کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

دفاع تمام قد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات اشتغالزایی و نیک مرام / بینی و بین الله خودتان قضاوت کنید

4 مرداد 1399 ساعت 20:05

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: 1069 طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری در استان اجرا شده است و 173 طرح ضعف دارند و تا الان نتوانسته‌اند به تعهداتشان عمل کنند. یعنی 82 درصد از طرح‌های اشتغالزایی به تعهداتشان عمل کرده‌اند. حالا بینی بین الله خودتان قضاوت کنید، کدام یکی‌شان را باید الان برجسته کنیم.


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست اقتصاد مقاومتی استان که عصر امروز (شنبه 4 مرداد ماه) در ساختمان دولت برگزار شد، به برخی حواشی استان اشاره و اظهار کرد: مدیران نباید خیلی به حواشی توجه کنند، وقتی هنگام آتش سوزی خائیز، فیلم کالیفرنیا، کانادا، امریکا و... را به این آتش سوزی ربط می‌دهند، دیگر نباید توقعی باشد.
وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری اتفاق بزرگی بود که در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت، افزود: هر کار بزرگ شاید ذره‌ای هم انحراف داشته باشد و باید به انحراف آن رسیدگی شود، بنده هم موافق این هستم که وقتی انحرافی وجود دارد، باید مورد رسیدگی قرار بگیرد و اصلاح شود. اما آیا همه واقعیت‌های تسهیلات اشتغالزایی و روستایی این بوده، که در شبکه ملی پخش شود و استان را زیر سئوال ببریم.
وی ادامه داد: آیا همه طرح‌های اشتغالزایی متخلف بوده است، بنده می گوئیم که بخش‌های متخلف را نشان بدهید و بخش بالندگی و پویایی آن را هم به نمایش بگذارید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: 1069 طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری در استان اجرا شده است و 173 طرح ضعف دارند و تا الان نتوانسته‌اند به تعهداتشان عمل کنند. یعنی 82 درصد از طرح‌های اشتغالزایی به تعهداتشان عمل کرده‌اند. حالا بینی بین الله خودتان قضاوت کنید، کدام یکی‌شان را باید الان برجسته کنیم.
به گزارش کبنا، در حین صحبت‌های حسین کلانتری، حجازی معاون صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد یادداشت کوتاهی را به دست استاندار رساند که کلانتری بعد از خواندن یادداشت حجازی گفت: دیگر آبروی استان رفته و این همه کار مثبت را ندیدید.

بیشتر بخوانید

توضیحات مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در باره انحراف تسهیلات اشتغالزایی / طرح تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری از بهترین طرح‌های دولت است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: چرا باید نشان بدهیم که فردی با شاخه برگ درختی را خاموش می‌کند، اما آنطرف ترش را نشان نمی‌دهند که چندین نفر با دستگاه دمنده در حال خاموش کردن آتش هستند.
کلانتری گفت: دو برابر تمام این سال‌ها، ما در امسال دستگاه مکنده وارد استان کهگیلویه و بویراحمد کرده‌ایم. چرا باید چهره استان را اینگونه مخدوش کنیم.
وی به خبرهایی در خصوص تغییر مدیران اشاره کرد و گفت: چرا باید هر روز به این مسائل دامن بزنیم که آن مدیر رفت و این مدیر آمد، با این حرف‌ها چیزی در نمی‌آید، مدیران را درگیر حواشی نکنید. آن‌هایی که دلشان با مردم هستند، دست بردارند از این مسائل. نقد کنید، اما نقد سازنده و پیشنهاد کارشناسی شده ارائه دهید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: من به حواشی توجه نمی‌کنم، حتی به توهین‌های که به خود من هم می‌شود، توجه نمی‌کنم. وقت ندارم. ما پروژه‌های جهش تولید را داریم با 2700 میلیارد تومان که باید آن را مدیریت کنیم.
کلانتری در ادامه گفت: رسانه‌ها کمک کنند که مدیران کارشان را انجام بدهند، آن‌ها را به حاشیه نبرید، مدیران هم به حاشیه نروند، اگر جایی لازم بود، توضیح بدهند و گر نه به خدا واگذار کنید.
به گزارش کبنا، اخیراً گزارشی مبنی بر انحراف تسهیلات اشتغالزایی از شبکه ملی پخش شد.


کد مطلب: 423650

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423650/دفاع-تمام-قد-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-تسهیلات-اشتغالزایی-نیک-مرام-بینی-بین-الله-خودتان-قضاوت-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1