تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۲۵۱۹۴
نشست مشترکی با حضور سه یگان برگزار شد؛

منافع مشترک محیط زیست، منابع طبیعی و میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
منافع مشترک محیط زیست، منابع طبیعی و میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
نشست مشترک فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی،گردشگری  و صنایع دستی یاسوج، در پانزدهمین روز از شهریورماه 99 در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد .
به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست روح الله حقیقت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گفت: به منظور شناخت ظرفیت‌های سه یگان حفاظت حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، تعریف مشترک ماموریت‌ها طراحی و برگزار شد که امیدواریم نتایج قابل قبولی داشته باشد.
وی  افزود: موقعیت‌سنجی در بررسی ظرفیت‌های حفاظت از جنگل‌ها در بخش‌های مختلف اعم از گونه‌های گیاهی و جانوری، عرصه‌های منابع  ملی  و همچنین میراث فرهنگی نقش مهم و مؤثری دارد.
حقیقت گفت: قرار است سه یگان در راه اندازی گشت های مشترک فعالیت‌های مختلف پیشگیرانه ، برخورد با متخلفان و سودجویان را مرور و به صورت مشترک اجرا کردند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان افزود: هر کدام از این یگان‌ها تجاربی در ماموریت‌ها و اقدامات انجام شده خود دارند که بسته به نوع وظایف و کارکرد دستگاه‌ها متفاوت است، اما با توجه به این که نقطه مشترک هر سه یگان، محل فعالیت آن‌هاست و نیروهای هر سه یگان در عرصه‌های جنگلی و منابع طبیعی حضوری مستمر دارند و همچنین با چالش‌های متعددی در طول فعالیت‌ها مواجه می‌شوند، تبادل این تجربیات می‌تواند نقش مهمی در بهتر شدن حفاظت از منابع ملی وحیات وحش داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1