تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۲۵۱۶۳
امام جمعه یاسوج؛

مسوولان از مشکلات مردم گره گشایی کنند

۰
مسوولان از مشکلات مردم گره گشایی کنند
کبنا ؛  امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز امروز این شهر با اشاره به رهنمودهای رهبری در خصوص تربیت دانش آموزان گفت: دانش‌آموزان باید در همه ابعاد از جمله اعتقادی، علمی و فرهنگی به خوبی پرورش یابند.
 حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: آماده سازی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت اجتماعی، مشارکت در زندگی جمعی، آمادگی برای دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و دور کردن آن‌ها از آسیب‌های اجتماعی از جمله ماموریت‌های آموزش و پرورش است.
 وی ادامه داد: طبق فرمایشات رهبری، سند تحول در حوزه آموزش و پرورش باید تکمیل و مناسب سازی شود.
 امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به نقش اثر گذار معلمان در تربیت افراد خلاق و متعهد در جامعه گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.
خطیب جمعه شهر یاسوج با تاکید بر همکاری سایر دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان و دانش جویان سرمایه‌های انسانی و اصلی جامعه هستند و باید برای شکوفایی استعدادهای آنان تلاش مضاعف کرد.
 وی خواستار حفظ شأن و منزلت معلمان شد و از همه خانواده‌ها و صدا و سیما خواست نقش و جایگاه معلمان در اسلام و از گذشته تاکنون را تبیین کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه خانواده‌ها و کارکنان آموزش و پرورش بر این اصل معتقدند که باید فضای مجازی فرزندان و دانش آموزان مدیریت شود گفت: در موقعیت ویژه کشور که آموزش‌ها باید از طریق فضای مجازی ارائه شود لزوم توجه ویژه خانواده‌ها ضروری است.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سند تحول آموزش و پرورش جامع و کامل اجرا و هر پنج سال یکبار مناسب‌سازی شود، معلمان افسران عرصه پیشرفت کشور هستند و نگاه به آموزش و پرورش باید از نوع سرمایه‌گذاری باشد و همه قوا باید به آموزش و پرورش کنند.
حسینی بیان کرد: دانش‌آموزان سرمایه کشور هستند که بقیه سرمایه‌ها به وسیله آنها تولید و ایجاد می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل بهداشتی و دستورالعمل‌‌های ماه محرم برگزار شد، مردم هم ارادات و دلدادگی خود را به اهل بیت نشان دادند و هم سوگواری کردند و مانع گسترش بیماری شدند.
وی با توصیه به مسوولان گفت: هر چند تحریم‌ها و کرونا در همه زمینه‌ها تاثیر منفی گذاشته اما باید مسوولان تلاش و همت بیشتری برای گره‌گشایی از مردم و خدمت‌رسانی به آنها انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1