تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۲۳۵۲۳
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تایید کرد:

سه نفر در کازرون با سلاح گرم کشته شدند

۴
۹
سه نفر در کازرون با سلاح گرم کشته شدند
کبنا ؛ فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در استان فارس گفت: ضارب یا ضاربانی با استفاده از سلاح گرم سه نفر را در این شهرستان به قتل رسانده و متواری شده‌اند.
سرهنگ "محمد عبادی نژاد" چهارشنبه اول مرداد با اشاره به اینکه پلیس از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به موضوع پی برده است، گفت: ماموران انتظامی بعد از حضور در محل حادثه تایید کردند که ۳ نفر توسط اسلحه ساچمه زنی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بر اثر شدت جراحت های وارده فوت کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه سرقتی از محل وقوع حادثه انجام نشده و طلا و خودروی سواری مقتولان در محل مشاهده شده است، گفت: تحقیقات اولیه پلیس نشان می دهد که انگیزه ضارب یا ضاربان سرقت نبوده و با توجه به سرنخ های به دست آمده، دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار قرار دارد.
عبادی‌نژاد افزود: خرداد امسال نیز ۳ نفر در یک مغازه تعویض روغنی در این شهرستان جان خود را از دست دادند که فوت آن ها هیچ ارتباطی به این پرونده نداشته و پس از تحقیقات تکمیلی پلیس و بنا به اعلام پزشکی قانونی، علت مرگ آنان مسمومیت و خفگی ناشی از استنشاق گاز منو اکسید کربن اعلام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون وقوع این دو حادثه توجهی نکرده و اخبار صحیح و موثق را از منابع رسمی و مرکز اطلاع رسانی پلیس دریافت کنند، تأکید کرد: پلیس با انتشار دهندگان شایعات بی اساس و کسانی که بخواهند امنیت جامعه را مختل سازند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

هوفشکو
Iran, Islamic Republic of
تگزاسی شده واسه خودش. رنجر باید استخدام کنیم دیگه
محسن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همواره شاهد موج خشونتها در این شهرستان بوده ایم و حوادث وخشونت های چند سال اخیر که اغلب در مناطق خشت و سیف آباد کازرون اتفاق میفتد موجب تاسف و تاثر هست،باید فکری کرد در جهت اصلاح رفتاری و فرهنگی در این مناطق و نیروی های انتظامی وامنیتی با کمک مراکز تربیتی و اصلاح رفتار ،آرامش را برقرار کنند و سطح خشونت ها را کنترل کنند.
ایمان
Iran, Islamic Republic of
وقتی نیروی انتظامی جلوی ورود و خرید و فروش اسلحه را که به طور واضح انجام میشه نمیگیرند باید همین حال و روز مردم باشه
بهار
Iran, Islamic Republic of
باخ ازای پلیس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1