کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه یاسوج؛

مسوولان از مشکلات مردم گره گشایی کنند

14 شهريور 1399 ساعت 16:09

امام جمعه شهر یاسوج گفت: طبق فرمایشات رهبری باید سند تحول در حوزه آموزش و پرورش تکمیل و مناسب سازی شود.


  امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز امروز این شهر با اشاره به رهنمودهای رهبری در خصوص تربیت دانش آموزان گفت: دانش‌آموزان باید در همه ابعاد از جمله اعتقادی، علمی و فرهنگی به خوبی پرورش یابند.
 حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: آماده سازی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت اجتماعی، مشارکت در زندگی جمعی، آمادگی برای دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و دور کردن آن‌ها از آسیب‌های اجتماعی از جمله ماموریت‌های آموزش و پرورش است.
 وی ادامه داد: طبق فرمایشات رهبری، سند تحول در حوزه آموزش و پرورش باید تکمیل و مناسب سازی شود.
 امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به نقش اثر گذار معلمان در تربیت افراد خلاق و متعهد در جامعه گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.
خطیب جمعه شهر یاسوج با تاکید بر همکاری سایر دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان و دانش جویان سرمایه‌های انسانی و اصلی جامعه هستند و باید برای شکوفایی استعدادهای آنان تلاش مضاعف کرد.
 وی خواستار حفظ شأن و منزلت معلمان شد و از همه خانواده‌ها و صدا و سیما خواست نقش و جایگاه معلمان در اسلام و از گذشته تاکنون را تبیین کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه خانواده‌ها و کارکنان آموزش و پرورش بر این اصل معتقدند که باید فضای مجازی فرزندان و دانش آموزان مدیریت شود گفت: در موقعیت ویژه کشور که آموزش‌ها باید از طریق فضای مجازی ارائه شود لزوم توجه ویژه خانواده‌ها ضروری است.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سند تحول آموزش و پرورش جامع و کامل اجرا و هر پنج سال یکبار مناسب‌سازی شود، معلمان افسران عرصه پیشرفت کشور هستند و نگاه به آموزش و پرورش باید از نوع سرمایه‌گذاری باشد و همه قوا باید به آموزش و پرورش کنند.
حسینی بیان کرد: دانش‌آموزان سرمایه کشور هستند که بقیه سرمایه‌ها به وسیله آنها تولید و ایجاد می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل بهداشتی و دستورالعمل‌‌های ماه محرم برگزار شد، مردم هم ارادات و دلدادگی خود را به اهل بیت نشان دادند و هم سوگواری کردند و مانع گسترش بیماری شدند.
وی با توصیه به مسوولان گفت: هر چند تحریم‌ها و کرونا در همه زمینه‌ها تاثیر منفی گذاشته اما باید مسوولان تلاش و همت بیشتری برای گره‌گشایی از مردم و خدمت‌رسانی به آنها انجام دهند.


کد مطلب: 425163

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425163/مسوولان-مشکلات-مردم-گره-گشایی-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1