تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۴۲۴۴۵۹
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

هشدار قاطعانه رئیس دستگاه قضا: رفع تصرفات با قدرت ادامه دارد

۴
۱
هشدار قاطعانه رئیس دستگاه قضا: رفع تصرفات با قدرت ادامه دارد
کبنا ؛حسن نگین تاجی رئیس کل این دادگستری با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت المال، رفع تصرف‌ها قطع تجاوزها به انفال با قوت و قدرت ادامه دارد.
به گزارش کبنا به نقل از میزان؛ رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی‌ها تصور نمی‌کردند که رفع تصرف از بستر و حریم رودخانه‌ها و نیز مازاد بر تصرفات واگذاری اداراتی مانند منابع طبیعی، آب منطقه‌ای و محیط زیست، پیگیری، و به بیت المال بازگردانده شود.
مقام ارشد قضایی استان با اشاره به رفع تصرف از بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی و حریم و بستر رودخانه‌ها در سه مرحله قبلی، طرح رفع تصرفات از آغاز به تصرف علیه بیش از ۱۵ هزار متر از اراضی ملی در حوزه رودخانه (بشار) دهنو تصریح کرد: بیان تفاوتی آشکار بین این مرحله از اجرا با مراحل قبل، وجود دارد و آن، ظرافت در اجرای رفع تصرفات است.
وی افزود: در این مرحله، ابتدا کار گروه‌های کارشناسی با حضور جناب آقای ملک حسینی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان و مجموعه تحت مدیریت ایشان و همچنین جناب آقای حسنی، معاون محترم اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و مدیران کل و کارشناسان ادارات مرتبط در موضوع، با نظارت مستقیم اینجانب  تشکیل و کلیه ابهامات و مشکلات درخواست‌های حقوقی بررسی، و کوچکترین اعتراضی در مسیر رفع تصرفات به وجود نیامد. 
نگین تاجی گفت: ابتکار دیگری که در این مرحله از سوی دادگستری استان انجام شد، تلاش در راستای عدم قطع و قلع و قمع آن دسته از درختانی بوده که می‌توانند به تملک دولت درآمده و با اخذ تعهد و خلاقیت در اختیار دولت قرار گرفتند.
وی افزود: همچنین با همکاری مدیرعامل آب منطقه‌ای برخی از سرچشمه‌هایی که قبلاً توسط متصرفین بهسازی شده بوده به جای تخریب، فنس کشی و در اختیار عموم به منظور استفاده رایگان قرار گرفته و تحویل دهیاری روستا گردید.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان به مردم استان مژده داد، و اظهار کرد: بلافاصله پس از این مرحله، شروع به اجرای طرح اقدامات رفع تصرف در شهرستان‌های دنا، گچساران و دهدشت و چند حوزه قضایی دیگر، به رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها اعلام و به امید خدا نتیجه اقدامات، به اطلاع مردم خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهروزی
Iran, Islamic Republic of
سپاس از دکترنگین تاجی ودادستان محترم واقعا مردم دهنو از این کار ارزنده شما همیشه تا قیامت ممنون شما هستیم چون ما خاک وچشمه خودمون رو باید پول میدادیم به افراد سودجو
مردم روستا
Iran, Islamic Republic of
واقعا قدرت دستگاه قضا رو دیدیم که دکترنگین تاجی درحالی که خود اهل این منطقه دهنو بود ولی باقدرت به کار خودداره ادامه میده به این میگن مدیر کل دادگستری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای نگین تاجی منطقه خیرآباد تمامی بستر رودخانه پایین دست سد کوثر در منطقه گچساران را تصرف نموده متاسفانه اداره منابع طبیعی شهرستان هیچ اقدامی جهت جلوگیری از این کار انجام نمیده به احتمال زیاد دستی در کاره خواهشمنداست حضرتعالی دراین راستا ورود نمایید
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای نگین تاجی عملکر د قاطع جنابعالی در همه امور برای مردم قابل تقدیر است ولی متا سفا نه فکری به حال ساخت سازهای که در اراصی کشاورزی جاده سروک کنید متشکرم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1