تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۲۴۸۵۲
در آستانه سال تحصیلی جدید؛

چند خبر از آموزش و پرورش شهرستان گچساران

۰
زنگ مانور بازگشایی در مدارس شهرستان گچساران به صدا در آمد
کبنا ؛
در پنجمین روز از شهریورماه 1399 زنگ بازگشایی در مدارس این شهرستان به صدا درآمد.
در این برنامه که مدیر آموزش و پرورش،روسا و نمایندگان ادارت سپاه، بسیج دانش آموزی، بنیاد شهید، شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند، پس از قرائت قرآن و سرود ملی ایوب مقیمی هدف از اجرای مانور بازگشایی را شرح داد.
ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش گفت : با توجه به شرایط کرونایی جامعه، آموزش و پرورش  در سخت ترین شرایط بازگشایی قرار دارد اما مدیریت آموزش و پرورش در بخش ستادی و مدارس، شرایط شروع سال تحصیلی جاری را فراهم نموده اند و طبق دستور ستاد مبارزه با کرونا آموزش را شروع خواهیم کرد.
وی افزود هدف از این مانور بررسی وضعیت مدارس جهت شروع سال تحصیلی جاریست.
ایوب مقیمی و هیات همراه از مدارس و کلاس های درس بازدید کردند و زنگ مانور بازگشایی را به صدا درآوردند.







ارزیابان استانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران حضور یافتند
در راستای بررسی بخشنامه های 12 گانه وزارت آموزش و پرورش،ارزیابان استانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران حضور یافتند
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، در راستای پروژه مهر ارزیابان استانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران حضور یافتند.
داود نیک بخت رئیس اداره تکنولوژی گروهای آموزشی اداره کل بندهای بخشنامه های 12 گانه وزارت را بررسی کرد.
نیک بخت گفت: بخشنامه ی 12 گانه  که شامل بندهای  پروژه مهر، ساماندهی فرهنگیان، برنامه شادف تولید محتوای الکترونیکی و...... مورد بررسی قرار گرفت.
وی پس از بررسی مدارک و مستندات موجود گزارش عملکرد شهرستان گچساران را به مدیر و معاونین این مدیریت ارائه دادند.


جلسه ی کارشناسان روابط عمومی با مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در شهرستان گچساران برگزار شد
به گزارش کبنا نیوز؛ در پنجمین روز از شهریور ماه 1399، نشست کارشناسان روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیر کل به میزبانی شهرستان گچساران برگزار شد.
ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران پس از بیان خیر مقدم عنوان کرد: تمام تلاش ها و زحمات ادارات آموزش و پرورش بدون توسط کارشناسان روابط عمومی اطلاع رسانی می شود و به جامعه منتقل می گردد.
همه جامعه باید بدانند که  آموزش و پرورش رسالت خود را به خوبی انجام داده است و در شرایط کرونایی کار آموزش و پرورش استان و مناطق به مراتب بیشتر از شرایط عادی بوده که نشان از حساسیت کار در شرایط فعلی است.
هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دولت با تشریح خوصیات شخصیتی دکتر رجایی سخنان خود را شروع کرد و چنین گفت: شخصیت ساده‌زیستی وی شهره بود. اخلاص و صداقت به عنوان لوازم اصلی مدیریت وی بود قناعت و صرفه جویی از ویژگی‌های برجسته ایشان بود که می توان با بهره گیری از این ویژگی ها بهره وری را در سازمان تحت مدیریت خود بالا برد.
وی در خصوص نقش روابط عمومی چنین گفت: نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان ها مهم و اثربخش است و از نگاه های مختلف تعاریف متفاوتی دارد اولین و جامع ترین تعریف آن تلاش و برنامه‌ریزی به منظور ایجاد و حفظ امنیت سازمان می‌باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: عصر امروز عصر اطلاع‌رسانی است و تحقیقات نشان می‌دهد بین قدرت کشورها و اطلاع‌رسانی ارتباط معناداری وجود دارد به نحوی که هر کشوری حوزه اطلاع‌رسانی قوی تری داشته باشد قدرت بیشتری دارد.
وی ویژگی مهم روابط عمومی را اطلاع رسانی تبلیغ و مشارکت و بهینه‌سازی امور دانست وبیان کرد: سازمانهای پویا سازمان‌هایی هستند که خود را با تغییرات همسو می کنند و اگر سازمانی نتواند خود را با محیط اطراف سازگار کند فروپاشی در سازمان اتفاق می افتد و روابط عمومی ها عامل اصلی پویایی خلاق و نوآور در سازمان ها هستند.
اردشیر یاری معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل بیان کرد: شرایط کاری سخت و دشوار است اما همه باهمکارمی‌کنیم  و قطعا موفق می شویم.
وی افزود : نقش روابط عمومی مهم و حساس است و روابط عمومی ها منعکس کننده ی ارتباط بین مردم و جامعه هستند. هرجایی که کار روابط عمومی جدی گرفته شود و عملکرد ‌ بهتری خواهیم داشت.
یاری گفت: آمادگی کامل داریم برای جلسات ،و برنامه‌ها و کلاس‌های توجیهی پیشقدم باشیم.
در پایان از کارشناسان روابط عمومی تجلیل شد.







نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1