می‌خواهد این کارخانه را واگذار کند! و فقط به دنبال واگذاری به بخش خصوصی است، در سالهای گذشته دیدیم وقتی کارخانه قند یاسوج به بخش خصوصی واگذار شد چه مشکلاتی بوجود آمد، کارگران اخراج شدند شد و پس از آن با تلاش‌های زیاد و قاطعیت دستگاه قضا این کارخانه دوباره به بیت المال برگشت. چرا دولت در فکر واگذاری است، بخش خصوصی به فکر کارگر نیست، و مشکلات کارخانه را دوچندان می‌کند. این‌ها نگرانی‌های کارگران کارخانه قند است.
اسفندیار طلایی نماینده کارگران کارخانه قند یاسوج در این خصوص به کبنا نیوز نوشته است: در سال 1395 شرکت فراورده‌های غذایی و قند یاسوج نماد صنعت استان با 47 هکتار زمین و قرار گرفتن در بهترین موقعیت  جغرافیایی و مکانی شهر یاسوج واقع گردیده است که در سال 1395 با زد و بند و تبانی و تدلیس به بخش خصوصی واگذار گردید و در دی ماه 1395 کلیه کارگران اخراج گردیدند و بعد از 5 سال تلاش بی وقفه دلسوزان انقلابی و ولایتی استان و سازمان مقتدر اطلاعات سپاه فتح استان و مرکز کشور و امر به ابلاغ رسیدگی به این مهم توسط مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله العالی امام مسلمین و آزادگان جهان و دستور سریع و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی محبوب قلب مردم ایران زمین و آزادگان جهان مبنی بر ابطال معامله کارخانه قند که این رخداد تاریخی موجی از خوشحالی در میان مردم استان و شهرستان به وجود آورد که آثار آن نسل به نسل و تا قیامت باقی خواهد ماند و لذا بعد از ابطال معامله متاسفانه مقامات و مدیران بانک تجارت کشور در صدد هستند، ابتدا به ساکن نماد صنعت استان، کارخانه‌ی قند یاسوج، را به بخش خصوصی واگذار نمایند و لذا در صورت عملی شدن این اقدام نسنجیده موجی از ن رضایتی در میان مردم استان و کارگران و سهام داران کارخانه و مسئولین انقلابی مجدداً به وجود خواهد آمد. مستدعی است امر به ابلاغ فرمایید نسبت به این تصمیم غیرمنطقی بانک تجارت ممانعت به عمل آورند و با تحویل گرفتن کارخانه توسط بانک تجارت در این سال جهش تولید با بهره برداری آن زمینه اشتغال 10 هزارنفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم گردد دعای خیر تمام بندگان خاص خدا از حضرت آدم صفی الله تا قیامت بدرقه خدمتگذاران صدیق نظام اسلامی باد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بعضی از سرمایه داران وافراد بخش خصوصی انسان های شریف و دلسوزی هستند ولی حقیقتا بعضی از آنها زالو صفت هستند وکارگران و خانواده های مظلوم انها را نابود میکنند. .درود خداوند به نیروهای مخلص اطلاعات سپاه و قوه قضائیه.
Iran, Islamic Republic of
کبنا خدا پشت و پناهت باشه.که مدافع محرومین هستی .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1