تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۲۳۷۸۲
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای الکترونیکی کردن توزیع فرآورده‌های نفتی جلوی فساد را می‌گیرد / اجرای سه طرح مهم در شرکت نفت

۱
۰
اجرای الکترونیکی کردن توزیع فرآورده‌های نفتی جلوی فساد را می‌گیرد / اجرای سه طرح مهم در شرکت نفت
کبنا ؛مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: با اجرای الکترونیکی کردن توزیع فرآورده‌های نفتی جلوی مفاسد گرفته می‌شود.
به گزارش کبنا، مسعودی‌ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حساسیت‌هایی که روی بحث سوخت رسانی است، اظهار کرد: اجرای کردن طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع و طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی سه طرحی که شرکت نفت پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت رسانی منطقی‌تر و عادلانه سوخت در نظر گرفته است.
وی افزود: دولت در این زمان تصمیم گرفته است، جهت کاهش مصرف سوخت فسیلی که از لحاظ زیست محیطی زیان آور است مخصوصاً در استانی، همانند استان کهگیلویه و بویراحمد که به لحاظ طبیعی بکر و دست نخورده است.
مسعودی با اشاره به اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها، گفت: صاحبان خودروها و وانت‌بارها می‌توانند به کارگاه‌های مجاز مراجعه کنند و اقدام به دوگانه سوز کردن خوردهای خود، کنند. و این طرح را فرصت بسیار خوبی است که مالکان خودروها از طریق سایت اینترنتیhttps://irngv.mimt.gov.ir/register برای دوگانه سوز کردن خودروهای خود اقدام کنند. و اولویت با کسانی هست که زودتر ثبت نام کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: تعداد 28 جایگاه CNG در استان داریم. که در حال حاضر 31910 مترمکعب بر ساعت ظرفیت دارند. یعنی در هر ساعت این میزان فروش داریم. بیش از 50 درصد ظرفیت ما خالی است. 6 جایگاه CNG در حال احداث داریم و دو تا از این جایگاه ها در هفته دولت افتتاح خواهد شد.  یکی در شهرستان باشت و دیگری در بخش پاتاوه انجام می گیرد. 4 جایگاه دیگر درصد پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ندارد و اما در حال احداث هستند.
نفت شور سنگین اوپک با نفت شیرین سبک آمریکا چه تفاوتی دارد ...
وی افزود: توزیع الکترونیکی گاز مایع را داریم که بیش از 100 عامل توزیع گاز مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داریم. و توسط اداره صمت شناسایی و دارای مجوز هستند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد   به محاسن طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع اشاره کرد و گفت: توزیع واقعی و عادلانه گاز مایع بین همه کسانی هستند که نیاز به این گاز دارند. قبلاً قیمت گاز مایع به صورت واقعی و مصوب دولت دستشان نمی‌رسد. اقشاری از این سوخت استفاده می‌کنند که اقشار کم در آمد هستند و از گاز طبیعی استفاده نمی‌کند. در واقع حذف دست دلالان از مزایای این طرح است.و همچنین از انحراف سهمیه گاز مایع جلوگیری می‌شود.
مسعودی گفت: افراد می‌تواند از طریق سامانه سدف، سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی به آدرس اینترنتی  http://NewTejaratAsan.niopdc.ir ثبت نام و سهمیه گاز مایع را دریافت کنند.
مدیرعامل نفت کهگیلویه و بویراحمد نیز در باره توزیع الکترونیکی نفت سفید، می‌گوید: برای اجرای کردن طرح توزیع الکترونیک نفت سفید، قریب به 200 عاملیت نفت سفید در روستاها و عشایر وجود دارند، که مشغول خدمات رسانی به روستاها و عشایر است. قبلاً کالا برگ بوده است و احتمال انحراف نفت سفید بوده، اما الان سهمیه نفت هر فرد واجدالشرایط با اجرای این طرح مشخص است.  الکترونیکی کردن سیستم‌ها جلوی فساد را می‌گیرد. با الکترونیکی کردن فرایند سهمیه نفت و گاز مایع جلوی مفسدها گرفته می‌شود و از طریق «سامانه سدف» دریافت سهمیه فرآورده‌های نفتی امکان پذیر است. سال گذشته برای خانوارهای 1 تا 4 نفره 220 لیتر نفت سفید می‌دادیم و برای 4 نفر به بالا 440 لیتر سهمیه مشخص می‌کردیم. برای امسال هنوز سهمیه مشخص نیست. توزیع باید یکنواخت و متوازن باشد.
مسعودی به سوخت رسانی به مناطق صعب العبور گریزی زد و گفت: برای روستاهای صعب العبور مانند؛ روستاهای مارگون، دیشموک و ممبی خواهش کردیم که در سریعترین زمان سوخت رسانی شود. و در اول شهریور ماه سوخت این مناطق توزیع می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حامد
Iran, Islamic Republic of
عالیییی شد. انشاالله به حق دعای همه یتیمان وبه حق آبروی همه مسلمانان جهان پروردگار خیروبرکت به شما مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی وهمه کارمندان مجموعه شرکت پخش فراورده نفتی شما عطا فرماید. به جهت.نیت خیر شما در رابطه با مردم استانمون .ممنون از این همه خدمت شما هستیم.جناب اقای مسعودی مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی یاسوج
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1