کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجید صفایی خبر داد؛

اختصاص 62 میلیارد ریال به توسعه گردشگری آبشار بهرام بیگی پاتاوه

21 شهريور 1399 ساعت 15:06

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین پروژه جهش تولید استان در شهرستان لنده آغاز بکار کرده و بزودی منطقه گردشگر پذیر آبشار بهرام بیگی جهت جذب سرمایه گذار به فراخوان عمومی گذاشته می شود.


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص  اختصاص62میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت های گردشگری آبشار بهرام بیگی در بخش پاتاوه خبرداد.
به گزارش کبنانیوز؛ مجید صفایی بهمراه بخشدار بخش پاتاوه در بازدید از منطقه گردشگر پذیر آبشار بهرام بیگی،گفت: «از این میزان اعتبار 30میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی بوده و32میلیارد دیگر از محل تسهیلات ارزان قیمت این اداره کل است.
او با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال توسعه گردشگری در مناطق کم تر توسعه یافته است،اظهار کرد: « برای توسعه زیر ساخت های گردشگری در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد 1030میلیارد ریال در قالب 9طرح جهش تولید اعتبار اختصاص یافته است.»
عضو کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد،تصریح کرد: «از این اعتبار تا کنون 20درصد به این اداره کل تخصیص یافته است.»
صفایی تصریح کرد: « اولین پروژه جهش تولید استان در شهرستان لنده آغاز بکار کرده و بزودی منطقه گردشگر پذیر آبشار بهرام بیگی جهت جذب سرمایه گذار به فراخوان عمومی گذاشته می شود.»
آبشار "بهرام بیگی" یکی از زیباترین و جذاب ترین آبشارهای ایران است که در روستای بهرام بیگی بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
روستای دلی بهرام بیگی  در ۵۰ کیلومتری شمال غرب سی‌سخت و ۷۰ کیلومتری مرکز استان (یاسوج) قرار دارد.
 ارتفاع این روستا از سطح دریا ۱۵۵۰ متر است، آب و هوای روستای دلی بهرام بیگی در فصول بهار و تابستان مطبوع و دلپذیر و در زمستان سرد است .


کد مطلب: 425428

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425428/اختصاص-62-میلیارد-ریال-توسعه-گردشگری-آبشار-بهرام-بیگی-پاتاوه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1