تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۴۲۳۹۴۴
در جلسه شورای اطلاع رسانی مطرح شد؛

جمالی: رشد اخبار منفی نشانه تکثر رسانه‌ها است / پیرسبزی: رسانه‌های استان بر محور آگاهی رسانی تلاش می‌کنند

۳
۰
جمالی: رشد اخبار منفی نشانه تکثر رسانه‌ها است / پیرسبزی: رسانه‌های استان بر محور آگاهی رسانی تلاش می‌کنند
کبنا ؛نشست شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( یکشنبه 12 مرداد ماه 99) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.
احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اطلاع رسانی با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی باید قوه عاقله اطلاع رسانی در استان باشد گفت: آنچه مسلم است امروزه فرهنگ غالب در جامعه گفتمان صحیح است.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم شورای اطلاع رسانی ابهام زدایی رسانه‌ای است افزود: در شرایط خاصی در عرصه داخلی و بین المللی بسر می‌بریم که نقش و جایگاه رسانه‌ها بسیار مهم و مؤثر است.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رشد اخبار منفی در هر استان و کشور نشان دهنده تکثر رسانه‌ها است و متاسفانه رسانه‌هایی که مجوز قانونی هم ندارند موجب انتشار اخبار منفی در جامعه می‌شوند که باید این موضوع مدیریت و سامان دهی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به مسئولین استان افزود: در جاهایی ما به عنوان مسئول بیلان کار کار نمی‌دهیم و فعالیت‌های خود را مستند و گزارش نمی‌دهیم که این یک ضعف اساسی است در حالیکه همین ضعف ما بهانه گزافه گویی رسانه‌های معاند بعضاً می‌شود.
جمالی همچنین در ادامه گفت: اگر دستورات اسلام رعایت شود هرگز شاهد دروغ و سیاه نمایی نخواهیم بود.
وی با اشاره به نقش اساسی رسانه‌ها گفت: بدون تردید رسانه چشم بینای جامعه است و عاملی مهم و  مؤثر برای توسعه در کشور و استان می‌باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های استان در جهت خدمتگذاری به مردم و پیشرفت استان تلاش می‌کنند و در بحران‌ها همواره در کنار مسئولین بوده‌اند که جای تقدیر دارد.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست اظهار کرد: جریان سازی و جریان شناسی اولویت اصلی شورای اطلاع رسانی است.
محمد علی پیرسبزی افزود: شورای اطلاع رسانی مرجع اصلی تصمیم گیری در خصوص مسائل مختلف اطلاع رسانی در سطح کشور و استان‌هاست.
وی با بیان اینکه همواره اتاق‌های فکر رسانه‌های معاند با شایعه پراکنی  همواره سعی در انحراف افکار عمومی دارند تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت مؤثر شورای اطلاع رسانی و با تشکیل اتاق فکر رویکرد مقابله قوی در مقابل این شبهه افکنی ها داشته باشیم.
پیرسبزی همچنین در این نشست گفت:  تولید محتوای اقناعی در شرایطی روزانه و در کمترین زمان ممکن که شاهد  هجمه‌های رسانه‌ای معاندان هستیم یک ضرورت انکار ناپذیر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان همواره بر محور امید بخشی و آگاهی رسانی در جامعه تلاش می‌کنند که شایسته تقدیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
انسانهای جتیی در این استان ندارند
United States
سایت های خبری استان اکثرا خبر های منفی را برجسته می کنند و این به اعتبار استان لطمه می زند
احسان
Iran, Islamic Republic of
/ از جمالی یاد بگیرید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1