تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۲۴۶۵۷
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

اقدام امارات حقیرانه و زشت بود / مسلمانان پاسخ کوبنده به امارات بدهند

۰
اقدام امارات حقیرانه و زشت بود / مسلمانان پاسخ کوبنده به امارات بدهند
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: امارات به دلیل اقدام حقیرانه دوستی با صهیونیست‌ها حساب پس می‌دهد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ( 31 مرداد 99  ) شهر یاسوج با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: فلسفه و دلیل قیام امام حسین (ع) ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین مبین اسلام بوده است.
وی گفت: اگر امروز دین اسلام در نقاط مختلف دنیا ساری و جاری است به برکت خون امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت است.
این خطیب جمعه با اشاره به عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی گفت: مایه ننگ جهان اسلام و مسلمانان است و حرکت زشت و ناپسندی بوده و هر دو طرف مرتکب جنایاتی شده‌اند و باید مجازات شوند رژیم صهیونیستی در فلسطین و امارات در یمن باید مجازات شوند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مسلمانان باید بیدار و هوشیار شوند و این حرکت را محکوم کنند این اقدامی حقیرانه از سوی امارات بوده که زشتی آن برای همیشه بر جا می‌ماند این اقدام امارات به منزله مشروعیت بخشیدن به یک رژیم غاصب و کودک‌کش و جعلی و نامشروع است مسلمانان باید پاسخ کوبنده و پشیمان کننده به امارات بدهند.
امام جمعه یاسوج به 31 مرداد روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: دلیل این نامگذاری به آتش کشیدن مسجدالاقصی در سال 48 شمسی توسط رژیم اشغالگر قدس بوده مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان است و اهمیت خاصی دارد اما به دست انسان‌های ناپاک و خبیث اشغال شده است بیت‌المقدس ناموس سیاسی دینی مسلمانان است و باید آزاد شود.
وی ادامه داد: اهمیت مسجد و مدیریت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه اسلامی در اختیار مساجد است و قداست خاصی دارند مساجد استان باید بیش از پیش فعال شوند و توسط ائمه جماعات از ظرفیت‌های مساجد در زمینه‌های مختلف استفاده بیشتری شود.
امام جمعه یاسوج: راه پیشرفت ایران به کوری چشم دشمنان ادامه پیدا می‌کند

امام جمعه یاسوج گفت: انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفت و به پیروزی رسید و عامل اساسی در شکل گیری نهضت همین مساجد بودند.
حسینی در ادامه خطبه دوم گفت: فردا اول شهریور روز پزشک است پزشکی یک حرفه و شغل مقدس است که هدف اصلی آن نجات جان انسان‌ها و سلامت آن‌هاست و پزشکان کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون خدمات ارزنده‌ای داشتند تا سلامت و جان مردم حفظ شود.
وی به روز کارمند و آغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: کار کردن و مسوولیت داشتن در دولت اسلامی مایه افتخار است فرصت مناسبی برای خدمت به مردم و کشور است تا آن‌هایی که مسؤولیت دارند به مردم خالصانه خدمت کنند و خود نوعی عبادت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1